rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Coffy

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kınıklı mah.6046 Sok. No:4/A Pamukkale/Denizli
...M16.05.2026Bu kadar özenli ve sıcak gönderdiğiniz teşekür ederim. Bu fiyata efsaneye :))
...z29.04.2026guzel ve hizli geldi
...n20.04.2026tatlı bir şeyler söyledik gayet taze geldi. Sufle sıcak ve akışkandı.
...ü19.04.2026Burda emekçi kardeşim kuryeye çok teşekkür ederim tekerine taş değmesin
...l04.04.2026barista cok guzel hazirlamis
...u03.04.2026zen coffelerini denedim cok guzeldi tatlıları da tazeydi tesekkurler
...u03.04.2026tatlıları gayet taze ve güzeldi tesekkurler
...k16.03.2026elinize sağlık çok güzeldi...
...g14.03.2026çok hızlı geldi mozaik pasta yeterince soğuktu çok güzeldi cookie cupsın çikolatasıda gayet akışkandı 💕
...k07.03.2026kayfe keyfi
...ü25.02.2026Elinize sağlık çok güzel sıcak geldi teşekkür ederim kurye arkadaşında emeğine sağlık teşekkür ederim
...e20.01.2026kurabiye ve americano çok güzeldi hiç acılık yoktu
...e10.01.2026hızlı ve sıcak geldi
...l28.07.2025cok sevdim hep bu abi gelsin 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
...s25.04.2026 amanaman beğenmedim ama güzeldi. ayrıca restoranla ilgisi var mı bilmiyorum ama evde yoktum para bıraktım ve paraüstünü üstünü koymasını rica ettim. 22 lira yerine 15 koymuş küçük ama önemli ayrıntı
...n17.03.2026sufle güzeldi yalnız Kahvenin yanında Keşke bir pipet gönderseydiniz soğuk kahve
...r11.06.2026Iki tane sandviç söyledim bi tanesi çok güzeldi, diğerinin ekmegi taş gibiydi ısıramadım bile
...s08.03.2026yaban mersinli muffinin içinden sadece bir adet yaban mersininin yarısı çıktı
...n18.04.2026hindi fümeli sandviç çok lezzetli ve doyurucuydu ekmeği taptazeydi hibiskus dengeli ekşi tatlı freshti çok beğendik ellerinize sağlık müdavimim bu saatten sonra :)
...n16.09.2025Pipet siparise koyulmadigi icin cok fazla yorum gelmis fakat dikkate alinmiyor sanirim yine koyulmamis. Cilek aromasi kenara damlatilmis sadece diger turlu guzel
...u18.04.2026Çok öqbuk geldi ve çok güzeldi
...k16.05.2026kahve güzeldi ama kurye maalesef kahvenin yarısını dökmüş her yer kahveydi poşetten çıkarttığımda o yüzden 2 yıldız veriyorum
...k09.03.2026vanilla matcha yerine strawberry matcha geldi normalde puan kırmazdım ama çok canım çekerek söylemiştim vanillayı. çilek pek hoşuma gitmedi ne yazık ki...
...s02.03.2026porsiyon çok ama çok küçüktü.
...n06.09.2025latte ve americano sipariş vermiştim lattesi iyiydi ama americano tam bı rezalet sanki kaşığın ucunu kahveye batırıp göndermişler gibiydi sadece su içtim resmen kahvenin tadı hiç yoktu..
...z20.08.2025Promosyon içeceğim unutuldu ve 2 farklı ve soslu tatlıyı yan yana üst üste aynı kaba koymuşlar, ikisi birbirine girmiş, bulamaç yedik.
...n25.06.2026Her siparişte pipet gelmez soğuk kahve söylerim sıcak gelir . Ekstra şurup isterim parasını alıp koymazlar faica bi işletme üstüne kabul etmiyorlar yanlışlarını .
...n09.05.2026Soguk kahve istedim sıcak geldi? Ne alaka?
...z02.05.2026hem 1 saat bekledim hemde karamelini koymamamislar bune ya
...ç21.04.2026chesscake istedim insan yanında erimiş çikolatısını da gönderir ona da para istiyorsunuz o zaten yanında olması gereken malzeme değilmi çok saçma bidaha asla tatlı sipariş etmem sadece kahve
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:0023:59
Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0385055520800826