rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Ümit Pastanesi

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 5000+ reviews
Merdivenköy Mah., Yelkenli Değirmen Sok., No: 9/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...y6/17/2026yıllardır tek tercihimiz. lezzetsiz hiç bir ürünü yok
...Ş6/14/2026Her zaman taze özenli hediyeli. Çok teşekkürler.
...ü5/27/2026Teşekkürler minik hediyeler için de teşekkürler yıllardır buradan alıyoruz zaten her zaman çok iyi
...o5/5/2026Taze ve lezzetli, ikram için teşekkürler🙏
...l4/10/2026Ümit pastanesi siz gayet iyisiniz. YEMEKSEETİ önceki siparişlerden 180TL yi iade et. Bütün iletişim kanallarını kapatmışsınız.
...n4/9/2026Siparişte biten bir ürün için hemen arayıp bana önerdiğiniz muzlu rulo ve ilginiz için öncelikle çok teşekkür ederim. Siparişimdeki her ama her şey çok güzel. Harika tatlar, çocukluğumdaki lezzetler.
...c4/7/2026harikasiniz hediyeniz için tsk ederiz
...y4/6/2026Her zaman siparisin fazlasini gonderen gönlu bol isletme
...n4/4/2026Sandvic ile trilece siparis etmistik, sagolsunlar fazladan sandvic ikram etmisler :) aradık sorduk yanlıs mı oldu diye. Afiyet olsun ikramımız dediler. Cok tesekkür ederiz. Trilece de harikaydı
...i3/31/2026Çok hızlı geldi. Her şey çok lezzetli ve taze.ikramınız için ayrıca teşekkür ederim.
...l3/20/2026herşey her zaman ki gibi harika ve taptaze. her kuruşumuz helal olsun. ayrıca ikramınız için de teşekkür ederiz.
...a3/16/2026Ürünler çok ikide ıkıdır kuryelere zili çalmamasını söyluyorum sürekli üst üstte zil çaliyorlar şaka gibi ya bide okumadiklari gibi konuşarak gidiyorlar
...y3/14/2026Son derece profesyonel ve müşteriyi memnhn etme odaklı iyi bir işletme.Artı ikramlariniz içinde ayrıca teşekkür ediyorum,çok naziksiniz.Herkese tavsiye ediyorum.Ramazan pideleri harika..
...a3/14/2026Hediyeniz için ayrıca teşekkürler 🙏🏻 çok ıy hepsı
...n3/6/20262 kazandibi istemiştim biri tavukgöğsü gelmiş,siparişlere uymanızı beklerdim ama yine de her ikisi de çok güzel olduğu için 5 yıldız veriyorum.
...z3/4/2026tatlılar çok lezzetli, kurye de hızlı ve güleryüzlüydü. ikramınız için ayrıca teşekkürler.
...t3/3/2026Gerçekten çok beğendim bir de bir dilim güllaça bile ayırt etmeksizin gönderdiniz minik ikramlar:)) inanın çok zarifti 🙏diğer lezzetlerinizi de denemek için sabırsızlanıyorum.
...i2/24/2026Her yediğim çok lezzetli, her zaman güleryüzlüler. En sevdiğim pastane.
...A2/19/2026Herşey 10/10 agız tadında şerbet denilen yer bırası
...l2/10/2026Güzel
...ü1/26/2026Her zaman 10/10
...ü1/26/2026Ayy muhteşem lisede arkadaşım burdan bize açma poğaça getirirdi öyle keşfettim yıllardır 1 numara benim için
...n1/25/2026Sipariş verdiğimiz herşey taptaze ve lezzetli geliyor ellerinize sağlık
...n1/25/2026Ekler çok lezzetliydi teşekkürler
...y1/17/2026Her zamanki gibi taze ,lezzetli ürünler ve güzel paketleme.Çok memnunum.
...i1/11/2026Her şey yine çok lezzetliydi. Yıllardır hep aynı lezzet ve her seferinde bol bol ikram ! Gönlü zengin iş yeri :) tesekkür ederiz. Elinize sağlık. Kesenize bereket !:)
...n12/19/2025notları dikkate aldığınız için teşekkür ederim 🙏🏼 💗💗
...u12/5/2025Her zamanki kalite . Yalnız fiyatlarda yukardasınız . "Görgülü" de bile ürünler daha hesaplı . Ama komşumuz olmanız nedeniyle , onu da görmezden geliyoruz ...
...s10/20/2025yorumlardan ikram olayını abartıyorlar demiştim,gerçekmiş.böyle ikram görmedim sahiden,genel olarak kekleri olay.milföy çıtır fakat kreması büyük hayal kırıklığı.ayçöreği hayatımda en iyi.
...n10/20/2025Şekerpare kötü maalesef.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:45

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: turan.torpil@hs01.kep.tr

MERSIS number: