- Tatlı
- Express Teslimat
Ekspres Tatlı
Ekspres Tatlı Değerlendirmeler
...a
1 Hafta Önce
Siparişim beklediğimden de güzel geldi. Tatlılar hem çok taze hem de inanılmaz lezzetliydi. Paketleme özenliydi ve ürünler eksiksiz ulaştı. Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim.
- Chocalate Bowls (XL)380 TL
...n
3 Ay Önce
Antalyada yaşarken de Ekspres Tatlıdan sipariş ediyordum her yerde aynı lezzet gerçekten çok severek yiyoruz ellerinize sağlık
- Dubai Bowls (XL)440 TL
...a
3 Ay Önce
Çikolata yoğunluğu oldukça tatmin edici ve içindeki kitkat parçalarının çıtırlığı yeme keyfini arttırıyor kremasının tadı da gayet güzel ama sonlara doğru yoğunluğu bayabilir ben yine de beğeniyorum
- Kitkat Spread Bowls330 TL
...l
3 Ay Önce
Güzel ve hızlı geldi hediye için de teşekkürler
...l
3 Ay Önce
lotus gayet güzeldi,Ruby olanı merak ediyorum.Teşekkür ederiz hediye için
...a
3 Ay Önce
iyiki keşfetmişiz . Hafif tatlı sevenlere coconat 💓
- Chocalate Bowls (XL)380 TL
- Coconut Bowls (XL)380 TL
...n
4 Ay Önce
Her yerde aradığım kremayı buldum mükemmel bir şey. Üstüne tanımıyorum. Notumu da dikkate aldılar. Lezzet zaten parmakları yedirir. Ellerinize sağlık...
- Ruby Chocalate Bowls (XL)380 TL
...u
1 Ay Önce
Orman meyveli mag ekşi geldi. Tarihi geçmiş
- Dubai Bowls (XL)440 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...n
2 Ay Önce
Tadı güzel ve taze sadece uzun sürede geldi oda konumdan dolayı olabilir ellerinize sağlık
- Chocalate Bowls (XL)380 TL
...n
4 Ay Önce
Arkadaşlar Bazen Antep Fıstıklı erken bitiyor onun yerine Bal Kabağı falan gelsin derseniz üzülürsünüz. Bal kabağı tatmin etmekten çok uzak. Ama Fıstıklı şahaneydi, Lotus da fena değil bana hitap etme
...k
2 Ay Önce
100. söyleyişim falandır herhalde çok seviyorum ama maalesef bu sefer akşam saatine kalmasından dolayı olabilir kreması inanılmaz ekşiydi ve dubai kremasının miktarı çok çok azalmış... çok üzüldüm
...a
3 Ay Önce
aldığım tatlının bisküvisi yarım ve sanki başka tatlı için kullanılmış da sınra buna koyulmuş gibi
...k
5 Ay Önce
Çikolatasını akışkan beklemiştim donuktu. Kek ve çikolatası çok azdı kremaya oranla. Krema yedik sadece. Porsiyon 2 kişiye yeterli. Lezzet ortalama birdaha tercih etmem
...l
3 Ay Önce
Siparişim yanlış gelmişti. Buğlem Hanım sağolsun ilgilendi. Tatlıları çok güzel. Buradan tekrardan Buğlem Hanıma ve Yasemen Hanıma ilgileri için teşekkür ediyorum❤️
...n
4 Ay Önce
Çok güzeldi bayıldım ellerinize sağlık hediyeniz için de çok teşekkür ederim hayırlı kazançlarınız olsun ☺🙏🏻
- Chocalate Bowls (XL)380 TL
...r
4 Ay Önce
Çok uzun zamandır sipariş verdiğim bir yer. Evde canım ne zaman tatlı çekse ilk düşündüğüm yer oluyor. Tatlıları lezzetli ve güzel. Tatlılarının çoğunu yedim ama favorim Lotus oldu. Tavsiye ederim.
- Lotus Bıscofe Bowls (XL)380 TL
...ç
4 Ay Önce
Mükemmeldiii habire şipariş ediyodum ama hediyede gelince ayrı bi güzeldi
- Not availableTrabzon Bowls
...n
3 Hafta Önce
Dostlar annemin yaptığı ağlayan pastaya benziyordu. En alt katmanını sütle değil şerbet ileıslamışlar bu yüzden aşırı tatlıydı bir kişinin bitirebileceği bir tatlı değil ve üstünde de puding vardı.
...z
5 Ay Önce
Not ve hediye ıslak mendil için çok teşekkürler ama keşke tatlı akmasaydı ve alt keki yarım olmasaydı
- Kırmızı Kadife Bowls (XL)380 TL
...ı
1 Hafta Önce
profiterolün tadı aşırı kötüydü. Berbat bir çikolata sosuydu. Midem bulandı zor yedim. Başka tatlı yemiştim aylar önce o güzeldi ama profiterol çok kötüydü...
...ı
1 Hafta Önce
Üstüne konulan malzemelerden kacilmis hep, snickers bowlda çikolata parçaları yoktu, kitkat bowlda minicik konulmuş geldi. eskiden daha iyiydi burası da bozmus
...n
3 Ay Önce
Tatlılar kendiliğinden geçmiş bir vaziyette geldi arkadaşlarıma süpriz yapacaktım hiç hoş olmadı
...a
4 Ay Önce
bowl un üzerindeki cikolata katmanı tülden ince olmuş, daha öncelerinde kırmak ve yemek için uğraşırdık ve tadına öyle varırdık. özetle bozmuşsunuz üzdü
...R
4 Ay Önce
Daha önce sipariş verdim ama bu seferki çamur gibi birbirine girmiş şekilde geldi.
...w
5 Ay Önce
Dubai bowls XL sipariş ettim gelen pembe bir şey tadı tuzu yok
...z
6 Ay Önce
Tadı yoktu önceden böyle değildi
- Su (40 cl.)30 TL
- Beypazarı Sade Soda (20 cl.)40 TL
...ı
4 Ay Önce
Ya bu ne ya insan buna para vermez bile Hepsi birbirine karışmış sunum sıfır bu nedir ya sinirlerim bozuldu

