rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Coffy

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Bosna Hersek Mahallesi Fatih Sokak Kıvılcım İş Merkezi No1L Selçuklu Konya
...t14.06.2026lezzetli ve taze . Siparişim da çok hızlıydı. Çok memnun kaldım, teşekkürler! 😊
...i07.05.2026Boyutları küçük olsa da tadı güzeldi memnun kaldım
...k01.05.2026Kötü yorum yapanları anlamıyorum
...ş26.04.2026Sandviç harika yapılmıştı.Şefin ellerine sağlık teşekkür ederim
...ş31.03.2026Her şey istediğim gibiydi.Teşekkür ederim.Kurye görevlisine de teşekkür ederim
...ş13.03.2026Sandviç çok güzeldi .Teşekkür ederim
...k12.03.2026Frambuazlı cheesecake sipariş istemiş ellerinde kalmadığı için için limonlu göndermişler ufak bir hediyeyle birlikte. (Hediyeniz beni çok mutlu etti teşekkür ederim şapşikler)
...n06.03.2026İlk defa bir kahve tam istediğim gibi geldi, çok severek içtim. Üstelik yazdığım nota dikkat edilmiş, çok teşekkür ediyorum. Lezzetli ve sıcak bi kahve içmek istersem burayı tercih edeceğimm :)
...ş17.02.2026Kahvem korunaklı ve sıcak geldi.Kurye görevlisine de teşekkür ederim .
...n12.02.2026Tiramisu çok güzel cool Lime çok güzel çok beğendik
...ş11.02.2026 Kampanyaya ve kurye görevlisine teşekkür ederim .Şefin ellerine sağlık
...ş05.02.2026Kahveyi korunaklı bir şekilde gönderen tek işletme.Size ve kurye görevlisine teşekkür ederim. Bol kazançlar dilerim
...n04.02.2026güzel ve hızlı geldi
...ş17.01.2026Simit çok güzeldi
...z08.12.2025Kahve nasıl geldi bilmiyorum ama notuma dikkat etmişler çok teşekkür ediyorum hazırlayan her kimse ellerine sağlık
...u28.11.2025hızlıydı, teşekkürler
...u28.11.2025güzeldi, hızlı geldi
...l16.11.2025her sey cok güzeldi bayildim vallahi
...a13.11.2025İcecekler güzel ve düzgün geldi ama pipet koymamissiniz...
...ş07.11.2025Kahve bardakları güzeldi. Sıcak geldi. Kurye ayrıca teşekkür ederim
...l27.10.2025her sey cok güzeldiiii
...r22.10.2025Milkshake gönderirken pipette göndermelisiniz
...r20.10.2025hızlı ve lezzetliydiiii çok teşekkür ederim
...ş17.10.2025Hızlı ve eksiksiz geldi.Teşekkür ederim
...r17.10.2025aşırı lezzetli yeniden teşekkür ederim
...n15.08.2025Uzun süredir verdiğim siparişlerde en iyisiydi 30 günlük bebeğim var kahvaltı yapamamıştım yapanın eline sağlık çok güzeldi teşekkürler 10 puan olsa 10 veririm içeceğim dökülmemiş ürünler tazeydi
...ç31.07.2025Herşey inanılmaz güzeldi kahve buz gibi sandviç sıcacık ve aşırı lezzetliydi. Getiren arkadaşta çok kibardı. Paketlemede mükemmeldi. Hep burdan söyliycez
...z02.07.2025Notlara dikkat ettiğiniz için teşekkür ederim
...z02.07.2025Her gün sipariş veriyorum 1-2 olumsuz deneyim dışında son derece memnun kaldığım bir işletme kahveleri de çok seviyorum, kahvaltı menüsü eskisi gibi olsa güzeldi ama bu da güzel
...ş02.07.2025Sandviçler sıcak geldi.Kahvemiz dökülmemişti.Teşekkür ederim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0385055520800826