- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
İskender Büyük
İskender Büyük Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
tek kelimeyle efsane
- Pilav Üstü Et Döner Menü360 TL
...ğ
3 Ay Önce
sıcaktı ve hızlı geldi
...z
3 Ay Önce
superrrrrrrrr ☺️☺️
- Katmer Tatlısı180 TL
- Tavuk Döner Dürüm150 TL
...l
4 Ay Önce
hayatımda yedıgım en guzel iskenderdı gercekten o kadar hızlı ve sıcacık geldı kı yerınde yemıs gıbıydı sosuda cok guzeldı kesınlıkle tavsiye edıyorum herkese
...n
4 Ay Önce
Her zamanki gibi lezzetli elinize sağlık fotoğrafa bakıp yazıyı okumayan ben sarma beklerken et döner sarma sipariş etmişim ama onun tadı da şahaneydi ☺️
- Katmer Tatlısı180 TL
- Et Döner Dürüm200 TL
- Soslu Sarma Et Döner450 TL
...n
4 Ay Önce
Çok lezzetli çok güzel
- Katmer Tatlısı180 TL
- Et Döner Dürüm200 TL
- Ispanaklı Peynirli Pide220 TL
...k
7 Ay Önce
iskender söyledim çok hızlı geldi sıcak ve lezzetliydi
- İskender (Et Dönerden)360 TL
...A
7 Ay Önce
teşekkürler.
...ş
9 Ay Önce
on numara bir yer et döneri dürümü İskender olsun çok güzel yani çok beğendim tavsiye ederim kurye de hızlı servis hızlı.
- Coca-Cola (1 L.)100 TL
- Adana Kebap Dürüm220 TL
- Et Döner Dürüm200 TL
...u
1 Ay Önce
Lezzet mükemmeldi ama kıymalı sipariş vermeme rağmen kuşbaşı geldi
- Katmer Tatlısı180 TL
...n
5 Ay Önce
lezzet çok iyi ama sanki gramajları bi tık artırabilirsin ustam. 2 pideyle nile doymadım ama lezzet şöleni yaşadım.
...n
1 Hafta Önce
lezzeti güzeldi sipariş geç geldi pilav üstü et dönerde menüde içeceği gelmedi
...c
2 Hafta Önce
pilav üstü istedim bulgur üstü geldi o yüzden eksik veririm
- Katmer Tatlısı180 TL
...n
4 Ay Önce
bi tık geç geldi ama sorun değil
- İskender (Et Dönerden)360 TL
...r
5 Ay Önce
Ayranlar gelmedi. Salatadan 1 i eksikti para iadesi bekliyorum.
...k
10 Ay Önce
Kötüydü hızlı geldi ona rağmen içindeki et donmuştu aşırı tuzluydu tadı idare ederdi yani
...u
Dün
double iskender sipariş ettim ama kesinlikle double değildi 1 porsiyonluk göndermişler restorant sahibi double diye iddalaşıyor benimle biz ilk defa iskender yemiyoz bu 1 porsiyon kimseyi kandırmayın
...z
1 Ay Önce
her zaman severek aldığım sipariş verdiğim restorant ama bu sefer gerçekten eski tadı lezzeti yoktu 🙃...
- Katmer Tatlısı180 TL
...k
1 Ay Önce
Dönerden çok altındaki ekmeği yedim
...r
1 Ay Önce
İçeceği göndermemişler
...k
2 Ay Önce
Siparişlerim çok soğuk geldi yanına kola söylediğim halde kolam gelmedi hem parasını ödedim hemde mağdur oldum kesinlikle aldıkları parayı haketmiyolar
...n
2 Ay Önce
Uşak’taki en kötü tatlı burada olabilir belki iki haftalık tatlıydı bayat tatlıyı getirmeye utanmadılar köftesi berbattı
...n
6 Ay Önce
Bir daha asla tercih etmeyeceğim işletme tavuk denen bir şey yok resmen kara kara yanmış gibi ne doydum ne de yiyebildim tamamen çöpe gitti hakkım helal değil.
...ı
10 Ay Önce
0 yıldız olsa 0 verirdim pilav üstü et istedik çok kötüydü verdiğimiz paraya yazık oldu etler beyazdı bulgur pilavıydı ve aşırı yağlı tuzsuzdu o yüzden 0
...n
11 Ay Önce
Künefe diye sattıkları şey kadayıf, iskender diye yediğimiz şey de yağ havuzunun içinde yakalayıp avlayabildiğiniz kadar et parçaları, sunum yöntemi de berbat açıkçası, çiğ köftesi ve salatası güzel

