- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Faruk Güllü
Faruk Güllü Değerlendirmeler
...R
1 Ay Önce
Gayet taze ve güzeldi
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)1.125 TL
...u
3 Ay Önce
Gayet güzeldi beğendim.
- Fıstıklı Tel Kadayıf (Porsiyon)420 TL
...y
6 Ay Önce
Harika
- Not availableFıstıklı Katmer (Porsiyon)
...e
6 Ay Önce
Klasik zincir baklavacilar arasinda en iyisilerinden
- Fıstıklı Dürüm (250 gr.)735 TL
...i
8 Ay Önce
çok nefisti tesekkurler
- Fıstıklı Baklava (250 gr.)565 TL
...e
11 Ay Önce
Çok lezzetliydi. Teslimat da hızlıca yapıldı. Teşekkürler.
- Fıstıklı Özel Kare Baklava (1 kg.)2.700 TL
...ı
2 Hafta Önce
tulumba yanık kurumuş ve taze değildi bayatti bildiğiniz müşteri kaybetmek için özel çaba gösteriyorsunuz
- Bülbülyuvası (500 gr.)810 TL
...ş
2 Ay Önce
Buram buram şurup tadı vardı ağzım yandı şekerden
...i
8 Ay Önce
siparisi kafaniza gore birlestirmeyin.
- Kazandibi300 TL
- Tavukgöğsü300 TL
- Fıstıklı Baklava (250 gr.)565 TL
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)1.125 TL
...ç
2 Hafta Önce
profiterol yerine süpangile geldi geçenlerdede böyle bir soru olmuştu birdaha asla
...z
3 Hafta Önce
kupkuru bir kadayıf ayrıca lezzetli değil güzel değil
...n
1 Ay Önce
beğenmedim bayat baklavaydı hiç güzel değildi
...n
2 Ay Önce
Şekerpare şekerlenmişti.Güllüoğluna yakıştıramadım.Gelen arkadaşları yormamak için iade etmek istemedim.
- Mini Ekler Çikolatalı (250 gr.)295 TL
...n
2 Ay Önce
Eski kaliteden eser yok. Üzerinde fıstık olması gereken 40 yıllık saray sarmasını, marketlerde satılan cevizli yufkalı sarmalar gibi yapmışlar. Ne görüntüsü ne de tadı güzel. Baklavası da başarısız.
...n
3 Ay Önce
Bayat
...m
3 Ay Önce
Bir siparişin kadar geç gönderildiğini daha önce hiç görmedim
...n
5 Ay Önce
3,5 saatte gelen siparişim çok lezzetliydi
- Fıstıklı Dürüm (Porsiyon)498 TL
- Fıstıklı Şekerpare (Porsiyon)282 TL
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)1.050 TL
...n
4 Ay Önce
O kadar kötüydü ki bütün kenarları koymuşlar baklavanın alt kısımları yarım yamalaktı çok merak ediyorum dükkanınıza gelen müşterinize bunları servis edermişsiniz asla hak etmiyorsunuz aldıgonız ücret
...k
4 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü tatlıydı. Ne ara bu kadar kötü yapmaya başladığınız. Markayı kullanıp başka yerden mi temin ediliyor anlamadım
...l
5 Ay Önce
Hem kendi evime sipariş ettiğim, hem kardeşimin evine gönderdiğim baklava bayat geldi. Resmen hayat kırıklığı …
...l
5 Ay Önce
Baklava bayat geldi. Günlük taze çıtır çıtır bir baklava beklerken Hayal kırıklığına uğradım resmen …
...a
6 Ay Önce
Yıllardır gulluglundan tatlı alırım. İlkndefa bu kadar berbat ve bozuk tatlı yedim.
...l
6 Ay Önce
Soniyeti hic begenmedik. Tatli ama tadi yoktu. Hayal kirikligi.
...u
8 Ay Önce
Fiyata göre kalite yetersiz.
...Ş
3 Ay Önce
Şöbiyet sipariş vermiştim. Şok oldum. Zira bildiğimiz bayatlamış bir tatlı geldi. Yılların markası. Nasıl olabilir ??!

