rider-banner-icon
  • Kumpir
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Ortaköy Kumpir & Cafe

KAPALI
TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Bostan Hamamı Aralığı Sok., Pınar İş Hanı No:2*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...y08.06.2026Çok lezzetli ve güzeldi
...z19.05.2026kuryenin nezaketi için teşekkürler ayrıca kumpirde eksiksiz ve sıcak geldi teşekkürler😊
...i30.04.2026malzemeler kaliteli sıcak geldi
...i30.04.2026kalite tecavüf değildir
...z09.04.2026Güzeldi beğendim notlara dikkat ediliyor .
...y04.04.2026süper, sıcacık geldi, tadi da güzeldi
...y03.04.2026yedim en iyi tavuk olarak diye birim çöl hızlı çok iyi ve uyugun
...k19.03.2026inanılmaz lezzet ve hız muhteşem di
...z01.03.2026Çok lezzetli tam kıvam
...i18.02.2026Mükemmel ötesi bir tat severek yiyorum
...K14.01.2026Ürün güzel ama aşırı tuzlu sanıyorum ki kaşardan geliyor zira alttan alınca o kadar tuzlu gelmedi.
...y02.10.2025sıcak geldi
...l07.08.2025Baya iyi bi tane daha söyledim elinize sağlık
...l07.08.2025Malzeme bol güzel
...u22.07.2025Gayet güzel geldi
...a05.07.2025Güzeldi
...r29.06.2025Uygun Fiyat Başarılı Lezzet Teşekkürler.
...z01.04.2026Tadı güzeldi de kumpir bana çok küçük geldi normalde ekstra sosis sipariş edip malzemesiz kısmına döküyordum kumpir o kadar küçüktü ki 2 kaşıkta hepsi bitti yanına söylediğim sosisi ekmekle yedim.
...n30.07.2025Porsiyonlar gayet büyüktü zorlanarak bitirdim tadıda gayet güz ldi sadece ketçwp mayonez yoktu
...g20.04.2026ıcınde pancar kısır kaşar tereyag yoktu uzulduk
...k14.10.2025zamanından önce geldi ve muhteşem lezzet
...n29.05.2026sıcak geldi ama tadı güzel değildi ve sosis azdı
...ç20.08.2025istemememe rağmen acı bi sos vardı ve kısırı çok kötüydü
...ş15.04.2026Tadı kötüydü
...n03.03.2026Tüm malzemeyi çıkarttım sadece patetes yedim onun bile tadı yoktu
...a26.01.2026Kumpir iyiydi tuzu yoktu sadece malzemeler de gayet lezzetli ama kapağı patlayacak kadar şişmiş tarihi geçmiş bozulmuş ayranı göndermek hangi aklın ürünü onu anlayamadım
...k23.01.2026folyoyu açar açmaz çok kötü bir kokusu vardı, tadına bi baktım direkt çöp. Bu içine konulan malzemeler kaç günlük acaba, bir daha asla tercih etmem.
...l01.11.2025Makarnası rezalet
...R01.08.2025saygısız kurye lezzet yok
...ı08.07.2025Yediğim en kötü kumpirlerin başını aldı içinde bozmuş birsey vardı anlamadım büyün kumpirci rezil etmiş resmen kaşarı mideme oturdu anlamış değilim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0021:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: ekrem.aydınoğlu@hs01.kep.tr

MERSIS No: