- Burger
- Express Teslimat
Leberkäs Burger
Leberkäs Burger Değerlendirmeler
...l
2 Ay Önce
Çoook güzeldi özenle hazırlanmış harika sunum ve lezzet tütsülenmiş ya da füme lezzetlerden hoşlananlar bayılacaktır
- Viyana Patates Püresi125 TL
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...r
2 Ay Önce
çok lezzetli taze ve hızlı geldi
...r
2 Ay Önce
Yediğim en farklı burgerdi. Aşırı lezzetli ve özenli hazırlanmıştı! 👍🏻👍🏻
- Bursa Leberkäs Burger (120 gr.)540 TL
...r
3 Ay Önce
müthis bir lezzet ba yıl dım!
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...R
3 Ay Önce
şahane. eti çok güzel. sipariş biraz yavaş geldi ama yine de çok güzel.
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
- Dana Leberkäs Burger (200 gr.)600 TL
...t
3 Ay Önce
Eti sosisimsiydi farklıydı ama tadi guzeldi
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...r
3 Ay Önce
temiz, doyurucu,lezzetli... Fiyat açısından da üzmedi, kesinlikle denenmeli
...r
3 Ay Önce
açıkçası çok bir beklentim yoktu ama tadı inanılmaz iyi. mutlaka deneyin
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...u
3 Ay Önce
Muhteşem bir lezzet. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Paketleme ve sunum zaten tartışmasız iyi.
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...n
4 Ay Önce
ilk kez denedim. gerçekten hayran kaldım. dış görüntüsünden bu kadar lezzetli bir şey beklemiyordum. beklentimin çok üstündeydi. yanındaki püre ve turşu ile uyumlu bi öğün olmuş
...a
4 Ay Önce
Gerçekten kelimelerle tarif edilemez bir tat hem tavuklusu hem dana olanı inanılmaz derecede lezzetli yanında gelen patates püresi ve Alman turşusu çok keyifli ayrıca teşekkür kurabiyesi şahane ;)
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...ı
4 Ay Önce
Yaa inanılmaz bir lezzet. Ayrıca işletme çok tatlı, bir de ikram göndermişler ki kazançları bol olsun. Ellerine sağlık benim dışarıda yemek istediğimde ilk aklıma gelensiniz 😍
- Tavuk Leberkäs Burger (120 gr.)275 TL
- Not availableAdana Leberkäs Burger (120 gr.)
...r
4 Ay Önce
Çok keyifli bir deneyimdi. Daha önce tattığım hiçbir şeye benzemiyor. Ellerinize sağlık
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...n
4 Ay Önce
İlk defa söyledim gerçekten bayıldım dana söylerseniz baharatlı sosu öneririm Avusturya’da görüyordum İstanbul’da görünce çok mutlu oldum
...a
3 Ay Önce
burgerlerin içinde hiç sos yoktu çok yavandi keşke cheddar peynirli ve baharat soslu getirseydiniz. :/ onun dışında geri kalan herşey güzeldi. teşekkürler.
...l
3 Ay Önce
Denemenizi öneririm
...i
3 Gün Önce
Sosis seviyorsanız sipariş verebilirsiniz. Viyana patates püresini beğenmedim. Kupkuruydu.
...y
2 Ay Önce
İlk kez denemek için sipariş verdik. Güzeldi fakat sosu yoktu sossuz gönderildi o yüzden hayal kırıklığına uğradık.
...n
3 Hafta Önce
Lezzetli 😘
...Ş
1 Ay Önce
Zamanında yemek getirme yemek paketleme ve özverili bir hizmet sunma konusunda bir çok işletmenin örnek alması gereken bir yer sırf bu yorumu yazmak için girdim uygulamaya helal olsun
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...n
2 Ay Önce
çok özenli hazırlanmıştı her şey. ilk defa yediğimiz için biraz yadırgadık başta ama lezzetliydi.
...u
2 Ay Önce
Merak edip ilk defa denedim, hem servis hem de lezzet olarak harikaydı. Elinize sağlık.
- Dana Leberkäs Burger (120 gr.)390 TL
...r
2 Ay Önce
abartmıyorum 2 günde bir yiyorumdur gerçekten çok lezzetli tavsiye ederim
- Tavuk Leberkäs Burger (120 gr.)275 TL
...n
1 Ay Önce
Gerçekten büyük bir et fiyatına göre. Ama tadı bana hitap etmedi
...w
2 Ay Önce
Ürün içeriğinde köfte yerine rulo hazır köfte yazarsanız insanlar ona göre sipariş verir tadı kötü değil (salamı andırıyor) değişik bir şey isteyenler için denenebilir
...n
2 Ay Önce
Doyurucu değil iki küçük ekmek arasına sade köfte koymuşlar sosu vs yok yavan bir köfte tadı var; görseldekine hiç benzemiyor. Yine de tek seferlik denenir çünkü etin farklı yumuşak bir dokusu var.
...n
4 Ay Önce
Turşu çok kötü, tatlı. Patates püresi ortalama. Hamburger güzel, değişik bir tat fakat 200g söylemek hata idi, ekmek çok az dı. Ya 200g ın ekmeğinin boyutunu arttırın, yada satmayın.
...n
2 Hafta Önce
İlk siparişim, gerçekten kötü bir tecrübeydi ama beğenen de çıkabilir tabi ki. Zevk meselesi... Bana ekmek arası kedi maması hissiyatı verdi. Yine de seveni çok, bir kez deneyin kendiniz karar verin.
...r
2 Ay Önce
Yani hiç beğenmedim. Ekmeği güzeldi de tavuk kısmı yani hoşuma gitmedi
...p
2 Ay Önce
Maalesef 1 ısırıktan sonra atmamız gerekti. Almanya’dakiyle alakası yok. Çok heveslenmiştik. Teslimat süresiyle mi alakalı bilmiyoruz ama oyun hamuru gibiydi. Ama paketleme çok güzel ve özenliydi.

