- Dünya Mutfağı
- Kahve
- Express Teslimat
Mamy Bakery & Coffee Restaurant
Mamy Bakery & Coffee Restaurant Değerlendirmeler
...E
1 Ay Önce
Sıcak geldi ve çok sevindim çünkü yemek sıcak daha güzel , hızlı geldi ve çok lezzetliydi teşekkür ediyorum
...i
1 Ay Önce
Harikaydı. Şimdiye kadar dışarda yediğim köfteler arasında en anne köftesine yakın olandı. Çok lezzetliydi. Sadece biraz yağlıydı
- Köfte Bowl585 TL
...z
1 Ay Önce
Paketleme, lezzet, tüm detayları ile restaurantı çok beğendim. Daha çok sipariş veririm umarım kaliteyi bozmazsınız. Teşekkürler.
- Patates Kızartması185 TL
- Fettuccine Alfredo480 TL
...r
2 Ay Önce
her şey çok güzeldi
- Sporcu Bowl550 TL
...n
7 Ay Önce
çok iyidiii
- Fettuccine Alfredo480 TL
...ş
11 Ay Önce
Çok kaliteli bir paketleme. Kahvaltı için çok uygun fiyat ve kaliteli ürünler kullanılmış. Tebrik ederim
- Mamy Kahvaltı Tabağı375 TL
- Patates Kızartması185 TL
...k
3 Hafta Önce
Yediğim en iyilerden sadece sosu bir tık çok
- Sezar Salata360 TL
...u
1 Ay Önce
Çilekli pasta söyledim gelen görseldekiyle alakasızdı ve çilekli değildi ama tadı güzeldi. Mantının içindeki kıymadan soğan parçaları geliyordu ama onun dışında iyiydi
...l
1 Yıl Önce
Sporcu bowlda yumurta yoktu. Haricen lezzetler güzeldi
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)110 TL
- Lipton Ice Tea (33 cl.)110 TL
- Mamy Çökertme Kebabı700 TL
- Kayseri Yağlama400 TL
...u
1 Ay Önce
Recel, bal, kaymak yoktu yerine yumurta konmustu ve baska urunler. Lezzet fena degil.
- Mamy Kahvaltı Tabağı375 TL
...u
6 Ay Önce
ayıp ya ufacık porsiyon bi yemek
- Lipton Ice Tea (33 cl.)110 TL
- Ayran (33 cl.)95 TL
- Çilekli Mag280 TL
- Çatlat Tiramisu375 TL
...ç
6 Ay Önce
Son siparişlerimizde hiçbirşekilde çatal bıçak kaşık gelmiyor biz elimizle mi yemeliyiz acaba ???
...n
4 Gün Önce
1 bile çok buna Mantı pişmemişti siparişimide eksik getirdiler
...z
1 Hafta Önce
önceki söylediklerimizle bu bir değil fazla tuzluydu
...ü
2 Hafta Önce
rezalet. ya işletme sahibi degisti ve yetersiz ya da çalışanlar bu isletmenin düşmanı baska aciklamasi olamaz. ben bugune kadar boyle kotu bir siparis gormedim.
...n
1 Ay Önce
Mantı da, yağlama da çok tuzsuzdu. Mantı yazdıkları paketten yağlama çıktı, diğerinden mantı çıktı. Servis işaretlemiştim ama kaşık, çatal, peçete hiçbir şey yoktu. Porsiyon olarak da çok yetersiz.
...a
2 Hafta Önce
Beğenmedim restorantta yediğimde böyle değildi patatesi de az koymuşsunuz çatalda göndermemişsiniz?
...n
6 Ay Önce
Kolayı kutu istememe rağmen bardak içinde geldi geri aradığımızda saçma bi tavırla karşılaştık umarım müşteri memnuniyetine önem verirler
...y
6 Ay Önce
Berbattt buzzzz gibiydiiii
...r
3 Hafta Önce
Hazır mantı gibi beğenmedim
...a
1 Ay Önce
nasıl bir işletme bilmiyorum ama farkındaysanız yiyecek/içecek sektöründesiniz. sıcak mantının üstüne yoğurt koyulmaz. kesilir. koymuşsunuz ve kesilmiş. ikincisi bu porsiyon nedir? şaka gibi…
...n
11 Ay Önce
Tiramusu kavanozun dibinde sanki akşamdan kalmış artık gibi bir görüntüsü vardı. Porsiyon pastalardan birinin üzerine döktükleri sos tüm pakete yayılıp diğer ürünlere de bulaşmıştı. Berbat ötesi
...ç
6 Ay Önce
Bu değerlendirmeyi 3/4 sipariştir çatal kaşık yollamayan işletme için yapıyorum.Ayrıca özellikle notlarına yoğurt ve sos fazla istediğimizi yazmama rağmen yine cimrilikte sınır tanımamışlar.
- Mojito310 TL
...y
8 Ay Önce
Lazzetsiz sadeçe çöpa atmadan başkasiye yaramadi

