rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahve
  • Express Teslimat

Mamy Bakery & Coffee Restaurant

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Beşyol Mah. Birlik Cad. No : 8/B
...E14.05.2026Sıcak geldi ve çok sevindim çünkü yemek sıcak daha güzel , hızlı geldi ve çok lezzetliydi teşekkür ediyorum
...i05.05.2026Harikaydı. Şimdiye kadar dışarda yediğim köfteler arasında en anne köftesine yakın olandı. Çok lezzetliydi. Sadece biraz yağlıydı
...z26.04.2026Paketleme, lezzet, tüm detayları ile restaurantı çok beğendim. Daha çok sipariş veririm umarım kaliteyi bozmazsınız. Teşekkürler.
...r21.04.2026her şey çok güzeldi
...n31.10.2025çok iyidiii
...ş04.07.2025Çok kaliteli bir paketleme. Kahvaltı için çok uygun fiyat ve kaliteli ürünler kullanılmış. Tebrik ederim
...k29.05.2026Yediğim en iyilerden sadece sosu bir tık çok
...u06.05.2026Çilekli pasta söyledim gelen görseldekiyle alakasızdı ve çilekli değildi ama tadı güzeldi. Mantının içindeki kıymadan soğan parçaları geliyordu ama onun dışında iyiydi
...l24.06.2025Sporcu bowlda yumurta yoktu. Haricen lezzetler güzeldi
...u28.04.2026Recel, bal, kaymak yoktu yerine yumurta konmustu ve baska urunler. Lezzet fena degil.
...u02.12.2025ayıp ya ufacık porsiyon bi yemek
...ç24.12.2025Son siparişlerimizde hiçbirşekilde çatal bıçak kaşık gelmiyor biz elimizle mi yemeliyiz acaba ???
...n19.06.20261 bile çok buna Mantı pişmemişti siparişimide eksik getirdiler
...z12.06.2026önceki söylediklerimizle bu bir değil fazla tuzluydu
...ü09.06.2026rezalet. ya işletme sahibi degisti ve yetersiz ya da çalışanlar bu isletmenin düşmanı baska aciklamasi olamaz. ben bugune kadar boyle kotu bir siparis gormedim.
...n29.04.2026Mantı da, yağlama da çok tuzsuzdu. Mantı yazdıkları paketten yağlama çıktı, diğerinden mantı çıktı. Servis işaretlemiştim ama kaşık, çatal, peçete hiçbir şey yoktu. Porsiyon olarak da çok yetersiz.
...a08.06.2026Beğenmedim restorantta yediğimde böyle değildi patatesi de az koymuşsunuz çatalda göndermemişsiniz?
...n16.12.2025Kolayı kutu istememe rağmen bardak içinde geldi geri aradığımızda saçma bi tavırla karşılaştık umarım müşteri memnuniyetine önem verirler
...y07.12.2025Berbattt buzzzz gibiydiiii
...r01.06.2026Hazır mantı gibi beğenmedim
...a07.05.2026nasıl bir işletme bilmiyorum ama farkındaysanız yiyecek/içecek sektöründesiniz. sıcak mantının üstüne yoğurt koyulmaz. kesilir. koymuşsunuz ve kesilmiş. ikincisi bu porsiyon nedir? şaka gibi…
...n05.07.2025Tiramusu kavanozun dibinde sanki akşamdan kalmış artık gibi bir görüntüsü vardı. Porsiyon pastalardan birinin üzerine döktükleri sos tüm pakete yayılıp diğer ürünlere de bulaşmıştı. Berbat ötesi
...ç25.12.2025Bu değerlendirmeyi 3/4 sipariştir çatal kaşık yollamayan işletme için yapıyorum.Ayrıca özellikle notlarına yoğurt ve sos fazla istediğimizi yazmama rağmen yine cimrilikte sınır tanımamışlar.
...y28.09.2025Lazzetsiz sadeçe çöpa atmadan başkasiye yaramadi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mamy.yiyecek@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0611192397100001