- Restoran Teslimatlı
Er Balık
Er Balık Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Sıcak ve lezzetliydi Teşekküler
...n
1 Ay Önce
Her zamanki gibi çok lezzetli ve güzeldi elinize sağlık👌
...n
1 Ay Önce
çok güzeldi, teşekkürler.
...u
3 Ay Önce
Çok lezzetli ve doyurucu bir ekmek arası oldu. Elinize sağlık.
...n
4 Ay Önce
Balıklar çok lezzetliydi. Sıcacık geldiler, ellerinize sağlık👏👏👏
- Hamsi Kuşu Tava (300-500 gr.)650 TL
- Yeşil Salata180 TL
...l
4 Ay Önce
Garnitür eksikti ama puan kırmıyorum.
- İstavrit Tava (300-500 gr.)590 TL
...n
5 Ay Önce
Acayip lezzetli bi somondu. Yemek sıcak geldi yanında çeyrek ekmek roka soğan limon lazım olabilecek her şey vardı. Çok beğendim artık her hafta burada sipariş vermeyi düşünüyorum.
- Izgara Norveç Somonu (270 gr. - 300 gr.)799 TL
...z
5 Ay Önce
Çok güzeldi ekmek de tazeydi ellerinize sağlık
- Hamsi Tava (300-500 gr.)550 TL
...r
5 Ay Önce
Çok lezzetli ve çok sıcak geldi Er Balık ekibine teşekkürler
- Hamsi Kuşu Tava (300-500 gr.)650 TL
- Izgara Çipura (300 gr.)650 TL
...t
6 Ay Önce
Harikasınız teşekkürler
...I
8 Ay Önce
her zamanki gib lezzetli ve doyurucu teşekkürler
...n
9 Ay Önce
Balıklar ve salata çok iyiydi🙏 Ellerinize sağlık👏👏👏Tek sıkıntı nedendir anlatamadık hiç ekmek gönderilmemesiydi o biraz üzdü tabi ki😟😞
- Izgara Levrek (400 gr. - 500 gr.)750 TL
- Yeşil Salata180 TL
...k
3 Ay Önce
İrmik helvasını çorba kasesinin içine koymuşlar. Kutunun içinde dagılmıştı, görüntü çok kötüydü, yiyemedim.
...n
1 Ay Önce
suan 50 dakika oldu ne siparisim ortada ne de telefona yanit veren var neler oluyor ??
...y
1 Ay Önce
Set Card ile ödeme yapacak şekilde sipariş verdim ve kabul edildi.Teslim saatinde aradılar ve Yemek Sepetinin bir açığı var bizde set card yok dediler. iptal oldu.Eskiden puanları 2 idi, tekrar orayai
...i
2 Ay Önce
Yarım ekmeğin içine 5 hamsi ve bozuk pörsümüş yeşillik vıcık vıcık olmuş bir ekmek.. sadece nemli pörsük kalamar tava ve 350 tlye aldığım irmik tatlısının halini görünce ağır bir beddua ettim size!
...r
5 Ay Önce
Balık buz gibiydi, ekstradan roka salatası yeşil salata sipariş vermemize rağmen unutulmuş. Balığın soğuk olmasına da bahaneleri mesafe uzakmış. O zaman restaurantın yakınına servis yapın hayret bişey
...r
5 Ay Önce
Hamsi bugulama istedik, inanin Hint yemeklerinde d
...r
9 Ay Önce
Balığın yanına lımon bile koymamıslar
...i
9 Ay Önce
Balıklar neredeyse 1,5 saat sonra geldi yanında söyledikleri gibi soğan yeşillik hiçbir şey yoktu haydi onu geçtim bari notları dikkate al ya asla sipariş vermem
...n
10 Ay Önce
25 dk servis süresi vermesine rağmen 70 dk da yalvar yakar geldi. Mezgit tava soğuk geldi.

