- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Tatlı.Co
Tatlı.Co Değerlendirmeler
...k
2 Ay Önce
Sufle sıcak ve güzeldi elinize sağlık
- Güveçte Sufle360 TL
...n
4 Ay Önce
yediğim en iyi cheesecake yapıyorsunuz bu işi dostum!
- Bask Cheesecake330 TL
...N
4 Ay Önce
paketi açtığım gibi frambuaz kokusuna düştüm, çok başarılı. ikramınız için de çok teşekkür ederim.
...r
4 Ay Önce
Brownie ķıvamı iyi tadı baymıyor bu fiyata alınır. Biraz soğumuştu geldiğinde tekrar ısıtıp yedim.
- Vişneli Brownie330 TL
...l
4 Ay Önce
Tatlı.Co'nun işletmecisinii ve ustalarını tanıyorum, çok temiz ve özenli çalışıyorlar, çok da lezzetli. Herkese tavsiye ederim.
- Tiramisu Baby (250 gr.)340 TL
- Su (50 cl.)65 TL
...t
4 Ay Önce
çok çok iyiydi bu fıstıklı elinize sağlık
- Antep Düğünü Mag380 TL
...n
4 Ay Önce
limon sosu efsaneee yeni keşfettim sizi çok iyi
- Limonlu Cheesecake300 TL
- Soda (20 cl.)80 TL
...m
4 Ay Önce
günüm kötü geçmiş olsada tatlınız çok güzeldi en azından ağzımızı tatlandırdı elinize sağlık
- Çilek Delisi Mag330 TL
...r
4 Ay Önce
Cookie aşığı olarak ağzımda dağılması ve lezzetinin damak tadıma uygun olması benim için çok önemli biliyorsunuz heryerde yenmiyor siz de aradığım tadı buldum yapıyorsunuz bu işi :)
- Soda (20 cl.)80 TL
- Çikolatalı Cevizli Cookie180 TL
...u
4 Ay Önce
tatlınıza bayıldımm bu arada paket servisiniz oldukça hızlıydı favori tatlıcılarımdansınız artık
- Nutella & Çilek Delisi Mag360 TL
...i
4 Ay Önce
tatlılarınıza verdiğiniz isimler harika :)) örnek oreo delisi söyledim kıvamınızı çok beğendim tabi evde deneyeceğim fakat sizin gibi olacağını sanmıyorum. siparişim 15 dakika da evdeydi hızlıydı
- Oreo Delisi Mag345 TL
...k
4 Ay Önce
Lotus Cheesecake efsaneydi. Kıvamı tam yerinde, ne bayıyor ne de kuru. Lotus tadı abartı değil dengesi çok güzel ayarlanmış. tekrar tercih edeceğim..
- Lotus Cheesecake360 TL
...Y
4 Ay Önce
Tadı efsaneydi ustam siz tatlı değil sanat eseri yapıyorsunuz bilginiz olsun :)
- Çilek & Muz Delisi Mag350 TL
...a
4 Ay Önce
nutella go ve normal sürülebilir nutella bağımlısı biri olarak sizden verdiğim nutellalı tatlınız müthişti tekrardan tercih edeceğim bu arada kuryeniz çok kısa süre içinde teslim etti teşekkürler
- Nutella & Çilek Delisi Mag360 TL
...n
4 Ay Önce
Sıcacık geldi çok şaşkın ve mutluyum :)
- Güveçte Sufle360 TL
...u
4 Ay Önce
Süper süper süper!!! Elinize sağlık
- Nutella & Muz Delisi Mag360 TL
...a
5 Ay Önce
Siparişim hızlı geldi tadını çok beğendim teşekkürler
- Nutella & Çilek Delisi Mag360 TL
...a
5 Ay Önce
İçine koyduğunuz antep fıstığı sosu çok iyi kadayıf da çok yakışmış elinize sağlık
- Antep Düğünü Mag380 TL
...k
5 Ay Önce
Nutella bağımlısı olarak bayıldım bir tatlı aşığı olarak artık daima tercihlerim arasında olacaksınız
- Nutella & Çilek Delisi Mag360 TL
...r
5 Ay Önce
Sizleri yeni keşfettiğim için bir tatlı bağımlısı olarak çok mutluyum hastasıyım böyle işini iyi yapan esnafa harika bir tatlı ziyafeti çektim elinize sağlık
- Çilek & Muz Delisi Mag350 TL
...n
5 Ay Önce
Bu zamana kadar tatlı yememişim gerçekten bu nasıl lezzet ustamın eline sağlık hey maşallah
...n
5 Ay Önce
Muhteşem lezzet, şiddetle tavsiye ediyorum.
- Ballı Ceviz Festivali Mag370 TL
...N
6 Ay Önce
Antep fıstığında şov yapmışlar acaip lezzetliydi
- Antep Düğünü Mag380 TL
...k
7 Ay Önce
Cheesecake çok güzeldi geçen aldığımda o yüzden tekrar aldım ama biraz bayattı
...e
7 Ay Önce
tatlılar taze ve lezzetli
- Tiramisu Baby (250 gr.)340 TL
- Bask Cheesecake330 TL
...I
7 Ay Önce
tatlılar çok lezzetliydi. Malzemeleri kaliteli
...n
8 Ay Önce
Elinize sağlık çok lezzetliydi
...n
1 Ay Önce
Ürünün hem görselinde hem açıklamasında bisküvi de olduğu halde bana gelen ürün sadece muhallebi maalesef. Çileğinin bol olması güzel.
...l
7 Ay Önce
beyaz çikolatalı browni cok guzeldi, lotuslu cheescake de güzeldi çikolatalı bask cheesecake bizim damak tadımız uygun değildi. paketleme guzeldi. geç geldi ama bize çok uzak bir yerden istemisiz.
- Beyaz Çikolatalı Brownie330 TL
- Lotus Cheesecake360 TL
...ç
7 Ay Önce
Önceden istetiğim böyle değildi kavanozda yollamıştınız bu seferkinin hem gramajı küçük hem de pastacı kreması diğerlerine oranlafazla konmuştu bisküvi ve üstündeki çikolatası azdı beğenmedim bu sefer

