- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
07 Taraftar Büfe
07 Taraftar Büfe Değerlendirmeler
...y
3 Ay Önce
iftar için söylemiştim çok hızlı geldi güzeldi lezzeti de ellerinize sağlık
...n
9 Ay Önce
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️mükemmel
- Not availableSosisli Sandviç
- Hamburger250 TL
...z
9 Ay Önce
eritme gayet başarılıydı. ilk defa folyoya sarmadiklari icin kağıtla beraber yedik :)
- Kumru Menü500 TL
...r
11 Ay Önce
Çok lezzetli ve doyurucuydu tesekkurler
- Not availableÇember Menü
...z
11 Ay Önce
lezzetinize 5 yıldız eleştirim dondurma elinizde yoksa neden menüden kaldırmıyorsunuz?
- Kumru Menü500 TL
...n
11 Ay Önce
İyiydi
- İzmir Menü500 TL
- Not availableSu (50 cl.)
...t
6 Ay Önce
Malzemeler biraz daha iyi pişme liydi
...l
11 Ay Önce
dondurma ve soğan halkası gelmedi
...i
11 Ay Önce
lezzet orta fakat soğan halkası gelmedi sağlık olsun
...k
3 Ay Önce
Ürün eksik gelmiş çember söyledim eritme gelmiş, insan plastik çatal gönderir siparişte doğru olan tek şey elime ulaşmasıydı
...l
6 Ay Önce
Menü dediniz sopan halkasını göndermemişsiniz.
...ü
8 Ay Önce
Sipariş menüde gösterdiği gibi göndermiyorlar iki sefer alışveriş yaptım dikkatle söylememe rağmen yine eksik gönderildi.
...k
9 Ay Önce
Tası fena değildi fakat ekmek çok bayattı
...l
10 Ay Önce
çember menü istedim soğan halkasını zaten hiç koymuyorlar artık patates de göndermiyorlar normal İzmir yapıp çember diye göndermişler kola bile ılık geldi son siparişim tavsiye etmiyorum
...k
11 Ay Önce
algida nuggerim gelmedi
...u
11 Ay Önce
Patates minumum 50. Kez kullanılmış yağda kızartılmış. Kumru da çok lezzetsizdi.
...n
11 Ay Önce
Ürünüm eksik geldi
...r
11 Ay Önce
Çember menü yazıyor gelen çember değil, Magnum almak zorunlu ama Magnum gelmiyor, isim taraftar büfe ama alakası yok. hayırlı işler.
...k
11 Ay Önce
sizden yıllardır sıparıs verırım Çok memnunum..ama promosyon diye verdıgınız dondurmayı sıparıse ekleyip parasını kesip neden gondermıyorsunuz...hakka girmek nedır bılırmısınız..çok ayıp.çok rezil...
- Kumru Menü500 TL
...r
11 Ay Önce
Siparişimdeki zorunlu promosyonlar teslim edilmedi. Üstüne 45 tl ödeme yapmama rağmen 8,72 tl iade edildi! Böyle saçmalık mı olur.
...y
11 Ay Önce
Siparisim yarim geldi? Sogan halkalarim yok, dondurmam yok...?
...n
11 Ay Önce
kesinlikle fiyatlar berbat yemek berbat eksik ürün geldiğini bildirdigimde tavırları ukalaca konuşmaları yüzünden verdiğim parayı helal etmiyorum kimseye tavsiye etmem kesinlikle yemeyin
...n
1 Yıl Önce
İlk Siparişim Eksik Ürün Zorunlu olarak Menü Yanında Seçtiriyorlar Ama Getirmiyorlar Eksikse Aramanız Lazım Müşteri Memnuniyeti Önemli
...ı
1 Yıl Önce
menüde satıp parasını aldıkları ürünlerin tamamını getirmiyorlar

