- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...g
4 Ay Önce
Gayet güzeldi kötü yorumlara aldanmayın ben bayağı begendim
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide Menü360 TL
...m
4 Ay Önce
Çok lezzetliydi ve sıcak geldi
- Coca-Cola Fırsatı (4'lü Lahmacun Menü)560 TL
...n
8 Ay Önce
teşekkürler kolay gelsin
...k
7 Ay Önce
Lezzetli ama lahmacun boyutu çok küçük
- 2'li Lahmacun Menü330 TL
...n
5 Ay Önce
güzeldi ama içecek yanlış gelmişti
...ş
2 Hafta Önce
Gelen pideler iç içe girmişti pide olduğu belli değil bir salata ıslak mendil peçete bile yoktu.
...r
4 Hafta Önce
Yediğim En Rezalet Pideydi
...ı
2 Ay Önce
Tüm ürünler kalitesiz sadece dış kabı güzel gerisi çöp
...a
2 Ay Önce
Hindistan sokak yemekleri daha güzeldir . Hiç beğenmedik
...f
4 Ay Önce
Ürün beklediğim gibi değildi beğenmedim
...i
4 Ay Önce
Pideler üst üste atılmış soğuk altı ıslanmış cıvımışmalzemeler çiğ Patatesler soğuk dünden kalma gibi bayat getiren kurye ye ayran sos vardıdediğimde bana verilen bu şikayet edin deyip bırakıp kaçması
...t
4 Ay Önce
Yemek soğuktu tadı en azından yenilecek kadardı ayrıca benim vermiş olduğum siprişte içecekte vardı fakat içeceğim gelmedi restoranı aramaya çalıştım fakat dalga geçer gibi kullanılmayan numara koymuş
...n
4 Ay Önce
Yemeği getiren kurye arkadaş merdivenleri çıkamayacağını söyledi, sipariş yanlış gönderildi. İlk defa denedim bu restoranttan bir daha da söylemeyeceğim
...a
4 Ay Önce
Kötü değil çok kötü. Hem geç geldi hem soğuk hem de tadı tuzu yok. Sipariş vereceğim son yer olsanız sipariş vermem artık. İletişim numaranız bile yok ulaşamıyoruz.
...e
7 Ay Önce
pide ve içeçek istedik, pideler soğuk içecek sıcak geldi, yeni bi akım heralde, lezzettsiz tatsız paramıza yazık oldu.kesinlikle sipariş vermeyin.
...e
7 Ay Önce
Yorumlardaki gibi çok geç ve soğuk geliyor
...n
7 Ay Önce
Bu kadar kötü bir hizmet görmedim. Patatesli pide sipariş ettim, hamura patates sürüp göndermişler resmen. İnsan yanına bir salata falan ekler. Ne biliyim pidenin üstüne bir kaşar vs. dokunuşu yapar.
...ş
7 Ay Önce
Neden kola göndermezsiniz neden??
...ı
8 Ay Önce
İnsan biraz önem verirdi siparişe . Gelen pide buz gibi olmuştu . Bari boşete falan koysaydınız kurye kolayı cebinden çıkardı verdi ilk ve son siparişim oldu
...k
10 Ay Önce
Uygulamadaki Telefon numaranız güncel değil, Yemek 1.5 2 saat arası geldi soğuk geldi bildiğin üzerindeki yağ donmuştu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum
...r
11 Ay Önce
İnanılmaz geç geliyor yaklaşık 1.5 saat önce yine sipariş verdim ve hala gelmesini bekliyorum lezzetli olmaaa çekilecek gibi değil bu gecikmeleri ve iletişim hiç bi şekilde yok !!
...i
11 Ay Önce
hayatımda bu kadar berbat bı yemek görmedim.haram olsun aldıkları ücret.kalite sıfır hizmet sıfır yazanla gelen arasında alaka yok.sakin bişey istemeyin.
...c
11 Ay Önce
REZALETTTT !!! Lahmacun siparişi verdim kenarları yanık bir şekilde geldi ve yanında salatası yoktu.Künefe istemiştim yanında tatlıda şerbet yoktu sanki sadece ıslansin diye üzerine su serpiştirilmiş
...k
11 Ay Önce
Kuşbaşılı pide demeye bin şahit ister ilk defa sipariş ettiğim bir yemeği yiyemedim
...k
11 Ay Önce
2 adet pide İstedik mesafe kısa diye sanırım poşete falan koyulmamış ıslak mendil peçete tuz vs hiç birşey yoktu içecek olarak Cola İstedik sprite geldi
...r
11 Ay Önce
Geç geldi ve pişmemişti etleri çiğdi resmen tavsiye etmiyorum
...o
1 Yıl Önce
kola yerine sofuk çay göndermeleri :/
...t
7 Ay Önce
eğer bu yorumu gördüyseniz ben yaptım siz yapmayın kesinlikle sipariş vermeyin iki saat bekliyorsunuz ve erzurumla soğukluğu kapışır hem pahalı hem kötü yorum olsun diye bir yıldız verdim o da fazla
...i
7 Ay Önce
Kesinlikle sipariş vermenizi tavsiye etmem. Kuşbaşılı kaşarlı pide sipariş verdik. Olduğu gibi çöpe gitti pide. Kurye hızlıydı ama yemek berbattı. Paramız boşuna gitti.

