rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Express Teslimat

Cookshop

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Mustafa Kemal Mah. Eskişehir Yolu No: 164 Dükkan No:Z-100, 06510 Çankaya/Ankara Kentpark AVM
...l18.05.2026Rokfor içermesine bayıldım
...k22.03.2026Her şey çok iyiydi.
...i07.11.2025Hızlı ve sıcak geldi çok lezzetli
...z02.11.2025Tek kelimeyle efsane!Üstüne bowl tanımıyorum
...R25.07.2025Salataları tazecik ve çok lezzetli. Paket teslimi hızlı. Tek sorun fişi muhasebeye ibraz edememekti. Telefondan iletişime geçtiğimizde Sema hanım ilgilenerek fatura kesti. Kendisine teşekkürler :)
...y06.04.2026Sos biraz damak zevkinize uymayabilir. Harici güzel
...t14.07.2025Yeşillikler çürümüştü
...N17.04.2026cafe se paris soslu biftek siparis etnistim. sos donuk ve kati geldi. et cok guzeldi. siparis cok gec geldi.
...n05.01.2026Kruton unutulmuştu
...t07.08.2025Pakette servis yoktu, içecek de soğuk değildi. Köfte, beğendi ve yanındaki yeşillik domates ekmek üçlüsü güzeldi.
...k25.05.2026Gönderdiğiniz üründe soğan yok , humus deseniz sanırım dibi kalmış bana iletmişsiniz. İnanılmaz az , tatsız tuzsuz bir ürün. Dikkat etmenizi öneririm
...r01.04.2026Makarna lezzetsizdi. Daha önce birçok defa sipariş vermiş ve çok beğenmiştim ama bu sefer tuzsuzdu, sosunun tadı tuhaftı
...n21.11.2025pizza buz gibiydi malzemesi çok azdı ekmekti bildiğiniz. patates kızartması püre gibiydi. sezar salata güzeldi sadece çok geç geldi bir de memnun kalmadık bir daha sipariş vermem
...k05.08.2025Ayran aşı çorbası cacık gibi geldi içine yeterince bakliyat koymayı unutmuşlar sanırım
...n22.06.2026Puanı çok düşük olmasına rağmen cookshop markası adına güvenerek siperiş verdim. Gerçekten bir yemeği bu kadar lezzetsiz yapmak için ekstra efor sarfetmek lazım. Hiç yakışmadı, çok kötüydü…
...n05.06.2026Restorandaki servisten tamamen alakasız etler büyük büyük ve patates kızartması soğuk geldi ..1 saat 20 dknin sonunda
...z05.06.2026bowl aldım altı full marul, biberli nohut ve kinoa sadece çok az serpilmiş. Salata sipariş vermedim, bowl siparişi verdim! Önemsenmeden hazırlanmış gönderilmiş, yemeğin, içceğin de kapağı açık, akmış!
...ç07.05.2026Köfte porsiyonu çok azdı .yeşillik üstüne köfte konup gönderilmiş .hiç tat yok .
...n11.04.2026Paketleme rezalet sola kaymış tüm yemek artı kabuklu meyvelere alerjim olduğunu söylememe rağmen koymuşlar yazıklar olsun
...u03.04.2026Acılı ekşili çorba çok çok kötü dökmek zorunda kaldım
...n05.12.2025Berbat buz gibi
...y03.12.20250 verebilsem 0 verirdim porsiyonun küçüklüğü özensizliği falan şok etti
...l03.12.2025Begendili tavuk kulbasti yerine sade tavuk gogus izgara yollamissiniz. Yemek sepeti de 185 tl ücret iadesi yaparak sorunu cozdugunu dusunuyor. Onu istesem onu sipariş verirdim zaten…
...k03.11.2025Siparişim fettuccine tavuk olmasına rağmen içinde tavuktan eser yoktu, en azından göstermelik amaçlı bir parça koysaydınız. Ayrıca servis için çatal bıcak da gönderilmemişti. Tam bir hayal kırıklığı.
...z18.02.2026Hayatımda ilk defa maydonozlu sezar görüyorum çok kötüydü
...y08.08.2025bu yemeğin %75 i nerde acaba? bu nasıl bir porsiyon? dalga mı geçiyorsunuz?
...u21.07.2025“Sebze yerine patates gonderir misiniz” notuma karsilik patatesi cikarip sadece sebze gonderilmis. Yazilan notu bile okumaya tenezzül edilmemis. Tesekkurler
...n17.07.2025540 lira bir bowla veriyosun, micik bir porsiyon, yemek kabinin 3/4’u bos, aciklamada yazan malzemelerin yarisi zaten konmamis bile. Dalga geciyolar resmen.
...k26.06.2025Üzün koymayın dedim muz dışımda bir şey konulmamis kendimi ek gıdaya geçen çoçuklar gibi hissediyorum + gelirkende bi güzel dağilmiş etrafına bulaşmiş…
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: efk@hs02.kep.tr

MERSIS No: 0323044932100012