- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Konyalı Hacı Bey
Konyalı Hacı Bey Değerlendirmeler
...k
4 Ay Önce
Yarın da sipariş vereceğim aşırı memnun kadım ayran çok güzel sütlaç enfes
- Etli Ekmek360 TL
- Sütlaç (Taş Fırında)145 TL
- Yayık Ayran (50 cl.)70 TL
...t
7 Ay Önce
Ellerinize sağlık
- Lahmacun140 TL
...n
7 Ay Önce
çorba gerçekten kötüydü bu konuda lütfen bir bakın
- Etli Ekmek360 TL
...o
8 Ay Önce
really good food
- Tavuk Çorbası (Aktoros Marka)160 TL
- Lahmacun140 TL
- Çoban Salata (1 Kişilik)125 TL
...a
9 Ay Önce
gayet güzeldi tavsiyemdir
- Adana Dürüm (79 gr.)300 TL
...z
11 Ay Önce
pidesi iyi ama lahmacun biraz zayıf aga genel olarak iyi
- Etli Ekmek360 TL
...v
9 Ay Önce
Tavuk çorbası çok yağlıydı söylerken ona göre, etli ekmek güzeldi, katmer tatlısı da vallaha güzel ama anlayamadım içindeki tam olarak ne peynir mi fıstık oranı çok azdı, yani idare eder
- Etli Ekmek360 TL
- Gül Katmeri250 TL
...k
10 Ay Önce
Her şey çok güzeldi sadece tavuk şiş dürüm içine koyduğunuz sumak çok fazlaydı oda tadını bozmuş biraz
- Kıymalı Mevlana Pide (110 cm.)385 TL
- Lahmacun140 TL
...R
11 Ay Önce
Künefeyi asla tavsiye etmem, şekersiz ve lezzetsizdi. Mercimek çorbası idare eder. Sizden sadece pide sipariş vereceğim. Teşekkürler.
- Mercimek Çorbası110 TL
...m
11 Ay Önce
Çok hızlı ve sıcak geldi çıtır çıtırdı. etli ekmek lezzetliydi. Lahmacun daha iyi olabilirdi.
- Etli Ekmek360 TL
- Coca-Cola Şekersiz (33 cl.)80 TL
...r
1 Ay Önce
ayran çok kötüydü
- Etli Ekmek360 TL
...r
2 Ay Önce
Ayranı göndermemişsiniz. Elsik gelsi
...u
5 Ay Önce
3 Etli ekmek istedik gayet güzeldi ama 1 tane kuşbaşılı istedik yanık geldi beğenmedim.
- Etli Ekmek360 TL
- Yayık Ayran (50 cl.)70 TL
...r
9 Ay Önce
Kuşbaşılara selam vermiş sadece pide
- Lahmacun140 TL
...a
7 Ay Önce
Ödeme seçeneği multinet seçmeme rağmen kapıda çalışmadığını nakit veya kartla ödemem gerektiğini söylediler.Multinetleri çalışmıyorsa o seçeneği ödeme kabul yöntemlerinden kaldırmalılar.
...u
8 Ay Önce
Lezzeti hep aynı ama soğuk yani buz gibiydi
...n
8 Ay Önce
bu kadar zamandır yemek yiyiyprum yanındaki yeşillik ve söğüt unutulması gerçekten üzdü.ve çok pişmiş geldi
...i
4 Hafta Önce
1 saate geldi ve buz gibiydi
...E
2 Ay Önce
Son iki siparişim de közlenmiş biber yoktu
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...z
4 Ay Önce
İnanılmaz kötüydü
...u
5 Ay Önce
Yemek bir saat sonra buz gibi soğumuş geldi
...ı
5 Ay Önce
Yediğim en kötü etliekmek o kadar çok pişmiş ki tahtaya dönmüş
...z
8 Ay Önce
bir yemek 40-50 fk sonra gelirmi aramasak onuda getirmiceksiniz gelince buz gibi olmuştu yanında hiç bişi de yoktu insan bi biber bari koyar

