- Döner
- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Bursa İskender
Bursa İskender Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
teşekkür ediyorum.
- Kuzu Paça Çorbası (Kemiksiz)500 TL
- Sulu Mumbar Dolması500 TL
- Kızartma İçli Köfte (Adet)150 TL
- Patates Kızartması200 TL
- Şalgam Suyu (33 cl.)90 TL
...k
5 Ay Önce
Lezzetli
- İskender (Et Dönerden)650 TL
...m
7 Ay Önce
Kunefe sicak geldi sanki orda Yemisiz gibi olduk
...r
8 Ay Önce
çok güzel ve sıcak geldi
- Sulu Mumbar Dolması500 TL
- Künefe250 TL
...a
3 Hafta Önce
Maydanozu bol koyun dedim bir tutam koymuşsunuz ve salatanın içinde soğandan başka da hiçbir şey yoktu
- Lahmacun150 TL
- Not availableAyran (30 cl.)
...u
8 Ay Önce
Tavuk şiş çok iyi döneri beğenmedim
- Tavuk Şiş450 TL
- Et Döner Dürüm (75 gr.)400 TL
- Coca-Cola (33 cl.)115 TL
...ş
1 Hafta Önce
Ayran gelmedi
- Lahmacun150 TL
...k
3 Ay Önce
Lezzetini begenmedim. Ayrica fena midemi bozdu
...u
6 Gün Önce
Rezalet önermiyorum sakın almayın
...u
2 Hafta Önce
Lezzet berbat kıymanın tadı çok kötü isteyerek yemediğim bir lahmacun oldu
...n
1 Ay Önce
tavsiye etmiyorum hazır kuru künefe geldi şerbet koymamışlar
...e
1 Ay Önce
kutudaki lahmacunları elinde getirdi inanılır gibi değil yağmurda ıslanmış kutu ve elinde lahmacun istemiyorum ürünleri dediğimde yere bırakarak yemek sepetini arayın diyerk gitti ürünleri istemyrm
...m
2 Ay Önce
Berbat böyle birsey yok ne tat var ne peyniri erimiş buz gibi ve çok küçük
...n
8 Ay Önce
Dükkana bir paket geldi biz de şaşırdık aldık biraz kokladık yani çok da kokmuyor demen kokusu da bitti sipariş verirseniz eğer bilin ki yemek değil sadece kokusunu gönderiyorlar
...a
4 Ay Önce
baya kotu
...n
5 Ay Önce
Buz gibi geldi. Döner miktarı çok azdı. Tadı çok çok kötüydü. Asla bir daha sipariş etmem
...n
5 Ay Önce
1.5 saat bekledım ulaşamadım bile bari bekledıgme değseydi tam bir rezaletti asla birdaha tercıh etmeyecegım
...n
6 Ay Önce
hiç okumanız yazmanız yokmu hiç mi bakmıyorsunuz nota filan ???
...i
8 Ay Önce
çiğ ete mi bu kadar para veriyoruz rezalet bir yemek resmen çiğ et gondermissiniz
...n
9 Ay Önce
Tadı tuzu yok tavsiye etmem
...r
10 Ay Önce
Şipariş şimdi geldi tatına baktım aşırı eşime kokusu vardı hemen çöp atım iade uğraşmak istemedim içli hamur çiğdi lütfen daha özen paket berbat içli sıcak sütlaç üstüne koymuş sütlaç su gibi 👎🏼
...n
10 Ay Önce
çok kötü et çok sert iç tadı yok kimseye tavsiye etmiyorum
...n
10 Ay Önce
Yenilmedi çöpe gitti
...ı
11 Ay Önce
döner kupkuruydu hele yanında gönderdikleri mezelerin sunumu benim iştahımı kapattı zaten..bir daha asla hiç beğenmedim emeğe saygım sonsuz ama bu değil
...z
11 Ay Önce
Çorbanın tadı çok değişikti patesler bayattı

