- Kebab & Turkish
- Chicken
- Express Delivery
The Golden Fry Schnitzel
The Golden Fry Schnitzel Ratings & Reviews
...ş
1 month ago
Yemek gayet güzeldi. Sadece beklediğimden biraz daha küçük porsiyonlanmıştı. Melek Şef'in ellerine sağlık. :)
- Sriracha Mayo Soslu Schnitzel579,95 TL
...m
2 months ago
Influenzayken tavuk suyu corba arayisimla kesfettim. Uc gundur muptelalar oldum. Temiz, ozenli ve lezzetli. Bol kazanclar.
- Tavuk Suyu Çorbası199,95 TL
- Ballı Hardallı Schnitzel579,95 TL
...k
4 months ago
Lezzetli, ellerinize sağlık.
...r
6 months ago
Sıcak geldi ve genel olarak beğendim ama çorbayla havuç taratoru ayrı bir beğendim ellerinize sağlık
- The Golden Fry Doyuran Menü729,95 TL
...r
8 months ago
elinize saglik sicak ve lezzetli
...r
8 months ago
Ne Söylediysem Çok Sıcak Ve Çok Lezzetliydi Paketlemeside Çok Güzeldi
...l
8 months ago
Çok begendim ellerinize sağlık
...u
8 months ago
elinize sağlık deneme amaç li siparis vermistim hem leziz hemde hızlı teslimat
...z
8 months ago
mükemmeldi, elinize sağlık. Kuryeyi getiren arkadaşıma da teşekkür ederim.
...n
2 months ago
fiyatı tadına göre pahalı
- Ranch Soslu Schnitzel579,95 TL
...z
6 months ago
porsiyon kucuktu.
- Kızartma İçli Köfte169,95 TL
...e
6 months ago
Cheddarlı seçmiştim klasik gönderilmiş onun dışında iyiydi.
...k
6 months ago
Genel olarak tüm yemek beklentimden yağlıydı. Yağlı yemek seviyorsanız sizler için uygun. Sunum, servis, paketleme iyiydi.
...l
1 week ago
1buçuk saatten fazla bekledim, soğuk geldi. porsiyon çok küçük. plastik kabın içinde sıcak olarak beklemiş ve yiyecekler plastik kokuyordu. çok da yakınımda bir restoran soğuk gelmesini asla anlamadım
...m
1 month ago
Allah askina neden bilmem ne zaman pismis artik sinitzelden eser kalmamis tavugu koyup menudeki urunlerden farkli gonderiyorsunuz?dunden kalan yemegi yemek istesem evde yerim. bi havuc tar. sevdim
...l
3 weeks ago
Satılan tavuk kesinlikle kötü değil, lezzetine puan versem 4 verirdim. Ama kesinlikle schnitzel de değil satılan şey, o yüzden 1 veriyorum. Hani Almanya'da yemesek belki kanarız. Porsiyonu da ufacık
...ç
5 months ago
1 saatten fazla bekledik, gelmesi gereken 2 ana yemekren biri eksik gelmiş. gelen şinitzel ve yanında ki patates çiğ geldi. kesinlikle önermiyorum.
...k
6 months ago
fiyatlar yüksek porsiyon çok az doymamıştım lezzetli deildi soğuk geldi
...e
1 month ago
6-7 lokma şinitzel geldi. onu da patates kızartmasının içine saklamışlar.
...r
1 month ago
Bugüne kadar yediğim en kötü yemek.

