- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Seyidoğlu
Seyidoğlu Değerlendirmeler
...z
2 Hafta Önce
Seyidoğlu kalitesi... Taze ve lezzetli.
- Badempare (1 kg.)550 TL
- Çikolatalı Ekler (500 gr.)500 TL
...N
3 Hafta Önce
Hızlı teslimat , lezzetli ürün 👌🏼
- Frambuazlı Çikolatalı Pasta (No.0) (6 Kişilik)1.075 TL
...n
5 Ay Önce
mantı güzeldi fakat servis bırakmamışsınız
...r
9 Ay Önce
Özenli olduğunuz için teşekkürler
...a
10 Ay Önce
goz yumurta yerine haslama gonderilmis yaninda pecete filan tuz bile yoktu
- Sıcak Kahvaltı Tabağı475 TL
...l
3 Ay Önce
Meyveli rulo pasta yerine meyveli petifur göndermişler. En azından elimizde rulo pasta kalmadı diye bilgi verebilirlerdi.
- Tatlı Kuru Pasta (500 gr.)500 TL
...l
6 Ay Önce
Bu kadar özensiz yapılması ve gönderilmesi
...n
1 Ay Önce
muadil gönderilen ürün taze değildi.
...n
3 Ay Önce
8 kişilik olduğunu düşünmüyorum. Pasta çok ufaktı. Ve çikolata fıstık oranı azdı.
...p
9 Ay Önce
Sipariş verdiğim pasta yerine farklı bir pasta gönderildi. Ayrıca mum da eklenmemişti.
...u
10 Ay Önce
Profiterol içerisindeki toplar bayattı
...n
1 Ay Önce
Kahvaltı istedim bir geldi ve hepsi içiçe, ayrıca porsiyonlar çok küçük kötü paketleme , paçanga böreğide ufak kalem börek boyutundaydı
...u
1 Ay Önce
yumurta haslanmamis hepsi karicik geldi en kötü
...n
2 Ay Önce
tulumbalar yumuşak, cup oreo cup değil hazır çikolata soslu küçücük bir şey içinde çilek kek parçalanmış sormadan bunu göndermişler
...n
3 Ay Önce
Lastik gibi olmuş bayat ürün göndermişler. Şubeyi arıyorum yetkili yok kusura bakmayın diyorlar. Ayıp bu bir gıda insan utanır şunu göndermeye. Yapamıyorsanız yapmayın bu işi
...k
3 Ay Önce
Keşke içine ceviz koymayı unutmasaydınız yok denecek kadar az verilen paraya yazık
...k
3 Ay Önce
pogocalar yanlış ve bayat , simit tabagı dağılmış , simit bayat , domates bozuk , daha ne yazıyımki
...y
5 Ay Önce
Maliyeti düşüreceğim diye kaliteyi düşürmeniz pek hoş değil aldığınız para az bir para da değil
...i
5 Ay Önce
verdiğim siparişten memnun kalmadım gelen patates olduğu gibi çiğ di nerdeyse
...ı
6 Ay Önce
6 kişilik pasta ıstedık 4 kişilik geldi parayı 6 kişi olarak aldınız
...u
7 Ay Önce
fıstıklı pasta istemiştim bademli gönderdiler bidaha buradan almam
...y
7 Ay Önce
kesinlikle tavsiye etmiyorum. şeker kaynatıp yollamışlar.
...y
7 Ay Önce
yağ içinde yüzen bir börek ve şeker icinde yuzen baklava.hayatimda bu kadar kötüsünü sayenizde tatmış oldum
...i
8 Ay Önce
Pastanın içine kek koymayı unutmuşlar sanırım :) Sadece krem şanti ve bikaç meyve parçası vardı. Hayatımda yediğim en ilginç pastaydı, teşekkürler
...e
8 Ay Önce
Böyle bir rezalet olamaz koca markasın aldandık markana gonderilen baklava plastik kapta gelmiş ve bir haftalık üründü aşırı bayattı kesinlikle tavsiye etmiyorum
...k
9 Ay Önce
çikolatanın tadı çok kötüydü ücretine değer bir şey değil birde seyidoğlu gibi bir marka bu tatta bir çikolata kullanmamalıydı.
...ş
10 Ay Önce
Soguk baklava aköıştı ortalık battı kutuya koyulur mu
- Çikolatalı Pasta (Adet)395 TL
- Not availablePaçanga Böreği
...ı
11 Ay Önce
Gelen palete bakılmıyor mu ellemi yeniliyor çatalı kaşık kalktı sanırım yakıştıramadım seyidogluna
...ş
11 Ay Önce
Görselde olan ürünler gelmemiş istediğim ürünler gelmemiş yerine başka ürünler gönderilmiş çok kötü bir durum hiç hoşuma gitmedi
...k
11 Ay Önce
Sütlaç ekşi, sütlü nuriye bayat ve hamur idi. İlk ve son siparişim oldu. Tavsiye etmiyorum.

