- Cağ Kebap
- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Saklıbahçe
Saklıbahçe Değerlendirmeler
...u
6 Ay Önce
Güzeldi elinize sağlık yanında salata meze vs. yoktu tek eksi.
- Kuşbaşı Kaşarlı Pide350 TL
...a
6 Ay Önce
herşey kaliteli ve güzel
...u
8 Ay Önce
Servis ve kalite çok iyi. Yalnız köfte harcı taze karılmış olsa ve yakmadan közlenmiş olsa çok daha iyi olurdu. Sufle falan çok lezzetli. Porsiyonlar da şahane. Standardınızı bozmayın ⚘️
- Köfte375 TL
- Not availableSufle
...t
5 Ay Önce
yemek soğuk geldi belkide hava koşullarından kaynaklı olabilir haricinde 1.5 porsiyon için gelen avuç kadar soğan ve marul dan oluşan salata birde eklenen sadece 1 adet biber için çok sağoln ama eksk
- Sprite (33 cl.)70 TL
- Urfa Kebap500 TL
...n
6 Ay Önce
Ayran koymayı unutmuşlar ve lahmacunlar yanık geldi.fırın sütlaç desen fırın sütlaç değil.
...Y
5 Ay Önce
Öncelikle lahmacunlarin lezzetine diyecek söz yok uygun fiyat kaliteli lahmacun fakat 7 adet lahmacun sipariş vermemize rağmen 6 lahmacun geldi tekrar sipariş verirken tereddüt edeceğiz.
- Lahmacun140 TL
...u
8 Ay Önce
ÇORBANIN ALT KISMİ PATLAMIŞ VE İSKENDERİN HERYERİ ÇORBA OLMUŞTU MADEM PETLAMA RİSKİ VAR AYRI POŞETLERDE GÖNDERİN ŞU SİPARİŞLERİ YAZIK GERÇEKTEN
...i
8 Ay Önce
buradan bir daha sipariş verirsem 2 olsun iberbat
...e
8 Ay Önce
Tam ekmek söyledim tombik ekmek geldi, ketçap mayonez eklenmesi sipariş notu ilettim, restoran tarafından notunuz kabul edildi bilgisi geldi, ama gelmedi. Rastgele bir sipariş istiyorsanız sipariş ver
...t
7 Ay Önce
İlk defa bu restorandan yemek söyledim. fiyatı cazip gelmisti. ama şunu bidaha anlamadım ki ucuz etin yahnisi olmazmış. neyini sayayım et boğazımdan geçmiyor resmen kaskati olmuş. yemeyin arkadaşlar..
...i
9 Ay Önce
kuzu şiş diye yazıyor inek eti geliyor ve taş gibi sen şiş takıyorsun o et şişlik etmi simsiyah etler yanmış kokuyor resmen hayatında böyle rezalet görmedim madem yapmayacaksınız yok diyin çatal yok
...n
9 Ay Önce
maalesef hic beğenemedim
...z
9 Ay Önce
Çok kuru ve porsiyonu küçüktü paranın hakkı değildi
...n
9 Ay Önce
Bir dilim ekmek koysaydınız bari etlerde az pişmiş bir daha asla sipariş vermem

