rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı

Beyoğlu Çorbacısı

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Yıldırım Beyazıt Cd. KURTKÖY YILDIRIM BEYAZIT CADDESİ NO:75 KURTKÖY /PENDİK/İSTANBUL
...m20.06.2026Beyran gayet lezzetli ikramlar için teşekkürler.
...r18.06.2026İşletmeyi gerçekten tebrik ediyorum. Ne zaman söylesem çorba sıcacık geliyor.
...z17.06.2026Çok iyi ikram için teşekkürler
...n10.06.2026Sütlaç için sürekli sipariş verilir
...n30.05.2026Hayatımda hiç bukadar sıcak teslim edilen bir yemeğe rastlamamıştım.. çok lezzetliydi ikramlar içinde çok teşekkür ederiz.. birdhakine paça denicem eminim oda çok lezzetlidir 🙏🙏
...a24.05.2026çok teşekkür ederiiim. iyi çalışmalar abi
...n19.05.2026yemwknicin elinize emeğinize saglik. ikram için çok teşekkür ederim, sanirsam sutlacti, tatligille aram yok ama o kadar güzel yapmışsınız,çok lezzetliydi elinize emeğinize sağlık. teşekkür ederim
...z14.05.2026Sütlaçlar çok lezzetli fındığı bol. Pro indirimiyle daha da güzel oldu.
...R14.05.2026işkembe çorbasına bayıldık, acılı değildi malzemesi de boldu, ama rokalar bugün taze değildi maalesef ilk kez böyle geldi. sütlaç zaten bir efsane yanık lezzetli ve bol fındıklı
...a11.05.2026Müthiş
...i11.05.2026Gayet güzel ellerine sağlık
...R28.04.2026Her zamanki gibi lezzetli hızlı sicak ve uygun fiyat. ikram sütlaçlar için de teşekkürler
...z12.04.2026Ellerinize sağlık. İkram için ayrıca teşekkürler.
...l03.04.2026Çorba soğuk geldi ama kurye kaynaklı olabilir. Malzemesi bol lezzeti yerindeydi
...ı01.04.2026İkramlar da köfte de çok lezzetliydi elinize sağlık.
...a30.03.2026Pazarın yağmurlu gecesinde sıcacık çorbalar. Ellerinize sağlık!!!
...ı29.03.2026Sütlaç ikramı çok lezzetliydi. Çorba da çok lezzetliydi belki bir tık daha etli olabilirdi.
...n28.03.2026harika elinize sağlık bir de pakette restaurant ikramları olsa
...ş25.03.2026Hem hızlı hem sıcak geldi. Çok teşekkür ediyorum. İkram ve mezeler için ayrıca teşekkür ediyorum.
...ş23.03.2026Çok teşekkür ederiz sıcak gelmiş,tekrar tekrar sipariş vereceğimiz bir yer keşfettik bir de ikram konulmuş <3
...z22.03.2026Sütlaç çok lezzetliydi Yemeksepeti kuryesi de çok hızlı teslim etti.
...ı09.03.2026Corba lezzetliydi, ikram icin tesekkurler
...T05.03.2026Her zaman mükemmel 👌
...u21.02.2026hızlı ve güler yüzlü teslimat
...z19.02.2026Hızlı sıcacık ve çok lezzetliydi
...z18.02.202610 numara 5 yıldız buz gibi havada bile sıcacık geldi ikramları tadı çok güzel
...n13.02.2026Çok hızlı geldi, çorba lezzetli idi. Yanında ek sütlaç hediyesi de mutlu etti. Servis, hizmet ve lezzet tam not.
...l13.02.2026Hastalıkdan ölüyorduk sağolsunlar bol biberli göndermişler ekstra ikram içinde teşekkür ederiz
...n29.01.2026Üstüne tanımam harika lezzet yemekler sıcacık geliyor
...n20.01.2026Kelle paça başarılı çabuk geldi, teslimat adresi yanlış yazmışım kurye aradı yemeği getirdi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: esma.eski@hs01.kep.tr

MERSIS No: