- Cağ Kebap
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Mevlana Pide & Etli Ekmek
Mevlana Pide & Etli Ekmek Değerlendirmeler
...m
1 Hafta Önce
mükemmel ötesi
...u
2 Ay Önce
Basarılıydı ellerinize sağlık
- Coca-Cola (33 cl.)70 TL
- Bıçak Arası500 TL
...u
2 Ay Önce
siparis saatiyle(15civari) alakasi var midir bilmem ama hem cok sicak,hizli ve lezzetli hem de ikramlari vs tamdi. ilk defa denedik son olmayacak gibi duruyor
- Lahmacun220 TL
...i
2 Ay Önce
gayet güzeldi ve sıcak geldi teşekkürler
...z
3 Ay Önce
iki tane çorba söyledik sağolsunlar yanına pidesini ve salatasını da koymuşlar çorbalar lezzetliydi
- Ezogelin Çorbası200 TL
- Mercimek Çorbası200 TL
...r
3 Ay Önce
hayatımda yediğim en güzel kuşbaşılı pideydi
...0
3 Ay Önce
Izgara köftenize bayıldım sıcacık geldi ekmeği salatası çok tazeydi kesinlikle tavsiye ederim.
...n
3 Ay Önce
kelle paca muhtesemdi icince iyilestim resmen
- Not availableKelle Paça Çorbası
...l
4 Ay Önce
Hocam on numara bayıldım restoranda bile bu kadar güzelini yemedin
...k
5 Ay Önce
Gölbaşının en eski mevlana pidecisi, poşetin üstündeki “mevlana mehmet ustanın yeri” yazısını görünce, çocukluğum aklıma geldi. Pide güzeldi, ellerinize sağlık
- Kıymalı Pide350 TL
...z
6 Ay Önce
Lezzet olarak fena değil ama porsiyonlar küçük maalesef. Kuşbaşılı pidenin ve kıymalı pidenin içinde etten daha çok domates biber vardı ama başta dediğim gibi lezzet olarak kötü değil
...ç
3 Ay Önce
Bence 3 yıldızdan ilerisi değil. Malzemeyi az koyduğunuzu düşünüyorum.
- Tavuk Şiş400 TL
...y
5 Ay Önce
Bence iyiydi
- Not availableKelle Paça Çorbası
...l
1 Ay Önce
Kaşarlı pidenin içine yumurta koyduğunuzu keşke yazsaydınız ona göre söylerdik biz de
...l
3 Ay Önce
1.5 porsiyon istedim 1 porsiyon gelmiş, onun dışında iyi
...r
6 Ay Önce
Kar yağışı sırasında geldiği için soğuk gelmesini anlarım ama bir köpük içine folyo serip yoğurt bulgur ve beytinin beraber konulması, bu sebeple bunların birbirlerine karışması tadımı kaçırdı
...i
1 Ay Önce
Porsiyonlar küçük gönderilen bulgur kadayıf berbat beyti köftesini ortadan ikiye bölüp lavaşlara sarmışlar
...p
1 Ay Önce
Tadı tuzu yoktu. Lahmacunu 2 ye bölmüş. Salatasıda azdı ve tatsızdı. Acılı ezme koymasıda kötü olmuş.
...n
2 Ay Önce
Yanık lahmacun şaka gibi kendileri olsa yemezler bir daha asla
...ü
2 Ay Önce
3 lahmacun istedik tadı tuzu olmayan hamurlar geldi. Yanına koydugunuz 1 adet salata içinde yarım cigköfte ve bitmiş boş meze…..
...n
3 Ay Önce
sipariş yanlış geldi
...ı
3 Ay Önce
Değmez
...K
3 Ay Önce
Rastgele Gelmiş Dağınık Özensiz Mübarek Ramazanda Olmamalı İftarimizi Pidelerle Acacaktik. Bence Siz Sipariş Yemek Göndermeyin iptal edin
...n
3 Ay Önce
Bukadar kötü soğuk ve tatlı koymuşlar tatlının yarısı yenmiş şekildeydi
...ç
3 Ay Önce
Hem soğuk hem lezzetli değil hem çok aşırı geç geldi mezeler çok baştan savma hazırlanmış yani rastgele gittiğin zaman yemek yediğin de tekrar gelirmisin denilen bir yer asla değil.
...r
5 Ay Önce
Yanlış ve eksik sipariş geldi restoranı aradım bana yemek sepeti ile iletişime geçmemi söylediler sorumsuzlar
...k
5 Ay Önce
Çok kötüydü
- Sütaş Ayran (27 cl.)45 TL
...n
6 Ay Önce
etli ekmek de kıkırdak ve yağdan yiyemedik ki hiç güzel değildi

