- Dünya Mutfağı
- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Kumrucu Nine
Kumrucu Nine Değerlendirmeler
...ı
1 Hafta Önce
Biraz uzak mesafede kalmama rağmen sıcacık ve dolu dolu geldi. Elinize sağlık 😊
- Ortaköy Kumpir400 TL
...Ş
4 Ay Önce
Gerçekten bu ürün çok çok güzel paketlenmişti öncelikle zaten gözünüzü doyuruyor. Ayrıca ürün o kadar büyüktü ki iki kişi ancak bitirebildik. ♥️ fiyatı çok çok iyiydi,
- Ortaköy Kumpir400 TL
- Özerhisar Ayran (24,5 cl.)70 TL
...ı
5 Ay Önce
Çok hızlı geldi. Tüm malzemeler de beni tatmin etti. Hamileyim bayıldım. Ama 3 defa para çekti site. Geri dönüş de yapmıyorlar. Bu lokantayla alakasız sanırım. Kumpir yine burdan alırım.
- Ortaköy Kumpir400 TL
...n
6 Ay Önce
Çok çok iyiydi notlar dikkate alınmış afiyetle yedim mükemmel
...n
6 Ay Önce
Gayet doyurucu ve büyük porsiyonu
- Ortaköy Kumpir400 TL
...l
8 Ay Önce
kumpir harikaydı notlar dikkate alınmış teşekkürler
- Ortaköy Kumpir400 TL
...t
9 Ay Önce
Çok hızlı ve sıcak geldi.Asla dağılmamış özenle2 kere sarıp bir de pembe bir kutuya koymuşlardı paketlemesi öyle güzeldi ki fotoğrafını çekecektim.Çok lezzetliydive bir de hediyeniz için teşekkürler💖
- Ortaköy Kumpir400 TL
...ı
10 Ay Önce
Eve siparişe göre kumpir sıcak ve lezzetli geldi paketleme çok iyiydi fakat kısır ve mantar istememe rağmen yoktu ayrıca mısırınızı değiştirmeniz lazım çiğ gibiydi ..ayran da ekşi gibiydi soğutulmalı.
- Ortaköy Kumpir400 TL
...ı
1 Ay Önce
Kuryeye çok hızlı verdiler. Kurye 1 saatte geldi. Buz gibiydi. Ama bol malzemeli, kocaman, harika bir paketlemesi vardı. Kurye işi bozdu düşük not vermek istemedim. Tavsiyesever
- Ortaköy Kumpir400 TL
....
10 Ay Önce
Kumru güzel dolu doluydu ama ekmeği bayattı
...k
1 Ay Önce
400 tl ye sattığınız kumrunun ekmeği bile bayat geldi. İçindeki malzemelerin umarım tarihi geçmemiştir. Son, zamanlarda yediğim en kötü şeydi. Büyük rezalet
...t
2 Ay Önce
Siparişimin alınacağı ücret iadesi yapılacağı söylenmişti yapılmadı
...ı
5 Ay Önce
Yediğim en kötü en soğuk kumruydu
...u
5 Ay Önce
1.5 saatte geldi
...r
1 Ay Önce
Siparişim 1 saat de geldi
...n
2 Ay Önce
soğuk geldi ve yiyemedim
...n
10 Ay Önce
Ürün tam 1 saatte geldi ama sorun bu değildi not yazıp bayat ekmek göndermeyin dememe rağmen o kadar bayattı ki ekmek arkadaşım kazanmak istemiyorsanız lütfen satış yapmayın yazıktır günahtır ya
...l
10 Ay Önce
ekmeği bayat ve çok küçüktü
...n
9 Ay Önce
Siparişim ayvalık tostuydu ancak bana teslim edilen içerisinde hiç pişmemiş sucuk ve kaşarları bile erimemiş olan sucuk kaşarlı tosttu.Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hayatımın en kötü tecrübesiydi.

