rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

İ̇ya Bakery

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 40 inceleme
1150 Sokaka No: 4/2
...u14.06.2026Her zamanki gibi taze ve lezzetliydi
...n10.06.2026Mükemmel bi lezzet ellerinize sağlık
...n15.05.2026Güzeldi cheesecake i tavsiye ederim
...i07.04.2026güzel, yaban mersinli biraz yavandı sadece ama cheesecake efsane
...y29.03.2026waffle hamuru çok lezzetliydi kuru değildi. sıcacık geldi.cheesecake de çok güzeldi kremsiz bir kıvamı vardı. ikram için de teşekkürler ❤️🙏
...m28.03.2026Muhteşem bi lezzet küçük ama çok mutlu edici bir hediye var teşekkür ederim
...a04.02.2026Beklediğimden daha iyi.Hızlı servis.
...a21.01.2026Kaliteli ve lezzetli
...R13.01.2026Browni ve profitrol harika ilk kez söyledim çok beğendim
...z23.12.2025Su kadarini soyleyeyim: 30 yasinda bir şeker bagimlisiyim. Orman meyveli çizkek hayatimda yedigim en iyi ilk 3 çizkekten biri oldu
...z18.12.2025hiç abartmıyorum,bugüne kadar yediğim en iyi profiterol 😋 hiç bitmesin istedim... kızım da brownie ye bayıldı. hediye için de teşekkürler, onun tadı da muhteşemdi...
...n16.12.2025çok bilindik tatlılar olmasına rağmen kendilerime özgü dokunuşlar yapmışlar bu yüzden yediğim her şeyin tadını çok beğendim. mükemmel bir deneyim oldu
...t14.12.2025Yaban mersinli tartın görseldeki gibi gelmemesi biraz üzse de lezzetliydi. İkram için gönderdiginiz hindistan cevizli ürünü kesinlikle satışa çıkarmalısınız.
...y17.09.2025TEK TERCİH ETTİĞİM İŞLETME HİJYENİ, GÜLER YÜZÜ, SUNDUĞU KALİTELİ ÜRÜNLERİYLE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YİYİP İÇEBİLİRSİNİZ İYİ Kİ IYA 🎀✨️💖🥹
...n06.09.2025Profiterol sevmediğimi sanıyordum meğer daha önce gerçekten iyisini yememişim. Sayenizde bağımlısı oldum 🫠 14 aylık kızım da ıspanaklı kiş ile mest oldu 🥹 Ellerinize emeğinize sağlık 🙏🏻
...n15.02.2026lezzetli ama pahalı
...n26.12.2025Eğer 6 yıldız olsa 6 verirdim babam ve annem hayatımda yediğim en iyi cheesecake dediler alt tabanı ayrı güzel kreması ayrı kaliteli sosu ayrı kaliteliydi tatlış hediyeniz için de teşekkürler ederiiz❤
...y15.04.2026cookie pasta güzeldi sıcak ve tazeydi. waffle hep buradan söylüyorum ve beğeniyordum ama bu sefer hamuru resmen çiğ kalmıştı
...e14.03.2026Cheesecakein üstündeki sosu tamamen kurumuş halde geldi. Keşke böyle bir ürünü göndermeseydiniz. Yorumları okuyup sipariş vermiştim oysa ki ..
...ğ06.01.2026içine koydugunuz bademin tarihi geçmiş olabilir mi? yediğim en kötü şeydi
Tuesday09:3021:00
Wednesday09:3022:00
Thursday08:3022:00
Friday09:0021:00
Saturday08:4522:00
Sunday09:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: