- Ev Yemekleri
- Restoran Teslimatlı
Çorbacı Cenko
Çorbacı Cenko Değerlendirmeler
...İ
3 Ay Önce
Bugün de yine çok iyi paketlenmiş geldi çorbamız.Herkese tavsiye ediyoruz.Tam olması gerektiği gibi her şey .
...İ
3 Ay Önce
Siparişimi alan beyefendi harika biriydi.Eşimle hasta olduğumuzu öğrenince ekstra et suyu koymuş bir de çorbalarımızın yanına.Sağolun,varolun🙏🙏🙏🌺Bu arada çorbaları çok iyi,tavsiye ediyoruz herkese
- Kelle Paça Çorbası350 TL
...t
3 Ay Önce
Gayet güzeldi Elinize kolunuza sağlık
...k
8 Ay Önce
çok güzel ellerinize sağlık
- Tavuk Suyu Çorbası208 TL
...z
3 Ay Önce
her zaman gelip gecerken uğrayıp corbami içtiğim canım cenkom bu kez hasta olduğum için eve söyledim. notları dikkate almadığınız için zaten icemedim çorbayı, yanındaki salatayı söylemiyorum bile
...U
3 Ay Önce
Ezogelin çorbası çok suluydu ve tadı tuzu yoktu açıkçası. Daha önce daha iyi çorbalar içmiştim sizden. Nasıl bu kadar değişmiş anlamadım açıkçası.
...t
8 Ay Önce
Elinize sağlık emek veriyorsunuz kuyu ayak söyledim fena değildi fakat kemikli et yapmışınız çok sevmedim devamlı kemik parçaları içi kalkıyor insanın ilaveten çorba çok ağır kokuyor sirke ile anca
...n
2 Ay Önce
Yedıgım en enkötü kele paçaydı maalesef
...n
2 Ay Önce
normalde yorum yapmam böyle kötü yorum hiç yapmam tamam hiçbir restoran dan dört dörtlük lezzet beklemiyorum ama bu bambaşka bir şeydi gerçekten özür dilerim ama çok ama çok kötü
...n
3 Ay Önce
Çok kötü içinden diş çıktı çocuğumun dişi kırılacaktı.
...z
3 Ay Önce
aşırı çok geç geldi ve çorbayı o kadar beğenmedim salata sanki 2 gün öncesinde kalmış bi tat verdi
...z
7 Ay Önce
çorba soguk pütür pütür ısıtıp paketlenseydi keşke
...z
8 Ay Önce
Dibi yanmış ve kokusu çorbaya sinmiş olarak geldi. Ne görüntü nede tat hiç güzel değildi.. işletme olarak bu kadar rezil bi hizmet vermeniz içler acısı ..
...ü
8 Ay Önce
Acayip ağır bir çorbaydı fazla yağlıydı
...u
8 Ay Önce
siparişin geç gelmesi yetmezmiş gibi corba da soğuktu daha da vahim olan ise başka insanların ısırıp bıraktığı artık ve kokmuş ekmekleri gönderdiler
...l
9 Ay Önce
hiç güzel ve lezzetli değil, aç kaldım resmen 🤨

