- Tatlı
- Express Teslimat
İ̇ya Bakery
İ̇ya Bakery Değerlendirmeler
...u
1 Hafta Önce
Her zamanki gibi taze ve lezzetliydi
- Profiterol360 TL
...n
2 Hafta Önce
Mükemmel bi lezzet ellerinize sağlık
- Focaccia Sandviç420 TL
...n
1 Ay Önce
Güzeldi cheesecake i tavsiye ederim
- Orman Meyveli Cheesecake380 TL
...i
2 Ay Önce
güzel, yaban mersinli biraz yavandı sadece ama cheesecake efsane
- Orman Meyveli Cheesecake380 TL
...y
2 Ay Önce
waffle hamuru çok lezzetliydi kuru değildi. sıcacık geldi.cheesecake de çok güzeldi kremsiz bir kıvamı vardı. ikram için de teşekkürler ❤️🙏
- Orman Meyveli Cheesecake380 TL
- Not availableWaffle
...m
2 Ay Önce
Muhteşem bi lezzet küçük ama çok mutlu edici bir hediye var teşekkür ederim
- Not availableWaffle
...a
4 Ay Önce
Beklediğimden daha iyi.Hızlı servis.
...a
5 Ay Önce
Kaliteli ve lezzetli
- Iced Vanilyalı Matcha Latte370 TL
...R
5 Ay Önce
Browni ve profitrol harika ilk kez söyledim çok beğendim
- Profiterol360 TL
- Brownie370 TL
...z
6 Ay Önce
Su kadarini soyleyeyim: 30 yasinda bir şeker bagimlisiyim. Orman meyveli çizkek hayatimda yedigim en iyi ilk 3 çizkekten biri oldu
...z
6 Ay Önce
hiç abartmıyorum,bugüne kadar yediğim en iyi profiterol 😋 hiç bitmesin istedim... kızım da brownie ye bayıldı. hediye için de teşekkürler, onun tadı da muhteşemdi...
- Profiterol360 TL
- Brownie370 TL
...n
6 Ay Önce
çok bilindik tatlılar olmasına rağmen kendilerime özgü dokunuşlar yapmışlar bu yüzden yediğim her şeyin tadını çok beğendim. mükemmel bir deneyim oldu
- Muzlu Mag350 TL
- Cookie Pasta370 TL
...t
6 Ay Önce
Yaban mersinli tartın görseldeki gibi gelmemesi biraz üzse de lezzetliydi. İkram için gönderdiginiz hindistan cevizli ürünü kesinlikle satışa çıkarmalısınız.
- Not availableYaban Mersinli Tart
...y
9 Ay Önce
TEK TERCİH ETTİĞİM İŞLETME HİJYENİ, GÜLER YÜZÜ, SUNDUĞU KALİTELİ ÜRÜNLERİYLE GÖNÜL RAHATLIĞIYLA YİYİP İÇEBİLİRSİNİZ İYİ Kİ IYA 🎀✨️💖🥹
- Iced Çilekli Matcha Latte370 TL
...n
9 Ay Önce
Profiterol sevmediğimi sanıyordum meğer daha önce gerçekten iyisini yememişim. Sayenizde bağımlısı oldum 🫠 14 aylık kızım da ıspanaklı kiş ile mest oldu 🥹 Ellerinize emeğinize sağlık 🙏🏻
- Profiterol360 TL
- Ispanaklı Kiş340 TL
...n
4 Ay Önce
lezzetli ama pahalı
- Muzlu Mag350 TL
- Brownie370 TL
...n
6 Ay Önce
Eğer 6 yıldız olsa 6 verirdim babam ve annem hayatımda yediğim en iyi cheesecake dediler alt tabanı ayrı güzel kreması ayrı kaliteli sosu ayrı kaliteliydi tatlış hediyeniz için de teşekkürler ederiiz❤
- Orman Meyveli Cheesecake380 TL
...y
2 Ay Önce
cookie pasta güzeldi sıcak ve tazeydi. waffle hep buradan söylüyorum ve beğeniyordum ama bu sefer hamuru resmen çiğ kalmıştı
- Cookie Pasta370 TL
...e
3 Ay Önce
Cheesecakein üstündeki sosu tamamen kurumuş halde geldi. Keşke böyle bir ürünü göndermeseydiniz. Yorumları okuyup sipariş vermiştim oysa ki ..
...ğ
5 Ay Önce
içine koydugunuz bademin tarihi geçmiş olabilir mi? yediğim en kötü şeydi

