rider-banner-icon
  • Tantuni
  • Restoran Teslimatlı

Cadde Tantuni

3.9 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
Hacı Mütair Mah. Atatürk Caddesi, 43/E*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n12.06.2026Elinize sağlık sıcak ve tam istediğimiz gibi geldi teşekkürlet
...n15.05.2026Ba yıl dımmmmm
...z04.05.2026Yemek güzeldi beğendim
...i02.05.2026Şahane cok lezzetli
...u27.04.2026Gayet başarılı
...k25.04.2026selamlar kolay gelsin hayırlı işler dilerim siparişim gayet güzel on numara 5 yıldızlı ustamisin eline sağlık tşkler ederim süper bir tantuni yedik kuryemizde jet gibi geldi tşkler
...e27.03.2026Her zamanki gibi mükemmel
...u27.03.2026çift lavaş tavuk tantuni siparişi verdim yanında ayran dürüm sıcak geldi ve tadı da güzeldi turşu limon da vardı kurye de efendi işini iyi yapan insanlara saygım gereği 5 yildiz.
...z08.03.2026puan kırılacak bir yanı yok gerçekten çok lezzetli
...r06.03.2026Hem hızlı hem sıcaktı teşekür ederiz ellerinize sağlık
...r05.03.2026lezzetli tantuni teşekkürler🙏
...z05.03.20265 yıldızı hakediyor hem sıcak hemde çok lezzetliydi
...z24.02.2026lavaslari çok güzel ve lezzetli
...z11.02.2026yediğim en güzel tantuniydi hızlı ve lezzetli geldi
...z11.02.2026hızlı ve lezzetliydi tercihim her zaman cadde tamtuni
...r28.01.2026elinize sağlık gayet lezzetli
...u02.01.2026Normal tantuni efsane ancak yoğurt doğal olarak ıslanıyor yine de güzeldi ve uygun
...y24.12.2025Çok iyiydi fakat acı biber 2 adet diiii ben çok severimmmde bidahakıne notlara yazarım 💕
...y21.10.2025Süper
...y05.10.2025Tavuk tantuni süperdi
...l01.10.2025gayet güzel güzel olmuş ☝️
...n01.10.2025muazzam lezzet hakkını veriyorsunuz bu işin ❤️
...r01.10.2025elinize sglik lavsları çok guzel
...ı24.08.2025eliniza sağlık çok teşekkürler
...n17.07.2025Tadı çok güzeldi baymıyor 10 tane olsa yerim kurye hızlıydı
...n08.06.2026Tadı güzel ama çok az. Bir tane ile doymanız imkansız
...ç28.04.2026Kuryesi baya hızlıydı
...n15.03.2026tantuni güzel ama 2 top dondurma diye 50 gram dondurma koymak nedir onun dışında güzldi
...e11.02.2026tat olarak güzel ama ekmekler biraz daha büyük olsa daha iyi olurdu
...ç14.10.2025Normaldi tavuğu ama eti asla tercih etmeyin etten başka herşeye benziyor kayış gibi ama tavuğu yenir bi çok yerin tavuk şişinden iyidir bu yüzden 4 puan
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Nevriye Yılmaz

Cadde Tantuni