- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Cumhuriyet Aspava
Cumhuriyet Aspava Değerlendirmeler
...z
4 Hafta Önce
Porsiyon biraz daha fazla olabilirdi. Elinize sağlık
- İskender (Et Dönerden)780 TL
- Et Döner Dürüm720 TL
...n
1 Ay Önce
Herşey muhteşemdi çok beğendik ellerinize emeğinize sağlık verdiğimiz paraya degdi malzelemer boldu herşey özenle hazırlanmıştı tıka basa doyduk
- İskender (Et Dönerden)780 TL
...L
1 Ay Önce
Pidelerin hem boyutu hem lezzeti harika
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide700 TL
- Dönerli Kaşarlı Pide (Kapalı)700 TL
...ş
1 Ay Önce
İskender siparişi vermiştim paketleme çok özen liydi teşekkür ederim mezeler ve tatlı çok çok güzeldi
- İskender (Et Dönerden)780 TL
...n
2 Ay Önce
istediğimiz döner bu
- Et Döner720 TL
- Pirinç Pilavı100 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...t
2 Ay Önce
hersey çok güzel ve yeterliydi sadece bir lavaş çok az geldi teşekkürler
- Karışık Izgara (1 Kişilik)1.800 TL
...u
2 Ay Önce
Sıcak ve çok lezzetli geldi iyi ki bucaya geldiniz
- Soslu Kaşarlı Et Döner Dürüm740 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...n
2 Ay Önce
gayet iyi ekşnize sağlık
- Et Döner720 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...n
3 Ay Önce
notunu okudunuz için teşekkür ederim.
- Et Döner720 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...k
3 Ay Önce
uzak mesafe olmasına rağmen sıcaktı. yanında ikramlar fazlaydı güzeldi
...n
3 Ay Önce
bu puanı haketmiyor. herşey çok güzeldi.
- Et Döner720 TL
- Adana Kebap770 TL
- Çöp Şiş870 TL
...t
1 Ay Önce
hersey güzel fakat lavaş biraz fazla konulmalı. teşekkürler
- Karışık Izgara (1 Kişilik)1.800 TL
...i
2 Ay Önce
ikramlar restorana kıyasla azdı. çiğ köfteyi özellikle gözüm aradı ellerinize sağlık yinede
- Kebap Beyti820 TL
...k
4 Ay Önce
ekmek inceydi bence
- Kuşbaşılı Pide700 TL
...r
2 Hafta Önce
tavuklar minicik ve iyi pismemisti buyuk hayal kirikligi
...n
2 Hafta Önce
Isletmenin yerindede yemek yedim orada hizmet cok cok guzel ama sipariste yanina koyduklari yan urunleri daha fazla koyabilirlerdi azicik azicik koymuslar
- Kebap Beyti820 TL
...r
1 Ay Önce
döneri güzeldi ama kaç kere yazmamıza rağmen çiğ köfte ve tarator sos koymuyosunuz her şeyden bir adet koyuyorsunuz notlarıda okuyun lütfen
...ş
3 Ay Önce
Pide güzeldi. Ancak ikramlar restorandaki gibi değil. Tatlı olarak sadece kişi başı bir top helva geldi, çamur gibiydi. Halbuki restoranda yediğim çok güzeldi.Bu eksiklere göre fiyat pahalı
...n
3 Ay Önce
bağımlısı olduk
- Et Döner720 TL
- Kıymalı Kaşarlı Pide610 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...n
3 Ay Önce
tamam artık dönercimizi bulduk
- Et Döner720 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...ş
2 Hafta Önce
Kötü bir deneyimdi, verdiğim puanı opsiyon büyüklüğüne verdim.
...m
4 Ay Önce
Pide çok lezzetli ancak yanında gelen mezeler çok azdı
...n
4 Ay Önce
dürümde kaşar eksik, çatal bıçak servis eksik, irmik helvasi da kavrulmaktan acılaşmış yenecek gibi değildi. porsiyon yeterli ancak paket serviste aspava özenine yaklaşamamış.
...k
1 Ay Önce
Hak etmiyor parasını.
...t
3 Hafta Önce
Bir buçuk porsiyon et döner siparişim sanki avuç ortası kadar koyup göndermişler yancılar berbat irmik helvası su ile yapıldığı olarak belli ki hiç yapmayın bence daha iyi
...n
3 Ay Önce
gelen kutu kola kutusu deforme olmuuştu ve açınca taştı. yazılan notlara hiç bakılmamış. ve daha önemlisi sanki bu sefer gramajı daha azdı. koyulan lavaş kötüydü. daha önceden pide geliyordu.
- Et Döner720 TL
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
...u
3 Ay Önce
angaralıyım , sınırsız kez aspava yemişimdir, siz aspava falan değilsiniz. Dönerinizin içinde sinirler ve pişmesi mümkün olmayan, çiğnenmesi mümkün olmayan kalın yağ parçaları var.
...n
1 Ay Önce
Çok kötü çöp oldu yemek
...i
1 Ay Önce
ilk açıldığında sipariş vermiştim bizzat yerinde de yemiştim. ikramların çeşitliliği ve kalitesi çok güzeldi. ama o kadar çok bozulmuş ki ikinci defa düşünmem tekrar yemek yemek için. bir daha asla.
...n
1 Ay Önce
İçine koyulan kıyması çok kötü tavsiye etmem et dışında ne varsa koymuşlar