- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Ciğerci Sedat
Ciğerci Sedat Değerlendirmeler
...z
6 Gün Önce
Çok lezzetli çok beğendim 👏🏻🌸🙏🏻
...z
1 Hafta Önce
sıcak bir şekilde geldi yıllardır değişmeyen lezzet çok teşekkür ederim
- Et Şiş Dürüm295 TL
- Tavuk Şiş Dürüm245 TL
...z
2 Ay Önce
yılların değişmeyen lezzeti
- Et Şiş Dürüm295 TL
- Tavuk Şiş Dürüm245 TL
...n
6 Ay Önce
İnanılmaz keyifiydi. Ellerinize sağlık
- Ciğer & Yürek Şiş565 TL
...t
6 Ay Önce
Yemek sicak geldi ayrica getiren kurye abide gayet kibar ve efendi bir abiydi bu sogukta Allah yardimcilari olsun
...k
8 Ay Önce
Lezzetli
...a
8 Ay Önce
biraz acısı fazla da olsa müthiş bir tat kesinlikle öneririm porsiyonu da gayet yeterli. ellerinize sağlık
...k
8 Ay Önce
Çok güzeldi elinize sağlık
- Ciğer Şiş Dürüm270 TL
- Ayran (20 cl.)35 TL
...k
8 Ay Önce
Güzeldi elinize sağlık
...l
11 Ay Önce
güzel büyük tavsiye ederim
...a
1 Ay Önce
Dürüm biraz soğumuştu ama yine de lezzetliydi.
- Et Şiş Dürüm295 TL
...a
1 Ay Önce
Dürüm biraz soğumuştu ama yine de lezzetliydi.
- Et Şiş Dürüm295 TL
...a
2 Ay Önce
çok pahalı
...n
5 Ay Önce
Çok geç ve çok soğuk geldi
...t
4 Ay Önce
Menu gayet guzel lakin cogu zaman etleri kurutuyorlar pisirirken ozellikle yazmama ragmen kuru geliuor porsiyonlari azalttilar hicbir gelen siparis porsiyonu digeriyle ayni olmuyor
...r
7 Ay Önce
porsiyon az lezzetli ama geç geliyor soğumuş
- Adana Dürüm (Acılı)280 TL
- Ciğer Şiş Dürüm270 TL
...r
2 Ay Önce
Ciğerlerin yarısı yanmıştı yiyemedim.Eski siparişlerime güvenerek vermiştim fakat şuan ki siparişim tam bir hayal kırıklığı.
...n
2 Ay Önce
Özellikle belirttim not düştüm acı olmaması için alerjim olduğunuda söylediğim halde acı yapmışlar soğansız da demiştim bilerek soğan koymuşlar bir daha sipariş verirmiyim tabiiki asla
...u
4 Ay Önce
1 saat 42 dakikada sipariş geldi
...a
5 Ay Önce
sipariş buz gibi geldi tam 2.5 saati geçti bu 2 oldu bidaha tövbe ettim artık
...z
5 Ay Önce
Bozmuşsunuz 👎
...r
7 Ay Önce
ettiniz hiç pişmemişti ve hiç güzel değildi rezilik ti bence
...r
7 Ay Önce
Aceleniz vardı galiba etleri tam pişmeden semsert lavaşa sarıp gönderdiğinize göre
...3
8 Ay Önce
Çok geç ve soğuk geliyor ne et tantunisi bir şeye benziyordu ne de adanalı eskiden efsaneydi ne oldu bunlara şok içerisindeyim
...i
10 Ay Önce
Dükkandaki gibi hizmet vermiyorlar
...Ş
11 Ay Önce
Tek kelime çok kötü olmuş
...z
11 Ay Önce
Eski lezzeti kalmamış bozmuşsunuz

