rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Nar-ı Kebap

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ali Fuat Güven Cad. No:54/A, Vişnelik
...r31.05.2026👏👏
...k29.03.2026Bu restoran ürünleri soğutmadan getirmekte iyi iş çıkarıyor
...n18.03.2026Getiren kurye arkadaş a çok teşekkürler Allah işini gücünü rast getirsin tam zamanında getirdi
...r17.03.2026Her zaman harika.
...n10.01.2026Harikaaa lezzetli
...n18.12.2025Sıcacık geldi tadı çok güzel mükemmel
...l06.11.2025çok başarılı umarım bozmaz
...r05.11.2025başımız sıkışınca her zaman en hızlı ve en lezzetlisi
...u22.09.2025Mükemmel olmuş elinize sağlık 👍👌
...z13.09.2025Hızlı servis tşk ler
...I08.08.2025Her zaman kaliteli ve lezzetli teşekkürler
...ş29.07.2025Adana kebap çok lezzetli notlara dikkat ediyorlar herzaman sipariş verdiğimiz yer güvenle sipariş verebilirsiniz
...ş29.07.2025Adana kebap çok lezzetli notlara dikkat ediyorlar herzaman sipariş verdiğimiz yer güvenle sipariş verebilirsiniz
...ı13.07.2025ıslak mendil peçete olsa daha iyi olur
...r18.01.2026daha fazla et olabilirdi
...ı20.10.2025Ciğer güzeldi. Fakat kurye arkadaş 5dklık yolu 30dk da getirdi. Eskişehirin bir ucuna paket götürüp ardından bana siparişi getirmesi hiç optimal bir durum değil. Dikkat edilirse sevinirim.
...n17.10.2025ezogelin yerine mercimek geldi
...r11.09.2025tepsi kebabı söylüyoruz meze diye sadece acılı ezme bulunuyor. ancak lezzet sıcaklık ürün çeşitliliği güzel
...u05.07.2025Öncelikle kebabın yağı çok azaltılmış kıyması kuruydu. Ama bunu göz önünde bulundurursanız tek sıkıntısı bu onun dışında tadı güzel ama adanaya tadını verenin de yağı olduğunu düşünüyorum.
...ğ31.01.2026İkramlar çok az,karışık ızgaradaki et ve tavuk şişe büyük takılmış daha küçük olmalı,et şiş sert olmuş,sunum sıradan,normal lahmacun yavan özel lahmacun güzel,fiyat pahalı
...ş10.08.2025Ciğer çok iyi pismemisti ama yine de ellerinize sağlık
...ş04.08.2025pide yerine lavaş vardı bulgur pilavı yoktu kaliteyi çok çabuk bozuyorsunuz
...a03.10.2025Kanatlar gayet lezzetliydi. Elinize sağlık.
...r01.03.2026lahmacun hatırına 1 puan fazla veriyorum. Bu kadar severek sipariş verdiğim yer, karışık ızgarada pişmemiş et ve tavuk, gri renkte bir adana servis ediyor. çok şaşırdım.
...k23.02.2026Acı dedik zehir koymuşlar
...k05.08.2025lahmacunun karton içinde gelmesi lazım poşete koyup göndermişler hamur olmuş
...g24.04.2026Lahmacunu kağıda ve poşete sarmışsınız, boyası lahmacuna geçmiş, kutuyla göndermeniz lazım
...k28.02.2026Soğuk, düzgün paketlenmemiş, ayranla aynı poşetin içinde gelen lahmacun, adla tavsiye etmiyorum, bir daha hiç bir sipariş vermeyi düşünmüyorum
...a04.01.2026Paranızı bunlara yedirmeyin, lastik gibi et satıyolar. Utanmadan para alıyorlar bir de kebap diye sattıklarından
...ç14.12.2025kupkuru lavaş ve aşırı kalındı lahmacunun da eski tadı kalmamış bu paralara değmez
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1522:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: remzihakbilenmahmutkayaadiortakligi@hs01.kep.tr

MERSIS No: