- Kahve
- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Addmore Pizza
Addmore Pizza Değerlendirmeler
...r
1 Ay Önce
Pizza çok güzeldi bırakılan nota da dikkat ettikleri için teşekkürler
...U
1 Ay Önce
Çok hızlı ve sıcacık geldi. Pizza gayet lezzetliydi. Yanında gönderdiğiniz minik hediyeler için teşekkür ederim .
- Lipton Ice Tea (33 cl.)80 TL
- Not availableVegi Pizza (Orta Boy)
...l
1 Ay Önce
Notlari dikkate aldiginiz icin tesekkur ederim. Pizzalar inanilmaz iyi. Istanbuldan tasindim. Kacinci siparisim bilmiyorum.
- Not availableİzmir Kumru Pizza (Büyük Boy)
...u
2 Ay Önce
Notu dikkate aldığınız için teşekkür ederim lezzetliydi ellerinize sağlık 🫠
...r
2 Ay Önce
Çok güzel ✌🏻
...r
6 Ay Önce
kötü yorumlara katilmiyorum pizza da güzeldi, paketleme de öyle. emeğinize saglik teşekkürler
...u
11 Ay Önce
YEMEK YANLIŞ GELDİ. SADWİCH SÖYLEDİK YUVARLAK BURGER GELDİ VE BUZ GİBİ BİR BUCUK SAATTE GELDİ BİLEREK BEŞ YILDIZ VERİYORUM
...z
4 Ay Önce
Ürün pidesi çok güzel içeriğide fena değil biraz daha sıcak gelebilir ellerinize sağlık
...a
5 Ay Önce
gayet güzel ellerine sağlık kardeşim
...z
6 Ay Önce
pizza boyutu küçük görünsede doyurucu fakat pizzanın kenarları yanık ve kuru
- Not availableSüpermix Pizza (Orta Boy)
...k
11 Ay Önce
her sey cok iyi ama patatesler cok kotu nasil becerdiniz
...r
8 Ay Önce
Pizza dahilmiş durumda geldi. Nakliyede sanırım dik vaziyette taşınmış
- Not availableVegi Pizza (Büyük Boy)
- Not availableMargaritha Pizza (Büyük Boy)
...r
8 Ay Önce
Tadı süper ama paketleme ve teslimat nedeniyle pizza dağılmış durumda geldi.
- Not availableVegi Pizza (Büyük Boy)
...n
10 Ay Önce
Güzel ama porsiyonlar küçük
...i
6 Ay Önce
pizza güzel ama kenarları yanık ve soğuk geldi
...ş
6 Ay Önce
Pizzalar fena değildi ama karışık sepeti yanmıştı kötü bi koku ve tat vardı
...v
3 Ay Önce
Yanlış pizza geldi
...n
4 Ay Önce
Çok soğuktu peynir azdı. Yinede bi lezzet aldım tabi
...k
5 Ay Önce
Çok çok kötü paketleme ayrı kötü malzeme kalitesi ayrı kötü ilk ve son
...T
5 Ay Önce
1 saat sonra geldi pizzalar dağılmıştı 1 lt 7UP söyledim 2 tane teneke kutu göndermişler pizzalarda büyük boydu ama sanki küçük boy gibi okadar ufaktı yani
...n
6 Ay Önce
Siparişim inanılmaz soğuk geldi, söylediğimize bin pişman olduk. Beklememiz cabası!
...r
6 Ay Önce
Orta boy olarak söylüyoruz küçük boy geliyor patatesler kendinden geçmiş bir şekilde çok kötüydü
...R
6 Ay Önce
PİZZA BUZ GİBİ VE YANIK GELDİ.BÜYÜK BOY PİZZANIN BOYUTU ORTA BOY GİBİ GELDİ ÖNERMİYORUM.
...k
6 Ay Önce
Yanık ve buz gibi geldi
...K
6 Ay Önce
pizza hamuru her şeyiyle çok kötü 1 saatte gelmedi geldiğinde de aşırı soğuktu
...r
6 Ay Önce
Pizza karmaşık şekilde geldi yani ya düşmüş restoranda yada yolda... Yardım yok, restoran cevap yok, küre yardımcı olmadı... Saçma.
...l
6 Ay Önce
Bence tam bir fecaat. Resimde görünenle gelenin zaten alakası yok da. Bu kadar da kötü beklemiyordum. Bir daha da almam.
...u
7 Ay Önce
Pizzalar yer değiştirmişiti
...e
7 Ay Önce
pizza Kötü bir şekilde aldı bütün malzemeler üstünden kutuya yapışmış
...ı
8 Ay Önce
pizzanın orta boyla alakası yok

