- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Tavuk Ateşi
Tavuk Ateşi Değerlendirmeler
...ı
1 Ay Önce
Çok iyiydi.
...n
1 Ay Önce
Gerçekten mezeleriyle her şeyiyle muazzamdı ve en önemlisi geldiğinde hala sıcaktı
- Izgara Tavuk (Kemiksiz)400 TL
...n
2 Ay Önce
Çok ilgililer yanında ki mezeler ve tavuk çok lezzetliydi şiddetle tavsiye ederim
- Tavuk Şiş (1 kg.)900 TL
...ı
2 Ay Önce
Mezeler hersey cok guzeldi ve boldu
- Tavuk Pirzola (1 kg.)980 TL
...u
5 Ay Önce
Kanatlar güzeldi. Eğer ateşte pişmiş çok hafif yanık kokulu tarzda kanat seviyorsanız özellikle tercih edebilirsiniz. Birçok ikram da göndermişler. Rica ettim ekstra lavaş da gönderdiler. Teşekkürler.
- Karışık Izgara Kanat (1 kg.)900 TL
...r
6 Ay Önce
Hem ekonomik hem çok lezzetli mangal tadında çok çok çok beğendim. Yanında gönderdikleri çiğköfte de favorim oldu elinize emeğinize sağlık artık bir müdaviminiz var
- Patates Kızartması110 TL
- Izgara Tavuk (Kemiksiz) (1 kg.)900 TL
...ğ
8 Ay Önce
Lezzet, içerik,doyuruculuk hepsi 10 numaraydı.Paketi açınca gözümüz doydu.Kuryenin nezaketli şekilde teslimi zamanında gelmesi hepsi tam not aldı bizden.Bundan sonra müdavim olacağımız harika tat.
- Tavuk Külbastı (1 kg.)950 TL
...u
8 Ay Önce
Lezzet on numara. Porsiyonlar doyurucu. Yanında gelen ikramlar için teşekkürler.
- Tavuk Pirzola480 TL
...n
8 Ay Önce
tavuklar özenle hazırlanmış tam kivamin da pişmiş çok lezzetli idi..zamanında sıcak sıcak teslim ettiler tavuk için bence en önemlisi. meze çeşitliliğinin olması lavasin inceliği hepsi çok güzeldi..
...r
5 Ay Önce
Porsiyon gayet iyiydi ikramlarda öyle ama tavuğun pişme derecesi dengesizdi
...l
7 Ay Önce
tavuklar çiğ denecek düzeyde özellikle derisinin kısmı hiç pişmemiş yiyemedik
- Fanta (33 cl.)85 TL
...n
6 Ay Önce
İlk defa bir restauranta yorum yapıyorum. Kanatların hepsi yanıktı kanatları geçtim ekmek bile yanıktı . Paketin hepsi birbirine karışmıştı. Patatesler zerre yıkanmamıl çamur yedik resmen
...r
7 Ay Önce
1buçuk porsiyon 9 tane kanata 472 tl bence normal deil kusura bakmayın etler kızarmış gibi deilde ıslak haşlanmış gibiydi lezzet yok teşekkür ederim

