rider-banner-icon
  • Restoran Teslimatlı

Aga Burger

3.8 üzerinden 5 yıldız, 68 inceleme
Mahmutbey Cd. 63 Mahmutbey cad. 63-65e eczane ve kuveyttürk arasında
...s14.06.2026Bayılıyorum size
...m11.05.2026Nerde yersem yiyim bu hamburgerin tadı yok (Notlara baksalar daha iyi olacak)
...m11.05.2026Müdavim oldum hamburgeri çok güzel. Notları dikkate alsınlar ama..
...m11.05.2026Hamburgerini çoooook seviyorum.. notlara baksınlar
...n23.04.2026Sürekli sipariş verdiğim bi yer zaten gayet hızlı ve sıcak geliyor lezzeti de yerinde seviyoruz
...e21.04.2026Neredeyse her gün sipariş veriyorum.
...y28.03.2026Siparişimi soğumadan sıcak bir şekilde afiyetle yedik Teşekkürler yalnız çıtır tavukları acısız olarak ayırırsanız daha iyi olur çocuklar istiyor ama acı olduğu için fazla yiyemiyor.
...ş24.03.2026cok guzel lezzet buyuk porsiyon cok iyi
...n23.02.2026İlk defa bir restoranta yorum yapıyorum.Gerçekten lezzetli ve sunumu falan da güzel.Gönderdikleri ıslak mendil bile kaliteli.Yemekte gayet hızlı ve sıcak geliyor.İnşallah böyle devam ederler.
...e10.02.2026Gayet lezzetliydi şuanki fiyatı ile en iyi tercihlerden birisi
...ü02.01.2026doyurucu ve lezzetliydi
...l27.12.2025Çok iyi sıcak lezzetli
...r03.10.2025güzeldi ellerinize sağlık
...y06.08.2025Notları okuyup özen gösterdiğiniz için teşekkür ederim hız ve lezzet güzeldi ben memnun kaldım elinize sağlık kolay gelsin
...e02.08.2025Ellerinize sağlık sıcak ve hızlı geldi tavsiye ediyorum nota dikkat ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim 🌸
...k02.08.2025hızlı geldi .sıcak ve çok lezzetliydi teşekkürler
...n29.03.2026herşey güzeldi sıcak geldi ama hamburgerden malzeme çıkarma seçeneği yok oda eklenirse 5 yıldızlık bi işletme
...y12.11.2025nice beğendik biraz pahalı ama türkiye standartlarına uygun
...m11.05.2026Notları dikkate alırlarsa daha güzel olacak. Burger zaten çok güzel..
...n14.06.2026Maalesef nota dikkat edilmemişti cheddar peyniri kesinlikle olmasın dememe rağmen cheddarlı geldi ve yenmedi boşa alındı
...u07.05.2026ekmek bayattı hiç beğenmedim
...r13.02.2026Bonfile burger söylemeyin.diğerleri iyi ama et burger felaketti o et öyle gönderiliri mi lütfen ya
...k14.12.2025Pepsi seçtim kola turka gönderdiniz.Patates ve soğan halkası soğuk ve bayattı.Hamburger darmadağın olmuş ve çok lezzetsizdi.Ben bu paraya bu kadar kötü hamburger daha önce hiç yemedim.Tavsiye etmem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59
Friday,Saturday,Sunday00:0001:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ali.kocabey@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ali Kocabey

Aga Burger