- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Sbarro Pizza
Sbarro Pizza Değerlendirmeler
...l
8 Ay Önce
Çocuklar beğendi bozulmayana kadar sipariş veririm
...n
10 Ay Önce
baya hızlı geldi
- 2'li Büyük Boy Pizza Fırsatı810 TL
...n
11 Ay Önce
Menü gayet iyi doyurucu ekstra malzemeli istemiştim gayet boldu vrap dedikleri şeyi begenmedim çıtır lavas arasi sosis sos yok garnitur yok dumduz biseydi onun disi begendim
- Sbarro® Ekonomİkili455 TL
...İ
11 Ay Önce
Çok lezzetliydi. AYRICA BÖYLE BOZUK BİR ZAMANDA BU KADAR MÜKEMMEL ÜSLUBA SAHİP BİR KURYEYLE ÇALIŞTIĞINIZ İÇİN ÖOK TEŞEKKÜR EDERİM
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...r
1 Ay Önce
malzemeleri çok az koyuyorlar ya onun dışında lezzetliydi.
- Fuse Tea Şeftali (1 L.)75 TL
- Büyük Boy Süper Karışık Pizza (36 cm.)450 TL
...m
5 Ay Önce
Pizza iyiydi ama geç geldi,soğumuştu yalnız kurye 1 lt fuse tea yerine 330 ml kola verdi yanlışlıkla fuse teayi başkasına verdim dedi.Tarihi Lale Lokantası rezaletinden sonra en azından sipariş geldi.
- 2 Orta'lı Menü660 TL
...n
7 Ay Önce
Sosları hep yanlış koyuyor arkadaşlar maalesef. Ekstra satın aldığım soslar bile yoktu . Bir de biraz geç gelıyor maalesef
- Coca-Cola Fırsatı (Muhteşem 3'lü Menü)445 TL
...K
4 Ay Önce
Soğuk geldi.
...n
8 Ay Önce
soğuk geliyor dilimleri kesilmemiş
...s
9 Ay Önce
Kuryeniz aşırı ilgili ama ne pizza ne patates pişmemişti
...a
2 Ay Önce
Berbat istediğim pizza gelmedi çok soğuktu 2 saatte geldi bilerek 5 yıldız verdim öne çıksın boşuna paranızı harcamayın
...a
7 Ay Önce
Soğuk geldi ama iyidi
...n
2 Ay Önce
Çok geç ulaştı ve soğumuştu
...k
6 Ay Önce
Malzeme yoktu içinde
...n
8 Ay Önce
Soğuktu
...m
10 Ay Önce
Hamur kalın malzeme az olduğundan lezzet yok
...n
1 Yıl Önce
Akdeniz pizzamın içinde normalde mısır var menü içeriği olarak ben bir de üstüne ekstra ödeme yapıp mısır eklettim ama gelen pizzada toplam 10 tane bile yoktu. Asla bir daha sipariş vermem.
...t
2 Ay Önce
Sanki dışarda bırakmışlar o kadar ki soğuktu ve geç geldi
...r
2 Ay Önce
kesinlikle almayin. eksik siparis gelir bilginize
...u
2 Ay Önce
Pizza sıcak olsaydı tadını alıp yorum yapabilirdim fakat kuryenin 30 dakikada gelmesi ve getirdiği pizzanın motorunda sığınak bir çanta bile olmamasından kaynaklı 4 peynirli taş yedim resmen
...n
3 Ay Önce
İkisininde malzemesi haddinden fazla azdı fotoğraf atılsa atardım karnım falanda doymadı resmen insanlarla dalga geçiyorsunuz paramızla yiyoruz yine rezil oluyoruz.
...t
3 Ay Önce
Kaç kere sipariş verdim hepsi de soğuk geliyor mesafe uzak da değil geç de geliyor
...z
4 Ay Önce
pizanın yanına ketçap ve mayonez istedim gelmedi ama parasını aldılar. pizza soğuk ve tatsızdı ayriyetten patatesi nasıl bu kadar lezzetsiz yapmayı becerdiniz?
...l
4 Ay Önce
içeceğim gelmedi ve siparişim yanlış geldi bunu kuryeye belirttigimizde arayın şikayet edin benlik birşey yok dedi destek için restoranı aramak istedigimde numara yanlış yazmışlar hala mağdurum yazık.
...t
4 Ay Önce
yemek çok soğuktu
...n
5 Ay Önce
Pizza buz gibiydi
...N
5 Ay Önce
Sürekli sipariş verdiğim bir yer ve son zmnlarda sürekli soğuk ve çok geç geliyor kar yağdığı zamanlar sipariş vermiyorum bi kaç gündür yollar gayet açık bende motor kullanyrm anlamyrm niye geç geliyo
...r
6 Ay Önce
çok geç gelen ürun soğumuş bir şekilde geldi. yenilemeyecek şekilde idi. ayrıca pizzanın da tadı tuzu yok
...u
6 Ay Önce
Hamur hamur değil malzeme malzeme değil soğuk geldi bi kaba poşete bile koymamışlar kutunun ağzı açık açılmaması için etiket bile yok elinize sağlık
...ş
7 Ay Önce
aşcınız pizzayı ucuz olsun diye trans yağı ile yapılmıştı sabaha kadar mide yanması çektik sadece üründe trans yağı ve pişmemiş hamur vardı bizden parayı bol alıp pizzayı hamur hamur göderdiniz 😡



