- Kahvaltı & Börek
- Express Teslimat
Hasan Şendağlı Yağ Somunu
Hasan Şendağlı Yağ Somunu Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Bıçak arası , etli ekmek ve klasik yağ somununu denedik. Hepsi çok başarılı ve lezzetliydi. Teslimatta gayet hızlı ve ürünler sıcak geldi.
- Klasik Yağ Somunu500 TL
- Bamya Çorbası (Tam)500 TL
- Etli Ekmek500 TL
- Bıçak Arası Pide600 TL
...r
3 Ay Önce
Sebzeli yağ somunu sipariş ettim tadı çok güzel paketleme ayrı güzeldi yıllardır bir çok şehirden sipariş verdim hayatımda ilk kez bir restorantın maydonozlarının bu kadar temiz geldiğini gördüm
- Sebzeli Yağ Somunu550 TL
...z
6 Ay Önce
çok sıcak ve güzel geldi
- Klasik Yağ Somunu500 TL
- Kavurmalı Yağ Somunu650 TL
- Gavurdağı Salata190 TL
- Eker Ayran (30 cl.)90 TL
...n
6 Ay Önce
Mükemmel kelimesi yetersiz hey maşallah ustam 1 numara konyada tek
...Ş
5 Ay Önce
lezzetli .... ellerinize sağlık
...r
5 Ay Önce
Kurye hanımefendiye güler yüzlü ve anlayışı için sizlerede emeğiniz için teşekkür ederim ellerinize sağlık çok güzel olmuş..
- Klasik Yağ Somunu500 TL
- Atom Yağ Somunu750 TL
...t
5 Ay Önce
10 numara beş yıldız adam hakkını veriyor ellerin dert görmesin
- Recai Böreği650 TL
- Eker Ayran (30 cl.)90 TL
...n
8 Ay Önce
Mükemmel
...n
8 Ay Önce
Tadı güzeldi
...n
8 Ay Önce
Ustam etlekmek yine uçmuş gitmiş maşallah gerçek bir sanatçısın sen ellerin dert görmesin
...n
9 Ay Önce
Mükemmeldi notum dikkate alınmış ustam hakkını vermiş
...n
9 Ay Önce
Kralsınız valla ne diyim etlekmek mükemmeldi
- Etli Ekmek500 TL
- Eker Ayran (30 cl.)90 TL
...n
9 Ay Önce
Mükemmeldi. zaten devamlı söylediğim yer. :)
...n
3 Ay Önce
Bildigimiz lezzet ama paketlemede direk karton olunca ve yemegin yagi kartona donmus şekilde servis geliyor o yüzden eve sipariş önermiyorum paketleme şeklinden dolayi
...z
11 Ay Önce
Konya'ya misafir olarak geldik ve tavsiye üzerine burdan sipariş verdim. planlanan saatte sipariş teslim edildi. gelen ürünler lezzetliydi. tavsiye edilir.
...i
7 Ay Önce
Ayran gelmediği için puan kırdım. Teşekkürler
- Sade Kekikli Pide600 TL
...u
2 Ay Önce
Bu nasıl bir servis peçete ıslak mendil dahi yok salatayı neyle yiyelim çatal kaşık tuz baharat nerde. Teşekkürler etliekmek bari gelmiş. Her şeyi tek tek yazmamız mı gerekiyor?
...n
3 Ay Önce
paraniz cope gitsin istemiyorsaniz uzak durun cuvala tikar gibi sırılsıklam ürünleri gondermeye utanmadiklari gibi sorumlulukta almiorlar paraniza yazik arkadaşlar aman ette etten baska hersye benziyo
...z
5 Ay Önce
çorba soğuk ve kötü. sipariş eksik kaşık, tuz yok. ayran yok.
...ç
10 Ay Önce
2 tane sipariş vermiştim bir tane gelmişşş

