- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Ateş Başı Kebap
Ateş Başı Kebap Değerlendirmeler
...N
3 Gün Önce
Patlıcanlı kebap baya hoşuma gitti, patlıcanın köz tadı ete çok güzel geçmiş. Beklediğimden daha iyi çıktı
...n
3 Gün Önce
Mardin kebabının kendine has bir aroması vardı, ilk lokmadan farkını hissettirdi. Etin tadı baskın ama rahatsız etmeyen hoş bir baharat dengesi vardı
...t
3 Gün Önce
Adana dürümün baharatı ve lezzeti çok güzeldi, et oldukça tazeydi. Paketleme de iyiydi, sıcak şekilde ulaştı
...K
3 Gün Önce
Mardin kebabı gayet güzeldi, etin lezzeti yerindeydi ve baharatı abartılı değildi. Porsiyonu da yeterliydi, fiyatına göre memnun kaldık
...R
3 Gün Önce
Kanat şiş baya güzeldi, tavuk güzel pişmişti içi kuru kalmamış. Yanındaki garnitürle de gayet güzel gitti
...N
3 Gün Önce
Adana dürüm baya iyiydi ya
...U
3 Gün Önce
köftesi lezzetli sulu sulu tavsiye ediyoruz
...n
3 Gün Önce
Mardin kebabı dürüm çok lezzetliydi, etin baharatı ve aroması gerçekten farklıydı. Dürüm taze ve doyurucu geldi, beğendik
...T
3 Gün Önce
Adana dürümün içi baya doluydu, etin tadı net alınıyordu. Acısı da tam kararındaydı, severek yedik
...Z
3 Gün Önce
Çöp şiş dürüm gayet lezzetliydi, etler yumuşak ve güzel marine edilmişti. Sıcak geldi, severek yedik
...r
2 Ay Önce
Kebap dürümleriniz çok güzeldi. Kurye arkadaşınızda çok hızlı teslimat yaptı. Çok teşekkürler :))
- 2'li Adana Dürüm Menü680 TL
...z
3 Ay Önce
çok hızlı geldi çok teşekkürler mükemmeldi
- Not availableMercimek Çorbası
...a
3 Ay Önce
Elinize sağlık,meze salata dürüm hepsi çok güzeldi..yeni bir işletmeymişsiniz hayırlı,bol kazançlarınız olsun.
- Adana Dürüm300 TL
...a
3 Ay Önce
Sıcacık ve harikaydı elinize sağlık 🙏
- Adana Dürüm300 TL
...r
3 Ay Önce
elinize sağlık çok lezetliydi ilginiz içinde teşekkür ederim
- Adana Dürüm300 TL
...T
3 Ay Önce
Sanırım yeni bir işletme, yorum olmadığı için tereddüt etmiştim yinede denemek istedim çok lezzetliydi paketleme güzeldi kurye de güleryüzlü kazancınız bol olsun teşekkürler
- Urfa Dürüm300 TL
...i
2 Ay Önce
🔥 İlk siparişimdi. İkramlar iyi teşekkürler ama dürüm soguk geldi. Yürüme mesafesinde 7 dakika var aramızda. Soguk gelmesini nasıl başardınız.
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...l
3 Ay Önce
2 dürümün ikisi de buz gibiydi.
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...n
2 Ay Önce
Lezzetsiz
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...l
2 Ay Önce
Dürüm oldukça boş. Çoğunlukla ekmekten oluşuyor ve sos veya lezzet yok. Salata sebzeleri de taze değil.