- Tatlı
- Express Teslimat
Künefeci Sergen Usta
Künefeci Sergen Usta Değerlendirmeler
...l
Bugün
Künefeci Sergen her zaman 10 numara
- Peynirli Künefe380 TL
- Sade Kesme Dondurma110 TL
...e
2 Hafta Önce
çok beğendik sadece içindeki peynir neden uzamıyo onu anlamadık. lezzet olarak gerçekten harikaydı. tekrar sipariş vermek istiyoruz ama peynir konusu kafamızı karıştırdı?
...n
3 Ay Önce
Süper hızlı geldi, çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Peynirli Künefe380 TL
...n
3 Ay Önce
Çok lezzetli
...n
3 Ay Önce
Künefenin şekeri çok yerindeydi baymadı peyniri de iyiydi elllerinize sağlık ✨✨✨
...n
6 Ay Önce
Hem çok lezzetli hemde sipariş geldiğinde hala sıcak gelmiş oluyor ve yanında ekstra şerbet koymaları da güzel
- Peynirli Künefe760 TL
...r
8 Ay Önce
Ellerinize sağlık künefe gibi künefe 🤗🤗
- Peynirli Künefe760 TL
...r
9 Ay Önce
Bu güne kadar yediğin en güzel künefe tebrikler
...n
9 Ay Önce
Gerçekten mükemmeldi.Tesekkurler...
...m
9 Ay Önce
Cok guzeldi sag olun
- Peynirli Künefe1.000 TL
...s
9 Ay Önce
ben tatlı sevmem.. oğlum istedi.söyledim.muhteşemdi. çok teşekkür ederim. tabağınız bizde kaldı
...k
10 Ay Önce
Güzel sıcak
- Peynirli Künefe380 TL
...a
11 Ay Önce
Çok lezzetli idi. Tek kelime ile süperdi. Ayrıca minik hediyeniz için teşekkür ediyorum.
- Peynirli Künefe760 TL
...n
1 Ay Önce
Poşet şerbet doluydu her yer yapış yapış oldu
- Kaymaklı Paşa Künefe1.100 TL
...ş
2 Ay Önce
güzel lezzetli tavsiye ederim
...İ
4 Ay Önce
güzel ve sıcak geldi.. ellerinize sağlık 🥰
...k
7 Ay Önce
Peyniriyle pişmesi ile çok iyi.Yanına şerbet kaymak eklemeleri yapılabilir.Fiyat olarak biraz indirime de gidilebilir ise sipariş miktarım artabilir.
- Peynirli Künefe380 TL
...t
7 Ay Önce
firma dışından bir kuryeci teslim etti buz gibiydi. anında telafi ettiler. teşekkür ederiz.
...n
2 Ay Önce
Peynir uzamıyor. Şerbet sanki biraz daha yoğun olmalı. yine de beğenerek yedik Elinize sağlık.
- Peynirli Künefe380 TL
...ş
3 Ay Önce
Özenli geldi, bu defa akmamış. Ama yine şerbeti restorandakine göre çok azdı :( ekstra şerbet gönderiyordunuz onu neden bıraktınız? :(
...t
7 Ay Önce
Şerbet yanında hazır geldi . Künefe görülenin aynısıydı . Porsiyonu eşimle bana fazla geldi doğrusu tadı ağır geldi . Bol fıstık lezzeti vardı . Kurye geç getirdi .
...N
8 Ay Önce
lezzeti süper. baymiyor. 3 kişilik künefe 5 kişiye bile yeterli çok büyük. tek olumsuzluk siparişi vermemizden 1 - 1.5 saat sonra geldi künefe soğumuştu ısıtarak yedik.
- Peynirli Künefe1.000 TL
...n
8 Ay Önce
Künefe şerbeti çekmeden gelmiş ve paket içinden tamamı koltuk ve yere aktı. Hafif ve soğuk bir fıstıklı kadayıf tatlısı yemiş olduk. Dondurma güzeldi.
...l
3 Ay Önce
Her zamanki gibi mükemmel
- Sade Kesme Dondurma110 TL
- Peynirli Künefe1.000 TL
...z
10 Ay Önce
Tadı çok iyi ama paketleme kötü her yere şerbet bulaştı
- Peynirli Künefe760 TL
...n
10 Ay Önce
Tatlı güzel olabilirdi ama 6 kişilik büyük tepsi için çok az şerbet gönderilmişti.
...z
6 Ay Önce
Künefe çok güzeldi ellerinize sağlık ancak müşteri memnuniyeti için yanında ufak ikram gönderilebilirdi sonuçta 2 kişilik künefeye bin tl yakın para ödüyoruz 🌸
- Fıstıkzade Künefe kaymaklı970 TL
...i
6 Ay Önce
şurubu boğaz yakıyor.peyniri de beğenmedik
...z
8 Ay Önce
hasır künefe sipariş ettim normal künefe gelmiş....
...n
8 Ay Önce
Az önce geldi tadı herşeyi güzeldi ama şerbeti hiç yok gibiydi keşke şerbetini tam olarak koysaydınız

