- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Keyfim Kebap
Keyfim Kebap Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
sıcacık geldi gerçekten parasını sonuna kadar hakeden bir işletme emeklerine sağlık 👍
- Tavuk Pirzola (1 kg.)370 TL
...r
2 Hafta Önce
çok beğendik hızlı teslimat taze ve lezzetliydi
...n
2 Hafta Önce
siparişler sıcacık geliyor gerçekten paralarını sonuna kadar hakeden bir işletme 👍
...n
2 Hafta Önce
efsane.
- Adana Dürüm220 TL
- Urfa Dürüm220 TL
...N
3 Hafta Önce
KEYFİM KEBAPTAN TAVUK PİRZOLA SİPARİŞ VERDİK. HARİKAYDI ELİNİZE SAĞLIK ÇOK MEMNUN KALDIK HERKESE BU RESTORANI ÖNERİRİM.
- Coca-Cola (1 L.)110 TL
- Fanta (1 L.)110 TL
- Tavuk Pirzola (1 kg.)370 TL
...n
3 Hafta Önce
çok güzel bir işletme sıcacık ve porsiyonları da büyük 👍
...n
4 Hafta Önce
sıcacık ve çok güzel pişmisti elinize sağlık
- Tavuk Pirzola (1 kg.)370 TL
...k
1 Ay Önce
mezze çok iyidir teşekkürler.
- Coca-Cola (2,5 L.)165 TL
- Tavuk Kanat (1 kg.)500 TL
...n
1 Ay Önce
çok güzel pişmisti ellerinize sağlık 👍
- Sütaş Ayran (20 cl.)45 TL
- Tavuk Pirzola (1 kg.)370 TL
...k
1 Ay Önce
elinize sağlık çok güzel lezzetli ❤️❤️❤️
...m
1 Ay Önce
Çok lezzetliydi ancak fiyatlar bir tık yüksek gelen porsiyona göre yanına az bulgur bırakilabilir daha doyurucu olması için onun dışında midyatın en iyi kebabı
- Adana Kebap450 TL
...n
1 Ay Önce
şimdiye kadar yediğim en güzel tavuk sis di bide tavuk şiş in yaninda turşu ve meze yolluyorlar gerçekten iyi 🙏
...n
2 Ay Önce
sıcacıktı ve çok lezzetliydi, kuryenin güler yüzlülüğü, ellerinize sağlık 👍
- Tavuk Baget (1 kg.)400 TL
- Not availableTüm Tavuk (1 kg.)
...n
2 Ay Önce
efsane bir lezzet mükemmel çok beğendim çok keyif aldım emeğinize sağlık teşekkürler 🙏
- Domates Kebabı500 TL
...n
2 Ay Önce
çok güzel bir tad çok efsane bir lezzet ti
- Domates Kebabı500 TL
...z
2 Ay Önce
Efsane bir lezzet ti gerçekten çok memnun kaldım Usta'nın eline emeğine sağlık ve sıcacık bir şekilde geldi teşekkürler,🤌🙏👍
- Not availableSarma Beyti Kebap
...n
2 Hafta Önce
Kanat ve pirzola tqvuk dışı yanık içi çiğdi hep yanık kokusu geldi hiç beğenmedim

