- Döner
- Express Teslimat
Baydöner İskender
Baydöner İskender Değerlendirmeler
...y
2 Ay Önce
tesekkür ederim beğendim
...n
3 Ay Önce
Kurye çok mütevaziydi işi rast gelsin
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...n
3 Ay Önce
sipariş bızlıydı beğendim
...z
4 Ay Önce
gayet başarılı
- Coca-Cola Fırsatı (Coss Menü)680 TL
- Mercimek Çorbası150 TL
- Su (50 cl.)40 TL
...t
4 Ay Önce
Restoranı bilmem kurye efsane
- 2'li Coss Menü1.275 TL
...K
5 Ay Önce
başarılıydı.
...y
7 Ay Önce
Her zaman sipariş verdiğim yer muazzam
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...y
7 Ay Önce
Her zamanki lezzet her zamanki kalite
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...y
8 Ay Önce
Favori mekanım oldu, elinize sağlık
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...y
8 Ay Önce
Her zaman sipariş verdiğim bir yer gayet güzel
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...a
8 Ay Önce
Gerçekten şahane sıcacık ve tertemiz geliyor teşekkür ediyorum emeği geçenlere sağolun
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...n
10 Ay Önce
Cok güzeldi😭
- Maç Menüsü (Özel Coss Fırsat)910 TL
...n
6 Ay Önce
Yemeğim çok soğuk geldi resmen buz gibiydi. Çok uzun sürede geldi 1 saat 10 dk oldu ve ben cola istediğim halde bana ice tea gönderildi. Yani kısacası hiç memnun kalmadım
...n
9 Ay Önce
Sosu neredeyse hiç yoktu, kupkuruydu ekmekler. Lezzetsiz ve yavan geldi.
...z
10 Ay Önce
eti kurumuştu beğenmedim, puanı da bu sebeple kırdım, gerisinde problem yoktu..
- Doğanay Şalgam Suyu (Acılı) (30 cl.)90 TL
...k
4 Gün Önce
Tahminimce bir dahaki sefere sadece soslu pide göndereceksiniz üzerindeki et her siparişte dahada incelip azalıyor et yok resmen
...n
2 Hafta Önce
İki sipariş verdim çok kötüydü buz gibi geldi bir daha asla sipariş vermem o paraya değmez tereyağı bile dökülmemişti yani paranızla rezillik yaşıyorsunuz
...i
3 Hafta Önce
Eksik ürün geldi
...m
1 Ay Önce
Türkiyenin en kötüsü berbat
...z
1 Ay Önce
Kolayı göndermemişsiniz hayal kırıklığı
...l
1 Ay Önce
Buz gibiydi içinde sos yoktu rezalet
...r
1 Ay Önce
Çorba istedik parasını verdik çorba gelmedi
...m
2 Ay Önce
YA KOLAM GELMEDİ
...ş
3 Ay Önce
Ekmek bayattı ve sos yoktu tereyağı yoktu verdiğim paranın karşılığını alamadım
...u
4 Ay Önce
berbat buz gibi tatsiz gereksiz
...r
4 Ay Önce
Soguk buz gıbı ekmekler ıslak terayagı sos yok gibi patatesler hamur olmus cok kötüydü
...n
4 Ay Önce
Ben patlıcanlı istemiştim. Normal gönderilmiş. Lütfen bana geri dönüş sağlayınız
...k
4 Ay Önce
atom istememe rağmen normal geldi
...k
6 Ay Önce
Son 3 defadır İskender çok kötü geliyor . Daha önceden yanında ilave sos bırakılıyordu artık o da yok. Umarım düzeltirler siparişleri. Önceden bu kadar kötü değildi. Porsiyon bile azalmış görünüyor
...k
6 Ay Önce
atom istedik normal geldi


