- Kahvaltı & Börek
- Restoran Teslimatlı
Bülent Börekçilik
Bülent Börekçilik Değerlendirmeler
...k
5 Gün Önce
Lezzet mükemmel ve mesafe uzak olmasına rağmen 10dk da falan geldi. Notlara da dikkat ediyorlar, ellerine sağlık 👌
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
...ı
1 Ay Önce
Çok geçerli favori restaurantlarıma ekledim
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Kıymalı Bülent Börek Menü 1 ( 1 Kişilik)355 TL
...c
2 Ay Önce
Bu kadar mükemmel olmayın lütfen:) yoksa diyetisyenim kızacak 😁 ellerinize emeğinize sağlık 🤲
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Bülent Börek Ispanaklı (250 gr.)224 TL
...z
2 Ay Önce
İlginiz ve emeğiniz için teşekkürler
- Bülent Börek Peynirli (750 gr.)672 TL
...l
3 Ay Önce
mükemmelsiniz.
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
- Ispanaklı Bülent Börek Menü 1 (1 Kişilik)340 TL
...ç
4 Ay Önce
Çok ilgili bi işletme, olağan bi gecikme için arayıp nazikçe bilgilendirme sağladılar, börekler de paketleme de servis de iyiydi, ellerine emeklerine sağlık herkesin
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (500 gr.)448 TL
...s
6 Ay Önce
Bir kere sipariş ettinmi sürekli edesin geliyor
...s
7 Ay Önce
Devamlı yiceğim bir börek gerçekten kurye çok hızlı geliyor sıcak sıcak geldı
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
...s
7 Ay Önce
Alın aldırın artık alıştım bağımşısı oldum diyebilirim kurye çok hızlıydı lezzet konusunda tereddütte kalmayın alun deneyin pişman olmazsınız
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
...n
7 Ay Önce
tat gayet güzel sıcak geldi servis hızlı tekrar dan teşekkürler
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
...s
7 Ay Önce
Ya çok lezzetliydi tereddütsüz sipariş verebilirsiniz
...ç
9 Ay Önce
Peynirli Böreğin lezzeti çok güzel her hafta söylüyoruz. Yanındaki söğüşle birlikte tam kahvaltı konsepti oluyor
...n
10 Ay Önce
Çok güzeldi ellerinize sağlık
...ç
1 Ay Önce
Lezzet güzel ama kuryeleriniz bir sıkıntı
...i
6 Ay Önce
eksik malzeme gönderildi limonata gönderilmedi
...r
9 Ay Önce
siparişte söğüş tabağı yazıyordu resimlerde de salatalık zeytin falan görünüyordu.. böreğin yaninda sagolsunlar 6 adet turşu göndermişler...kutusu sunumu herşeyi gerçekten çok güzel ama söğüş yok..