- Restoran Teslimatlı
Otto Künefe
Otto Künefe Değerlendirmeler
...r
3 Gün Önce
Ürün hızlı ve sıcak geldi tat olarakta süperdi herkese tavsiye ederim
...u
3 Gün Önce
agdası tam olarak yerindeydi hızlı geldi kurye arkadaşada çok teşekkür ederim
...n
3 Gün Önce
Her zaman ki gibi kaliteyi gerçekten hiç bozmuyor hızlı teslimat teşekkürler 😍
...z
3 Gün Önce
Hızlı teslimat gerçekten çok lezzetliydi kesinlikle tafsiye ediyorum
...n
1 Hafta Önce
hızlı geldi tadı gayet güzeldi
....
3 Hafta Önce
İkramınız teşekkürler, tatlılarınız çok başarılı elinize sağlık
- Özel Fıstıkzade Künefe (6 Kişilik)2.040 TL
...k
3 Hafta Önce
Çok iyiydi çok hızlı geldi
- Çıtır Hasır Künefe (1 Kişilik)380 TL
...i
1 Ay Önce
gerçekten yemiş oldugum en lezzetli künefe bir tatlı hastası olarak efsane diyorum gerçekten 10/10 😇
...z
1 Ay Önce
Denizli’nin en güzel, en nezih künefe mekanı. Daha önce defalarca gittik, bazen canımız çektiği zaman eve paket söylüyoruz ve yerinde yememiz ile arasında hiçbir fark yoktu çok teşekkürler.
...n
1 Ay Önce
HERŞEY GERÇEKTEN HARİKAYDI HIZLI VE SICAK BİR ŞEKİLDE GELDİ ÇOK TEŞEKKÜRLER OTTO AİLESİ
...n
1 Ay Önce
Dondurma ikram koymuşsunuz bu işi hakkıyla yapıyorsunuz allah sonunuzu açık etsin helal olsun
- Fıstıkzade (1 Kişilik)400 TL
...s
1 Ay Önce
Güzeldi elinize sağlık
...t
1 Ay Önce
17 Hatay'da yaşadım orda bile ömrü hayatımda böyle bir künefe yemedim gerçekten çok başarılı teslimatta çok iyi şerbeti tam kıvamında dört dörtlük bir lezzet şiddetle tavsiye ediyorum
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...l
2 Ay Önce
Güzeldi. Eline sağlık
...n
2 Ay Önce
Denizli de künefe yenebilecek tek yer diyebilirim , hafif ve keyifli bir lezzet , ellerinize sağlık sıcacık ocaktan çıkmış gibi geldi ve yedik , teşekkür ederim herşey için.
...l
2 Ay Önce
Çok lezzetli ve sıcacık geldi kurye arkadaşa çok teşekkür ederiz
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...k
3 Ay Önce
herşey olması gerektiği bigi hızlı ve sıcak geldi çok teşekkür otto
...l
3 Ay Önce
lezzet kalite elit bir mekan müşteri memnuniyeti yüksek paketlerinde okadar güler yüzlü ve hızlı teslimat hem Otto kufeneye hemde Kral paket ailesine teşekkürlerimi sunuyorum ...
...t
3 Ay Önce
dondurma hediyeniz için teşekkürler, katmer çok güzeldi
...z
3 Ay Önce
Gene konuşturmuşsunuz kaliteyi be gerçekten yıllardır aynı lezzet aynı hizmeti veren tatlı sektöründe tek işletme teşekkürler
...r
3 Ay Önce
Denizli'de yediğim en güzel künefe. Hızlı ve sıcak geldi şerbeti de tam kıvamındaydı herkese tavsiye ederim.
...z
3 Ay Önce
Çok lezzettli künefe yediğimi hissettigim nadir yerlerden oldu
- 6'sı Bir Arada Künefe (2 Kişilik)830 TL
...a
3 Ay Önce
Künefe sıcak geldi şerbeti tam yerinde lezzet konusunda mükemmeldi teşekkürler
...n
5 Ay Önce
mükemmel ve hızlı geldi
...n
4 Ay Önce
2 gün önce verdiğimiz siparişin şerbeti biraz döküldü.o gün tekrara gerek yok lezzettliydi dememize rağmen bugn müsaitseniz hatamızı telafi etmek isteriz diye aramaları.Lezzetten ayrı,iş ahlakı da 5 *
- Peynirli Künefe (2 Kişilik)580 TL
...z
4 Ay Önce
Yağmurlu ve fırtınalı havada geldi gerçekten bu hizmeti veriyorsunuz Otto künefe ailesi çok teşekkürler kurye arkadaşlarada
...n
4 Ay Önce
içindeki peyniri ve şerbeti gayet yerindeydi lezzet olarak zırvedesiniz şehrin künefecisi
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...y
4 Ay Önce
hep buradan künefe siparişi veriyorum👍👍👍 çok lezzetli ve temiz elinize sağlık👍👍sıcak geldi
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...y
4 Ay Önce
Belirttikleri süre içinde hızlı ve sıcak teslim edildi. Porsiyon olarak büyük ve lezzetliydi
- 6'sı Bir Arada Künefe (2 Kişilik)830 TL
...n
4 Ay Önce
Açıkcası künefe yerinde yenmeli eve gelene kadar soğur önyargımızı 2 seferdir kırdılar. Lezzet muhteşem ellerinize sağlık❤️

