- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
- Express Teslimat
Antakya Sofrası
Antakya Sofrası Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
notlarım dikkate alındı tesekkurler
- Adana Kebap450 TL
...ı
3 Hafta Önce
Güzel di
...ı
2 Ay Önce
Çok iyiydi
- Soslu Baget400 TL
...r
2 Ay Önce
her zamanki gibi harika servis ve ürün
...ı
3 Ay Önce
Çok çok iyi
- Urfa Kebap450 TL
...ı
3 Ay Önce
Rahatlıkla sipariş verebilirsiniz
...i
7 Ay Önce
Great service, high quality ingredients
- Not availableÇöp Şiş
...n
9 Ay Önce
Süper Lezzet - sadece işlem ücreti yüzünden 100 TL fazla ödemek saçma
- Beyran Çorbası450 TL
...a
10 Ay Önce
Ellerınıze sağlık
- Not availableSoslu Yaprak Kanat
...ş
10 Ay Önce
Kelle paça çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Kelle Paça Çorbası450 TL
...n
10 Ay Önce
Kanacti ayazda yedim en son Cok. Kötüydü bügün burdan sipariş etim çok iyidi gerçekten hakini veriyo
...t
1 Ay Önce
Artık kelle paça çorbası ile (biber sosu sirke ve sarımsak sosu ) yollamıyor musunuz?? Hoş olmadı
...n
1 Ay Önce
Tavuk dürüm söyledim Antakya üsülü bekliyordum ekmek arası marul yedim teşekkür ederim
- Ayran (28 cl.)50 TL
...r
1 Yıl Önce
Atom çorbası yerine normal paça gönderdiniz fotoğrafla gelenin alakası yok
...T
3 Ay Önce
kantların kenarları tamamen yanmıştı. yarısını attım yemeğin. Çorba çok fazla kokuyordu, aynı yerden daha önce içtikleirm böyle değildi
...u
6 Ay Önce
yani ayıptır et ekmek koymuşsunuz resmen ya bi daha da söylemem
...i
4 Ay Önce
Alinazik kebabında yoğurtlu patlicanin yerine neden sivri biber kullandınız hiç anlamadım. hem çok acı hem de çok alakasız. pide de gondermemissiniz, 1.5 porsiyon ile aç kaldım.pilav ve köfte lezzetli
...a
1 Ay Önce
yanliş geldi spariş kanat spatiş vermişdim bana patates puyre getirdiniz değistirin buni 1 saat fazla bekletdiniz
...ı
1 Ay Önce
porsiyon küçülmüş 5 tane tavuk parçasına 400 fazla bence. 3 but 2 kanat bide bi daha gerek yok
...T
1 Ay Önce
Sanki et tava diye adana kebabı ezip, göndermişler.
...n
2 Ay Önce
The order is missing there is no soup
...t
4 Ay Önce
yanlış geldi sipariş yazıktır ayıptrı ya saç tavaya tavuk mu gönderilir
...i
6 Ay Önce
Et çok kötüydü et tavada
...s
7 Ay Önce
saç tava ve et tava söyledim. domates tava yedim. et fiyatına domates yemek ilginç bi deneyim
...a
8 Ay Önce
Sipariş başka gelen şey başka bu nasıl bır iş hep bır eksik
...n
9 Ay Önce
Atom çorba söyledik karın’ı çok büyük doğramışlardı ve tanesi çok azdı
...k
9 Ay Önce
Çiğ geldi resmen helal etmiyorum
...k
11 Ay Önce
Yanık geldi
...k
11 Ay Önce
Devamlı müşterinizim. Bu üç oldu. Tavuk sipariş ettim. Eğer ustanız ürünü yaktıysa yerine yenisini yapıp gönderirsiniz. Yanmış ürünü müşteriye göndermezsiniz.İnsan olduğum için yiyemedim çöp..
...a
11 Ay Önce
Hep buradan sipariş veriyoruz yemeğin tadı çok güzel mükemmel ama menüydü bulgur pilavı var ama eksik geliyor not olarakta kaç devefa etkedim ama umdunuz da böyle yapmanız bence çok kötü

