rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Künefeci Sergen Usta

KAPALI
TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Atakent Mh. Cahar Dudayev Bulv. No :118/A Ksk /İzmir*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...e13.06.2026çok beğendik sadece içindeki peynir neden uzamıyo onu anlamadık. lezzet olarak gerçekten harikaydı. tekrar sipariş vermek istiyoruz ama peynir konusu kafamızı karıştırdı?
...n16.03.2026Süper hızlı geldi, çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...n13.03.2026Çok lezzetli
...n06.03.2026Künefenin şekeri çok yerindeydi baymadı peyniri de iyiydi elllerinize sağlık ✨✨✨
...n22.12.2025Hem çok lezzetli hemde sipariş geldiğinde hala sıcak gelmiş oluyor ve yanında ekstra şerbet koymaları da güzel
...r26.10.2025Ellerinize sağlık künefe gibi künefe 🤗🤗
...r26.09.2025Bu güne kadar yediğin en güzel künefe tebrikler
...n26.09.2025Gerçekten mükemmeldi.Tesekkurler...
...m24.09.2025Cok guzeldi sag olun
...s21.09.2025ben tatlı sevmem.. oğlum istedi.söyledim.muhteşemdi. çok teşekkür ederim. tabağınız bizde kaldı
...k29.08.2025Güzel sıcak
...a05.07.2025Çok lezzetli idi. Tek kelime ile süperdi. Ayrıca minik hediyeniz için teşekkür ediyorum.
...n17.05.2026Poşet şerbet doluydu her yer yapış yapış oldu
...ş08.04.2026güzel lezzetli tavsiye ederim
...İ23.02.2026güzel ve sıcak geldi.. ellerinize sağlık 🥰
...k26.11.2025Peyniriyle pişmesi ile çok iyi.Yanına şerbet kaymak eklemeleri yapılabilir.Fiyat olarak biraz indirime de gidilebilir ise sipariş miktarım artabilir.
...t14.11.2025firma dışından bir kuryeci teslim etti buz gibiydi. anında telafi ettiler. teşekkür ederiz.
...n25.04.2026Peynir uzamıyor. Şerbet sanki biraz daha yoğun olmalı. yine de beğenerek yedik Elinize sağlık.
...ş17.03.2026Özenli geldi, bu defa akmamış. Ama yine şerbeti restorandakine göre çok azdı :( ekstra şerbet gönderiyordunuz onu neden bıraktınız? :(
...t09.11.2025Şerbet yanında hazır geldi . Künefe görülenin aynısıydı . Porsiyonu eşimle bana fazla geldi doğrusu tadı ağır geldi . Bol fıstık lezzeti vardı . Kurye geç getirdi .
...N29.10.2025lezzeti süper. baymiyor. 3 kişilik künefe 5 kişiye bile yeterli çok büyük. tek olumsuzluk siparişi vermemizden 1 - 1.5 saat sonra geldi künefe soğumuştu ısıtarak yedik.
...n19.10.2025Künefe şerbeti çekmeden gelmiş ve paket içinden tamamı koltuk ve yere aktı. Hafif ve soğuk bir fıstıklı kadayıf tatlısı yemiş olduk. Dondurma güzeldi.
...l20.03.2026Her zamanki gibi mükemmel
...z31.08.2025Tadı çok iyi ama paketleme kötü her yere şerbet bulaştı
...n12.08.2025Tatlı güzel olabilirdi ama 6 kişilik büyük tepsi için çok az şerbet gönderilmişti.
...z18.12.2025Künefe çok güzeldi ellerinize sağlık ancak müşteri memnuniyeti için yanında ufak ikram gönderilebilirdi sonuçta 2 kişilik künefeye bin tl yakın para ödüyoruz 🌸
...i27.12.2025şurubu boğaz yakıyor.peyniri de beğenmedik
...z28.10.2025hasır künefe sipariş ettim normal künefe gelmiş....
...n26.10.2025Az önce geldi tadı herşeyi güzeldi ama şerbeti hiç yok gibiydi keşke şerbetini tam olarak koysaydınız
...y14.08.2025Iki tane künefe yerine birtane geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday13:1523:15
Saturday11:1523:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: cagatayoktayenerji@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0216125848000001