- Kahvaltı & Börek
- Express Teslimat
Hasan Şendağlı Yağ Somunu
Hasan Şendağlı Yağ Somunu Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Bıçak arası , etli ekmek ve klasik yağ somununu denedik. Hepsi çok başarılı ve lezzetliydi. Teslimatta gayet hızlı ve ürünler sıcak geldi.
- Klasik Yağ Somunu500 TL
- Bamya Çorbası (Tam)500 TL
- Etli Ekmek500 TL
- Bıçak Arası Pide600 TL
...r
3 Ay Önce
Sebzeli yağ somunu sipariş ettim tadı çok güzel paketleme ayrı güzeldi yıllardır bir çok şehirden sipariş verdim hayatımda ilk kez bir restorantın maydonozlarının bu kadar temiz geldiğini gördüm
- Sebzeli Yağ Somunu550 TL
...z
6 Ay Önce
çok sıcak ve güzel geldi
- Klasik Yağ Somunu500 TL
- Kavurmalı Yağ Somunu650 TL
- Gavurdağı Salata190 TL
- Eker Ayran (30 cl.)90 TL
...n
6 Ay Önce
Mükemmel kelimesi yetersiz hey maşallah ustam 1 numara konyada tek
...Ş
5 Ay Önce
lezzetli .... ellerinize sağlık
...r
5 Ay Önce
Kurye hanımefendiye güler yüzlü ve anlayışı için sizlerede emeğiniz için teşekkür ederim ellerinize sağlık çok güzel olmuş..
- Klasik Yağ Somunu500 TL
- Atom Yağ Somunu750 TL
...t
6 Ay Önce
10 numara beş yıldız adam hakkını veriyor ellerin dert görmesin
- Recai Böreği650 TL
- Eker Ayran (30 cl.)90 TL
...n
8 Ay Önce
Mükemmel
...n
8 Ay Önce
Tadı güzeldi
...n
8 Ay Önce
Ustam etlekmek yine uçmuş gitmiş maşallah gerçek bir sanatçısın sen ellerin dert görmesin
...n
9 Ay Önce
Mükemmeldi notum dikkate alınmış ustam hakkını vermiş
...n
9 Ay Önce
Kralsınız valla ne diyim etlekmek mükemmeldi
- Etli Ekmek500 TL
- Eker Ayran (30 cl.)90 TL
...n
9 Ay Önce
Mükemmeldi. zaten devamlı söylediğim yer. :)
...n
3 Ay Önce
Bildigimiz lezzet ama paketlemede direk karton olunca ve yemegin yagi kartona donmus şekilde servis geliyor o yüzden eve sipariş önermiyorum paketleme şeklinden dolayi
...z
1 Yıl Önce
Konya'ya misafir olarak geldik ve tavsiye üzerine burdan sipariş verdim. planlanan saatte sipariş teslim edildi. gelen ürünler lezzetliydi. tavsiye edilir.
...i
7 Ay Önce
Ayran gelmediği için puan kırdım. Teşekkürler
- Sade Kekikli Pide600 TL
...u
2 Ay Önce
Bu nasıl bir servis peçete ıslak mendil dahi yok salatayı neyle yiyelim çatal kaşık tuz baharat nerde. Teşekkürler etliekmek bari gelmiş. Her şeyi tek tek yazmamız mı gerekiyor?
...n
3 Ay Önce
paraniz cope gitsin istemiyorsaniz uzak durun cuvala tikar gibi sırılsıklam ürünleri gondermeye utanmadiklari gibi sorumlulukta almiorlar paraniza yazik arkadaşlar aman ette etten baska hersye benziyo
...z
5 Ay Önce
çorba soğuk ve kötü. sipariş eksik kaşık, tuz yok. ayran yok.
...ç
10 Ay Önce
2 tane sipariş vermiştim bir tane gelmişşş

