- Döner
- Express Teslimat
1971doner
1971doner Değerlendirmeler
...K
3 Ay Önce
çevredeki en iyi istanbul’daki en iyi 3-5 dönerden biri. ayrıca çok hızlı çıkarıyorlar siparişi. elinize sağlık
- Et Döner Dürüm (180 gr.)860 TL
- Tırnak Pide Ekmek Arası Et döner (150 gr.)755 TL
...e
4 Ay Önce
Kalite
- Sandviç Ekmek Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
- Tırnak Pide Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
...u
6 Ay Önce
Tavsiye üzerine yedik.. çok lezzetli ve sıcaktı. İyi paketlenmişti. Elinize sağlık.
- Tırnak Pide Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
- Et Gyros (100 gr.)610 TL
...n
6 Ay Önce
Normalde her et döneri yemem ilk kez denedim ve gayet güzeldi teşekkür ederim 🌸
...r
6 Ay Önce
Çok lezzetli döner tadı damağımda kaldı keşke 2 tane söyleseydim
...s
6 Ay Önce
Ayaküstü lezzetlerde görüp sipariş verdim döner beklentimin çok üzerindeydi
- Et Döner Dürüm (180 gr.)860 TL
...m
6 Ay Önce
çocuklugumda yediğim döneri yedim
- Tırnak Pide Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
...ş
6 Ay Önce
döner çok suluydu içinde kullanılan yeşil soğan ayrı bir lezzet katmış
...n
6 Ay Önce
Tırnak pide deneyimi gerçekten çok lezzetliydi
- Tırnak Pide Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
...a
6 Ay Önce
döner çok suluydu ve inanılmaz lezzetliydi
- Tırnak Pide Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
...ı
7 Ay Önce
Harika bir döner deneyimiydi. Tırnak pide çok iyi olmuş
- Tırnak Pide Arası Et Döner (180 gr.)860 TL
...n
7 Ay Önce
Güzel döner, sürekli tercih ediyorum. Elinize sağlık.
...t
1 Ay Önce
çok fazla baharat, özellikle kimyon kullanılmış. etin tadını alamıyorsunuz.
...ç
2 Hafta Önce
Eski tadı yok
...ç
8 Ay Önce
Her geçen gün bozuyorlar çiğnenemeyecek parçalar çıkıyor içinden. Çok üzücü
...l
8 Ay Önce
Ekmek paramparça dağılmış bi şekilde geldi eti lezzetliydi ancak ekmek bayattı
...k
7 Ay Önce
Gyros içinde cacık yoktu:(
...n
3 Hafta Önce
Ekmek bayattı ve et aşırı yağlıydı.Normalde orada yediğimizde hiçbir şekilde böyle olmuyor.
...n
1 Ay Önce
Çok kuruydu ve ekmek taze değildi
...n
10 Ay Önce
Çok büyük ve kalın parçalar vardı, kutuydu bir de sanırım yenibahar baharatı var, tarçınımsı bir tadı vardı etin çünkü. Sevemedik :(
...k
4 Ay Önce
yani kolay kolay olumsuz eleştiri yapan biri değilim ama döner gerçekten kötüydü. Öncelikle ilk ısırık attım ağzıma kemik parçası gibi sert bir şey geldi. biraz da yağlıydı. Beğenmedim maalesef
- Ayran (30 cl.)60 TL
...s
7 Ay Önce
Soğuktu, hadi onu geçtim pide bayattı kayış gibi… 500 lirayı sokağa atmak başka birşey değil… fotoğrafı çektim saklayacağım… bundan böyle belli markaların dışında asla siparişte bulunmayacağım
...ı
8 Ay Önce
Dönerin ekmeği çok yağlıydı, çok baharatlıydı
...z
9 Ay Önce
Daha önce severek söylediğim bir yer ancak bu sefer ağır kokuyordu et. Yiyemedim, ki bolca kuzu eti tüketen biriyim. kediler için ayırdım

