- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Sütlü D&D
Sütlü D&D Değerlendirmeler
...r
1 Hafta Önce
Bademli kazandibini çok begendik tavsiye edilir şambali tatlısı istedigim gibi değil ama yenilebilir tabi birde tatmamız için halep tatlısı sanırım gayet hoş bir hareket tesekkür ederiz
- Şambali Tatlısı80 TL
- Bademli Kazandibi350 TL
...e
4 Ay Önce
Hisarönünde yemişim gibi hissettim
- Kaymaklı Şambali125 TL
- Şambali Tatlısı80 TL
- Sade Kazandibi310 TL
...ı
4 Ay Önce
Kazandibinin bağımlısı oldum. Bir çok yerde yediğimden çok çok çok daha güzel. Damakta bıraktığı tat muhteşemmmmm
- Kaymaklı Halep Tatlısı125 TL
- Kaymaklı Şambali125 TL
- Sade Kazandibi310 TL
...y
4 Ay Önce
Kazandibi çok hafif ve lezzetliydi, sipariş karışıklığını gidermek adına gönderdikleri ikram için de kendilerine teşekkür ederim
- Şambali Tatlısı80 TL
- Not availableLimonlu Kazandibi
...n
2 Ay Önce
sipariş 4 adet verildi 3 gönderildi 8 kadar zor mu 4 adet tatlı göndermek
- Antep Fıstıklı Halep Tatlısı125 TL
- Full Halep Tatlısı170 TL
- Sade Kazandibi310 TL
...l
3 Ay Önce
şekerlenmiş çok ağır bir şuruptu bir tane bile yenecek kadar iyi değildi kazandibi de muhallebi gibiydi bir de bademli değil antep fıstıklı yollanmış çok yanmış muhallebiydi beğenmedim
- Halep Tatlısı85 TL
...n
4 Ay Önce
Tad olarak gerçekten muazzamdı ama 1 saat 20 dakika bekledikten eksik ürün gelmesi üzücü oldu
- Bademli Kazandibi350 TL
- Şambali Tatlısı (8 Adet)1.335 TL
...A
4 Ay Önce
Bademli kazandibinin içinde bademi büyüteçle aradık bi iki tane bulduk, antep fıstıklı kazandibinin de porsiyonu ufaktı
...y
1 Ay Önce
Yazık kardeşim yazık, bir girişim yapıyorsun işlerini büyütüyorsun ama yenmeyecek ürün satıyorsun çok üzücü her şeyden önce
...l
1 Ay Önce
Ürün eksik geldi aradım tekrar aynı sorun tekrar sipariş verdim telafi edilmedi aradım işletmeyi telefonu açan olmadı
...r
3 Ay Önce
Porsiyon çok küçük fiyatı çok büyük
...t
2 Ay Önce
Yenilebilecek gibi değil
...A
3 Ay Önce
Yaklasik 1 saatde siparis geldi yemeksepetinden soylenmez
...ğ
3 Ay Önce
yaşlım teyzeme iftarda değişikli olsun diye gönderdim hiç beğenmemiş yağ ve şekeri midesini bozmuş kalitesiz ve sağlıksız ürünleri insanları göndermeyin

