- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Ciğerci Yusuf
Ciğerci Yusuf Değerlendirmeler
...ç
1 Hafta Önce
Aylardır sipariş verdiğim yer hem sıcak hem lezzetli hemde muhteşem uyarıları da dikkate alıyorlar ellerinize sağlık
- Açık Ayran80 TL
- Çiğ Köfte150 TL
...ı
3 Ay Önce
ŞU KURYELER ABİ ASANSÖRE BIRAKIYORUM AL DEMEKTEN VAZGEÇSİN ❗️❗️❗️
- Adana Dürüm380 TL
...o
4 Ay Önce
Güzeldi.
...n
5 Ay Önce
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş
...l
5 Ay Önce
tek kelimeyle mükemmel
...n
6 Ay Önce
Lezzeti güzel. Çatak bıçak istememe rağmen yoktu. Kolayı yemeğin yanına koyunca biraz soğumuştu yemek
- Kuşbaşı Şiş Dürüm380 TL
- Coca-Cola Light (33 cl.)100 TL
- Çiğ Köfte150 TL
...T
9 Ay Önce
LEZZETLİ VE HIZLI SALATA YANINDA BİRAZ DAHA FAZLA OLURSA MEMNUN OLURUZ PİŞMİŞ BİBER VE DOMATES İYİ OLURDU TEŞEKKÜR EDERİM
...n
9 Ay Önce
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık teşekkürler
...y
11 Ay Önce
5 yıldızı hakedden tek restoran
...ç
11 Ay Önce
Tarsusta tekten
- Fıstıklı Künefe300 TL
- Tavuk Sarma810 TL
...k
3 Ay Önce
kebap lezzetliydi yanindaki mezeler azdı iki kisilik kebap ve çiğ kofteye oranladikmi.....birde ekmek tercihi degistirilse daha iyi olur yani ince tirnakli pide olmalı buda naçizane fikrim tabi..
...u
3 Ay Önce
ciğer ve yürek şiş söyledim ama ayrı ayrı salata gelmedi. 2 kişi olarak sipariş vermiştik. Menüde yazan yan ürünler eksik geldi Bundan memnun kalmadım harici çok kısa sürede geldi güzeldi
- Ciğer Şiş640 TL
- Fırın Sütlaç170 TL
...e
7 Ay Önce
ekmeği azdı
...a
4 Gün Önce
Çok kötü. Ayrıca çok soğuk geldi.
...ü
1 Hafta Önce
bir yıldız bile çok tantuniden daha küçük yarım avuç kadar yanmış tatsız tuzsuz et göndermişler verdiğim parayı çöpe atsam daha iyiydi çok yazık böyle esnaflık olmaz.
...r
3 Hafta Önce
Eski tadı yoktu malesef
- Ayran (30 cl.)70 TL
...i
1 Ay Önce
Dürüm olan siparişleri 1.5 porsiyon olarak söylemiştik. Müdavimi olduğum bir restaurant dolayısıyla 1 porsiyonla 1.5 porsiyon arasındaki farkı da gayet iyi biliyorum. Kesinlikle 1.5 değildi.
- Kuşbaşı Şiş640 TL
...ş
1 Ay Önce
Bizi maydonoza boğdun dayı içinde et yok
...ç
2 Ay Önce
sipariş eksik geldi
...ç
2 Ay Önce
ekstra salata sipariş verdim gelmedi
...Z
3 Ay Önce
Keşke görsel yukleyebilseydim , içine o kadar salata koymuşsunuz ki içindeki kebabi göremedim, cok kötü sarılmışti, paramparça oldu zaten ekmek ,sizin gibi bir işletmeye yakıştıramadım ilk ve son
...r
3 Ay Önce
ekmegi 3 yasindaki cocuk yiyecek kadsd gondermisler kotuydu.ne meze yetti ne de ekmek
...t
6 Ay Önce
yediğim en kötü yemekti soguk ve pişmemişti ki ısrarla iyi pişsin dememe ragmen boyle geldi teslimatta 1 saat sürdü gerisini siz düşünün 😂
...k
6 Ay Önce
Kebap iyiydi fakat sipariş verirken gördüğümüz görseldeki gibi pişmiş soğanı, domatesi, biberi yoktu
...i
3 Ay Önce
Asla beğenmedim içinde et yoktu nerdeyse sadece maydonoz ve soğan yedim resmen çok kötüydü
...z
11 Ay Önce
Yemek güzeldi fakat insan bir çatal koyar bir tuz koyar peçete koyar ıslak mendil koyar. İşyerine yemek söylüyoruz salata gönderiyorsunuz bir çatal koyulmamış.
...r
5 Ay Önce
Bir buçuk ciğer söyledim 1.5 kuyruk yağı yedim teşekkürler
...ı
5 Ay Önce
Yemek soğuk Sibirya’dan getirmiş kurye ciğerler yanmıştı tavuk hiç pişmemişti çatal kaşık yoktu elimizle yedik firmayı aradık yemek sepetine yazdık kimse yardımcı olmadı ciğerci Yusuf’la işiniz olmasn
...ç
8 Ay Önce
Fiyatlar yüksek olduğu halde servis in zayıf gelmesi kötü köz biber salata turşu koymak zor olmamalı
...n
9 Ay Önce
2 PORSYON KELEBEK SÖYLEDİM 4 adet kelebek Gerisi Kemiksiz tavuk gelmiş Arayıp şikayet etmedim gece gece tatsızlık çıkmasın diye misafirime karşı Utandım

