Yediğim en güzel dürümdü lezzet herşey mükemmel böyle devam etmeli
Fajita Dürmece Menü
525 TL
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Merhaba, güzel geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Ürünümüzü beğenmiş olmanız bizi çok mutlu etti. Her zaman aynı özenle hizmet vermeye devam edeceğiz. Afiyet olsun, tekrar görüşmek dileğiyle.
Çok doyurucu
Ekstra Doyuran Kutu
655 TL
yemeğin tadı gerçekten çok güzel ekmeği yumuşacık mor salatası lezzetli patatesler taze baharatlar kıvamında . sıcak ve düzgün bir servisle geldi harika
Morslaw Burger Menü
565 TL
Çok iyiydi
Fajita Dürmece Menü
525 TL
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Merhaba, güzel geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Ürünümüzü beğenmiş olmanız bizi çok mutlu etti. Her zaman aynı özenle hizmet vermeye devam edeceğiz. Afiyet olsun, tekrar görüşmek dileğiyle.
mor salata ilk açıldığı zamanlardaki lezzeti sunmuyor bence
Morslaw Burger Menü
565 TL
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Beğeni ve eleştirileriniz daha iyi olabilmemiz için önemlidir. Gerekli kontrolü sağlayacağımıza ve daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
Hamburger lezzet orta, kanatı çok begenmedim.
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Beğeni ve eleştirileriniz daha iyi olabilmemiz için önemlidir. Gerekli kontrolü sağlayacağımıza ve daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
Gerçekten çok lezzetliydi ve hızlı geldi, sıcacıktı.
tavuk biraz daha iyi pişebilirdi
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Beğeni ve eleştirileriniz daha iyi olabilmemiz için önemlidir. Gerekli kontrolü sağlayacağımıza ve daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
EFSANE buffalo soslu burger in görüntüyle alakası yok. tavuk miktarı görüntüdeki gibi değil. neden efsane onu da anlamadım .Beğenmedim. Ama patates kızartması güzeldi.
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Beğeni ve eleştirileriniz daha iyi olabilmemiz için önemlidir. Gerekli kontrolü sağlayacağımıza ve daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
1 litre ayran söyledim sanırım litrelik yok diye 2 tane 275 lik ayran yollamışlar azı olur fazlası olmaz 👍🏼
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Yaşanan aksaklık için üzgünüz. Muhtemelen yoğunluk anında karışıklık yaşandı. Daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
Soslarımın hiç biri yok
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Yaşanan aksaklık için üzgünüz. Muhtemelen yoğunluk anında karışıklık yaşandı. Daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
İri olan parçaların içi pişmemişti. Söz konusu tavuk
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Merhaba, yaşadığınız memnuniyetsizlik için üzgünüz. Ürün kalitemizi geliştirmek adına geri bildiriminizi dikkate alıyoruz. Gerekli kontrolü sağlayarak önlem alacağımıza emin olabilirsiniz. Afiyet olsun.
ayran getirilmedi
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Merhaba, siparişinizdeki eksik ürün nedeniyle yaşadığınız sorun için üzgünüz. Konuyu inceleyip en kısa sürede çözüm sağlamak isteriz. Müşteri destek hattından talebinizi iletebilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kola eksik geldi dürüm fiyatını asla karşılamıyor
Tavuk Yiyelim tarafından verilen yanıt
9 Ay Önce
Yaşanan aksaklık için üzgünüz. Muhtemelen yoğunluk anında karışıklık yaşandı. Daha dikkatli olacağımıza emin olabilirsiniz.