rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Royal Pastanesi

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
TURGUTREİS CADDESİ AVNİ KAYA İŞ MERKEZİ NO:251/A
...m08.06.2026Mükemmel
...k01.06.2026Her şey çok lezzetliydi. Royal farkı bu işte❤️
...u17.05.2026Teşekkürler
...k09.05.2026👍🙏
...ş04.05.2026Harikaaaa lezzetli idi amaaa profiterol kavanozunda pataşu hamuru aradık Sebastian yine süper idi amaaa neden dilimden küçük bir kaba koydunuz kazandibi yer gibi karmakarışık yedik
...r02.02.2026Kavala kurabiyesi efsane ❤️
...n31.12.2025Son derece yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
...a14.12.2025çok lezzetli ve taze
...r13.12.20255 yildiz az kalir urunler taze lezzetli
...r04.12.2025Her zaman sipariş verdiğim pastane lezzetli ve taze ürünleri çalışanlar çöl güleryüzlü kuryede hızlı güvenle tercih edebilirsiniz
...u29.11.2025doğum günü pastasını unutmustuk 10 dk da makena teslim edildi
...n23.11.2025bodrumun en güzel kruvasanı burda ama erkenden bitiyo
...u13.10.2025Emeğinize sağlık çok keyifli lezzetli tazeydi �Kurye beyfendiye ,teşekkürederim üslubu ,nezaketi böyle insanlar eksik olmasın 🙏
...p22.09.2025çok güzeldi tazeydii teşekkür ederim
...ğ17.09.2025ekler cok güzeldi elinize sağlık
...n22.08.2025sevgili dostum Mustafa ya ait her zaman mükemmel ellerine sağlık
...n02.08.2025Supangle keki esmer olur ve royal bunu yapıyor. Helal
...r26.07.2025Begendık
...I23.07.2025her zamanki gibi güzel
...a09.07.2025Bayılıyorum çok iyi
...a09.07.2025Simit tazeydi, ay çöreğinin hamuru güzel değildi, üzümlü portakallı çöreği koymayı unutmuşsunuz iptal edildi
...i05.07.2025zamannn da geldi çok teşekkür ederim
...z13.05.2026Yaş pastalar çok taze ve lezzetliydi. Ama tiramisu kreması çok yapaydı. Taze ama kreması güzel değildi. Ellerinize sağlık
...u17.03.2026Pasta güzeldi ancak görüntüdeki değildi
...k26.12.2025ekleri bayattı.
...a06.11.2025Ürünlerin Her zaman taze olmasını seviyoruz. Ama ilk defa çekirdekli tuzlular bayattı.
...a12.09.2025Pasta çok güzel iki kişi ancak yiyebilir çünkü ağır bir tadı var ama kremasının tadı daha farklı ve güzel olabilirdi
...y27.02.2026Güllacın sütü çok azdı kupkuru geldi pide sıcacık geldi
...r08.01.2026Simit siparişinde çıtır sıcak simit geleceğini düşünerek toplu 20 adet sipariş verildi ancak soğuk ve sütlü simit denen yumuşak simit gelmiştir. Sipariş sayfasında seçenek sunulması gerekmektedir.
...l02.12.2025Fena değildi dışındaki frambuaz dolgusu biraz daha fazla olabilir mumlar için kuryeye teşekkür ederim ve size
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday07:0023:15
Friday07:0022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: oyalunlumamulleri@hs09.kep.tr

MERSIS No: 0735169581900001