- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Öztat Lahmacun & Pide
Öztat Lahmacun & Pide Değerlendirmeler
...z
1 Hafta Önce
Başiskeledeki tartışmasız en iyi lahmacunu yapıyorlar
...L
1 Ay Önce
Lahmacun çok harika MaşaAllah. Nazar değmesin.
- Ayran (33 cl.)100 TL
- Lahmacun150 TL
...i
2 Ay Önce
Sıcak geldi, lezzetliydi
- Lahmacun150 TL
...k
3 Ay Önce
çok hızlı geldi sıcacıktı teşekürler
- Karışık Pide420 TL
- Lahmacun150 TL
- Coca-Cola (1 L.)250 TL
...n
4 Ay Önce
zamanlama ve lezzet kusursuz. teşekkürler..
- Lahmacun150 TL
...ş
4 Ay Önce
Kuryeden Allah razı olsun siz çok geciktirdiniz ama buz gibi olmasına rağmen güzel
- Lahmacun150 TL
...R
6 Ay Önce
güzeldi boyutu vs de. azıcık koku var kaymasında onu söylemem lazım
...ş
6 Ay Önce
Gerçekten çok lezzetli elinize sağlık teşekkürler.
- Kuşbaşılı Pide420 TL
...n
6 Ay Önce
çok güzel acılısı harika boyutu çok iyi 🤩🤩🤩🤩🤩
- Lahmacun150 TL
...r
6 Ay Önce
lezzet 10 numara
...r
7 Ay Önce
tadı güzel sadece biraz ufak tavsiye ederim
...k
9 Ay Önce
iç harcı dolu dolu geldi bitiremedim lezzetli ve sıcaktı elinize sağlık.
- Karışık Pide420 TL
...n
10 Ay Önce
Çok iyi ve çok lezzetli
- Lahmacun150 TL
...ş
11 Ay Önce
adanalarını ve pidelerini tattım. harikalar. çok lezzetli ve uygun. ellerinize sağlık. sağ olun.
- Not availableAdana Kebap
...k
11 Ay Önce
Lezzetli ve büyük
...l
11 Ay Önce
Fiyatına göre 10 numara lahmacun boyutuda iyi tadıda
...ş
11 Ay Önce
Harika mis
- Kavurmalı Kaşarlı Pide450 TL
...k
11 Ay Önce
Önerilir kıyma ve boyut yeterliydi lezzet orta
- Lahmacun150 TL
...r
1 Hafta Önce
lahmacun tatları güzeldi ama acılı seçmeme rağmen normal geldi herhalde yoğunluk var normal
...r
4 Ay Önce
Elinize sağlık
- Kıymalı Pide400 TL
- Ayran (1 L.)225 TL
...N
4 Ay Önce
Güzeldi
...U
10 Ay Önce
Lezzet ve hız harika lakin servis kısmı kötü. Peçete ve çatal paket halinde olursa 5/5
...v
3 Hafta Önce
İlk 2 kez siparişi yaptığım da çok güzeldi, 3. kez sipariş yaptığım anda sadece pişmiş hamur gönderdiniz içinde eti hiç yoktu fotoğraf bile var. Yeşillik baya taze değil di
...r
3 Hafta Önce
Hızlı geldi ama lahmacun biraz dokundu.
...L
1 Ay Önce
Lahmacunlar çıtır ve lezzetli fakat içi biraz daha bol olsaydı daha çok memnun olurduk.Ama yine de ortanın üstü..
...y
6 Ay Önce
lahmacun güzel her zaman yenir ancak kenarlari cok yanikdi. fazla pişirilirmisti. kenarlari kopardık devam ondan sonra
- Lahmacun150 TL
...r
6 Ay Önce
orta birde ıslak mendil hic verilmedi
...n
7 Ay Önce
orta lezzet, lahmacunların büyüklüğü yeterli idi. salata da yeterli yollanmıştı.
- Lahmacun150 TL
...r
3 Hafta Önce
salata garnitür her hangi birşey yoktu kutu içinde pide bırak git
...r
11 Ay Önce
Acılı siparişlerim normal lahmacun olarak geldi. Tadı ve tuzu yok, tekrar sipariş etmem

