rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Adapt Waffle & Çikolatalı Şeyler

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 63 inceleme
Menderes Caddesi 57 A
...z23.06.2026Yaz geliyor uzak durmak gerek buradan ! Her şey çok iyi ama kaloriii
...k22.06.2026Çok güzeldi afiyetle yedik🤍🤍🤍
...ç19.06.2026Gerçekten dolu dolu ve çikolatadan kaçınmıyorlar. tadı da mükemmel
...z17.06.2026Her zaman çok iyi
...ğ13.06.2026Herşey çok çok güzeldi. Teşekkürler
...r12.06.2026gercekten hizli geliyor ve insanin tatli ihtiyacını gideren bir tatli.Kesinlikle parasini hakediyor cok begendim
...k11.06.2026Çok güzel ve çok çıtır bir waffledı
...k08.06.2026Gayet güzeldi ellerinize sağlık
...r07.06.2026asırı güzel ve lezzetliydi bayıldım, notta biraz cilek istemistim bol bol eklemisler mükemmeldii :)
...l05.06.2026O kadar lezzetli ve güzeldiki Bayıldım porsiyon ayrıca çok büyük tü
...n04.06.2026Abi waffle cok iyi ya
...N31.05.2026Çok lezzetlilerdi miktarı gayet yeterli ve doyurucu sadece malzemeler iri iriydi hem hamur hem meyveler onlara dikkat edilebilir onun dışında 10/10 lezzet🫶🏻
...l22.05.2026hep alıyoruz hızlı kuriye ve cok lezzetliii başarılarınızın devamını dileriiizzz 🫶🏻
...z12.05.2026Elinize sağlık harikaydı :)
...ğ10.05.2026Çok beğendik
...r01.05.2026gercekten cok guzeldi, kotu yorum yapanları anlayamadım malzeme çok boldu soslar ayrıca cok lezzetliydi ama tek tavsiyem direkt kartona değil de waffle altına bir materyal koyun soslar kartona akmış
...k01.05.2026beklediğimden bile iyiydi
...g28.04.2026Kova waffle çok mantıklıymış, bol malzemeli çok tazeydi
...r25.04.2026hızlı geldi gayet lezzetliydi paketlemeyi de beğendim
...n25.04.2026notumu dikkate aldığınız için teşekkür ederim malzeme kalitesi de güzeldi bir de yiyebilmem için çatal peçete koysaydınız iyi olurdu:)
...n19.04.2026İlk başta porsiyon az geldi ama bitiremedim bile izmirde yediğim açık ara en iyi waffle dı
...r18.04.2026Yemek yemeyi çok seven biri olarak lafıma güvenebilirsiniz, çok iyiydi
...z18.04.2026Meyve az ama her şey çok iyidi
...g17.04.2026Çıtır ve lezzetliydi
...r16.04.2026Bayıldım çok lezzetliydi malzemeyi de bol koymuşlar teşekkürlerrr
...k12.04.2026gayet güzeldi elinize sağlık
...t11.04.2026Tam istediğim gibi geldi teşekkür ederim çok lezzetliydi.
...m14.06.2026Gorseldekine benzemedigi icin 1 puan kırdım tadı vb iyiydi
...y31.05.2026Boyutu okeydi fakat daha büyük olmasını beklerdim.. Lezzeti yerindeydi ve kek ve meyve oranı iyiydi. Beyaz çikolata yerine karamel sos konulmuş, daha dikkatli olunmasını isterdim
...S10.04.2026güzel
Monday,Wednesday10:4523:30
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday00:0000:30
Tuesday11:0023:59
Thursday10:4523:59
Friday10:4523:45
Saturday,Sunday11:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: