- Döner
- Ev Yemekleri
- Restoran Teslimatlı
Sarmaşık Gece Dönercisi
Sarmaşık Gece Dönercisi Değerlendirmeler
...u
2 Gün Önce
Sürekli sipariş verdiğim yer ellerinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner90 TL
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)60 TL
...н
2 Hafta Önce
Her şey çok lezzetliydi, fakat, iki pilavım gelmedi ve çorbalardan biri tavuk suyu olacak tı o da ezogelin olarak geldi. Sürekli müşteriniz olmak istiyorum ve gereğinin yapılmasını çok rica ediyorum🙂
- Ezogelin Çorbası90 TL
- Tavuk Suyu Çorbası95 TL
- Pirinç Pilavı80 TL
- Cacık80 TL
- Mevsim Salata80 TL
- Sütlaç90 TL
...i
4 Hafta Önce
Lezzet iyiydi kurye sanki karşıdan geldi çok geç geldi.
- Mega Tavuk Döner Dürüm170 TL
...u
2 Ay Önce
cok guzeldi
- Kaşarlı Tavuk Döner Dürüm180 TL
- 3/4 Ekmek Arası Tavuk Döner160 TL
...k
9 Ay Önce
civardaki sözde en iyi kelle paçacıdan daha temiz ve lezzetli kelle paçası var
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner90 TL
- Kelle Paça Çorbası280 TL
...u
5 Ay Önce
Güzeldi ama dürümde özel sos yazıyor kupkuruydu sos yokmuydu bilmiyorum ama dikkat edilirse daha iyi olur yinede iyiydi
- Tam Ekmek Arası Tavuk Döner170 TL
...n
10 Ay Önce
tavuk hiç iyi değildi çorba güzeldi geç geldi
- Tavuk Suyu Çorbası95 TL
...n
6 Gün Önce
çok kötü kupkuru
...r
1 Ay Önce
Çok kötü
...a
5 Ay Önce
Döner kup kuruydu rezaletti
...r
5 Ay Önce
Çok soğuk ve tadı garipti
...u
3 Ay Önce
Berbat bir çorba soğuk birde içinde ekmekler vardı verdiğimiz para çöp
...ı
4 Ay Önce
etli patlıcan yazıyor gelen karnıyarık hadi onuda geçtik içindeki et cidden aşırı kötüydü nimeti çöpe atmayı sevmem ama yenilecek gibi değildi...
...k
8 Ay Önce
Siparis 1 saatten fazla sürede geldi. Ve döner kokuyodu yiyemedik çöpe attık
...m
9 Ay Önce
malesef beklentimizi karşılamadı içinde istemediğimiz şeyler vardı konulmuştu notlara dikkat ederseniz daha iyi olabilir
...z
8 Ay Önce
döner değil ekmeğin arası hep tavuk derisi hiç memnun değilim bir yıldız bile fazla
...t
9 Ay Önce
Arkadaşlar kesinlikle kötü köfteyi tost makinesine basmışlar için çiğ dışı yanık dönerler soğuk buz gibi dünden kalmiş sanki servis hiç nir şey yok en kötü yer
...m
10 Ay Önce
Rezaletti yediğim şey tavuk eti değil kıkırdak yağ

